Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +15 °C
Skaidrs
Ceturtdiena, 28. marts
Ginta, Gunda, Gunta

Mācīties tā, kā strādā smadzenes

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
bbbbb
b
un vel vis labak lai berni macas majas jo ne visi skolotaji ir pazistami ar savu toleranci...skola varetu but ta vieta kur sanem pamata zinasanas un citiem patik macities majas neviss skolas.....vel viens pienemums ka vajadzetu kadas nelielas majas grupas kuri macas majas,jo ja berns negrib uz skolu var macities majas un pec tam paradit ko iemacijas majas ar parbaudes darbu.....tatad bernam pasam jaizvelas vai macities majas vai skolas
bbbbbb
b
es macijos padomju skolas un lidz 8 klasei mes apguvam rakstisanu,matematiku,kimijas,fizikas pamatus un kas grib apgut kaut ko padzilinati lai macas individuali jo preks daziem skoleniem nav jaalgo skolotajs.......bet valsti ir vairak jadoma par darba vietam neviss par izglitosanu uz so dienu
LIF
L
Skatīt www.goerudio.com
pārdomas
p
Žurnālisti visu tev pasniegs kā fantastisku jaunumu. Aprakstītais modelis visai precīzi atbilst Ojāra Rodes jau vairāk kā 15 gadus popularizētais un īstenotais (99 balti zirgi Drustos ar nu jau daudziem sekotājiem Latvijā). Plaģiāts labai izglītībai nepiestāv.
artūrs
a
Man šeit ir ko teikt- es atbalstu šādu modeli, Malacis, skolotāja. Tā vietā, lai ņemtos ar studiju vietu skaita samazināšanu augstskolās vai mistisku "skolu autonomiju", kapēc neieviest šādu modeli? Minēšu piemēru: Beļģijā sākumskolā ir standartizēta programma. Vidusskolā, savukārt, katrs veido savu stundu sarakstu pats. Piemēram, tu vari ņemt 3, 5 vai 7 matemātikas stundas nedēļā. Vari ņemt 2 vai 4 angļu valodas nedēļā utt. Tas, kas mani īsti Latvijas vidusskolu izglītībā neapmierina, ir tas, ka, piemēram, ja tev patīk ķīmija, tev (visdrīzāk) piesies arī uber augstu matemātiku (eksaktā klase) Pretēji, ja esi humanitārais, tev piesies kulturoloģiju. Man, piemēram, skolā negāja pie sirds matemātika, bet ķīmiju, bioloģiju un fiziku mācījos ar interesi. Esmu pārliecināts, ka neesmu tāds vienīgais/ Kapēc nevarētu uztaisīt piemēram padziļināto "valodu- ķīmijas" klasi?
ibo
i
Man , piemēram , skolā negāja pie sirds ne matemātika , ne ķīmija (ķīmija bez matemātikas... nav ķīmija ) , ne fizika (fizika bez matemātikas ... ir nekas) , ne bioloģija (biolģija bez matemātikas arī nav nekas sevišķs) utt. Es aizrautīgi un ar interesi mācītos tādus mācību priekšmetus kā ... Hokeja fanošana , Burgera ēšana , dažādus Dzeršanas un citus jaukus mācību priekšmetus ... PĒC MANAS IZVĒLES .
  • 0
  • 0
artūrs (turpinājums)
a
Atzīstot, ka šādu modeli nav viegli ieviest un tam vajadzīgs laiks, minēšu vienu padomu. Kapēc nevarētu, piemēram, septembra 1. nedēļu veltīt stundu plāna izveidei? Sak, aiziešu, aprunāšos ar skolotājiem, kāda ir programma 3 stundām matemātikai nedēļā, kāda 5 un kāda 7? Kuri ir atšķirības? Ko apgūšu papildus? Un tad, izejot no vēlmēm, izvēlas. Visos priekšmetos.
  • 0
  • 0
ruta
r
man jau liekas, ka vismaz pamatskolas līmenī ir jābūt cilvēkam vispusīgi izglītotam. Cita lieta cik ilgā laikā vajadzīgo var , vajag apgūt. Man šķiet , ka vajadzētu padomāt nopietnāk par mācību priekšmeta pasniegšanas veida, jo nenoliedzami, skolēni augstus rezultātus uzrāda, ja skolotājs ir talantīgs, radošs un viņam tiešām interesē bērnos radīt interesi. Citādi sajūta, ka daudzi neizvēlētos matemātiku, jo tur tiešām jādomā, bet matemātika netiešā veidā palīdz attīstīt domāšanu , meklēt sakarības un formulas, kā lietas darbojas arī abstraktā vidē.l Tāpēc domāju, ka arī pats priekšmeta pasniegšanas veids būtu nopietnāk jāpārdomā. Ir jau teikts, ka cilvēki informāciju uztver caur dažādām maņām , redzi, dzirdi, tausti, Jo vairāk šie informācijas iegūšanas kanāli tiek izmantoti, jo labāk bērnā kaut kas aizķeras. Ar;i skolotājiem vairāk jāiedziļinājs bērna uztveres pasaulē un cik viņam savā vecumā dažādi termini vispār var būt zināmi lai izprastu mācību saturu, citādi daži saraksta tādas grāmatas, ka pat pieaugušais nevar loģiski saprast, kas tad īsti tiek prasīts....
agnese
a
Bet dažās skolās jau ir humanitārā klase, dabaszinību klase,....
neskolēns
n
Es patiesība atbalstu šādu sadali līmeņos, jo es savu dzīvi nesaistīju ar matemātiku nezinu kāpēc man bija jājūtas slikti matemātikas stundā spar to ka es kaut ko nesaprotu vai man nepadodas, savukārt citās stundās tā bija ar citiem skolēniem. Labāk lai bērns jau no mazuma mācās to kas viņam padodas un līdz ra to arī viņš sasniegs labākus rezultātus savā līmenī! tagad visus bērnus mocīt vienkopus ir tāpat kā likt mērkaķim uz zilonim uzrāpties kokā vienlaikus!
Mamma
M
Pilnīgi piekrītu!Mans viedoklis ir tieši tāds pats!
  • 0
  • 0
JaM
J
Labs piedāvājums
sfdjksndgd
s
Cilvēks saprot, ko runā.
Lolita
L
Idejas līmenī - atļaut skolēniem būt tajā līmenī, kam viņi atbilst - viss ir skaisti. Ieteiktu katru priekšlikuma punktu pārskatīt, jo Eiropā ir pieejama citu valstu pieredze, kas jau apriori parāda, kas no šī visa strādā un kas ir nolemts neveiksmei. Divi piemēri - Spānijā skolu beidzot nav nepieciešams likt eksāmenus, centralizētais eksāmens tiek likts stājoties augstākās izglītības iestādēs, ir pagājuši daudzi gadi, kopš tiek lietots šis modelis, un tikai pēc OECD pētījumu rādītājiem, skolu pametušo skolēnu skaita, ir skaidrs, ka izglītības sistēma nepilda savas funkcijas, šeit, protams, ir citi faktori, ko būtu vērts noskaidrot. Veiksmes stāsts ir Somijai - kur tieši sākumskolās tiek atlasīti labākie skolotāji, tādējādi nodrošinot, ka vēlākajos skolas gados sasniegumu līmenis ir vissaugstākais Eiropā. Īsāk sakot, nevajag izgudrot riteni otreiz, vispirms - izveidot pilotklases vai skolas, kur izmēģināt piedāvāto modeli, Latvijas sabiedrība nevar atļauties eksperimentēt ar savu nākotni.
Anna Līze
A
ledus tagad ielūst (ar s), tāpat kā ienirst, birst, milst, kaut pagātnē birza, milza, lūza , bet bezdibenis paveras (ar īso a),tāpat kā pienākas, sākas, saprotas
  • 1
  • 1
Anna Līze
A
otrreiz raksta ar 2 r
  • 1
  • 1
Armands
A
Runā tieši - kāds modelis ir Somijā, kāds Eiropā kopumā. Nevis uzmet plānu ledus kārtiņu, uz kuras uzkāpjot, tas ielūzt un apakšā paverās bezdibenis.
  • 0
  • 0
es
e
Būtu labi!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Jaunumi

Vairāk Jaunumi