Cēsu alus apgrozījums pērn palielinājies par 12%

  • 0
  • Pievienot

Pagājušajā gadā Cēsu alus palielinājis pārdošanas apjomus vietējā tirgū par 15%, nodrošinot kopējā apgrozījuma pieaugumu par 12%. Īpaši palielināta ietekme alus segmentā, stabilizējot tieši Premium produktu pozīcijas kopējā Latvijas alus tirgū un ilgtermiņā saglabājot līderpozīcijas arī citos dzērienu segmentos.  

Kopējais pārdoto dzērienu apjoms pērn bijis 68 miljoni litru, kas ir par 15% vairāk nekā 2009.gadā. Cēsu alus izdevies palielināt alus pārdošanas apjomus vietējā tirgū par 17%. Augošie pārdošanas rezultāti atspoguļojas arī tirgus daļas pieauguma tendencē – Cēsu alus 2010.gadā aizņem 30% no kopējā Latvijas alus tirgus.

Neskatoties uz kopējā bezalkoholiskā tirgus negatīvo attīstības tendenci, Cēsu alus pērn paplašinājis savu darbību bezalkoholisko dzērienu tirgū, palielinot kopējos pārdošanas apjomus par 49%.

Pievieno komentāru

Arhīvs

Vēl aktuāli

+
Lasi vēlāk
0