Autors par darbu saka: “Reiz es uztaisīju nelegālu publisko skulptūru Omahas centrā ASV. Tā bija iecerēta kā tipiska Rietumu kultūras zīme – sarkans, ģeometriski abstrakts veidojums, kas atrodams katrā pilsētā un kam neviens nepievērš uzmanību. Tiktāl izdevās lieliski, pat zemes īpašnieks to ievēroja un lika novākt tikai pēc krietna mēneša. Pa to laiku es ik vakaru novēroju skulptūru, jo gribējās redzēt, ko tā dara, kad apkārt neviena nav.”
Darba atšķirīgās dimensijas atklājas tieši caur šiem jautājumiem, kuri piedāvā dažādus skatījumus, skatīšanās iespējas un uzskatus. Māksla ir “vieta” diskusijām, jo tā neparedz tikai vienu pareizo atbildi, tādēļ skulptūras nelegāla novietošana publiskā telpā, šajā gadījumā, nevēsta par mākslinieku kā robežpārkāpēju, kurš uzdrošinājies izaicināt skatītāja sajūtas.
Savukārt pie ēkas ziemeļu fasādes apskatāms Katjas Novitskovas (Katja Novitskova) un Karēma Lofti (Kareem Lotfy) sadarbībā tapušais mākslas darbs ar nosaukumu forever, uz kura redzams spilgts uzraksts un melnbalts attēls ar hiēnām. Savā ekspozīcijas vietā Pāvilostā darbs burtiski “izlien no krūmiem” un pat skaidrā dienas laikā skatītāja vizuālo uztveri fokusē caur iedomātām nakts redzamības brillēm.