Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +12 °C
Skaidrs
Trešdiena, 15. maijs
Sofija, Taiga, Airita, Arita

Uzņēmēji dalās pieredzē par kļūdām sociālajos tīklos 2012.gadā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
M.AA
M
Viena no lielākajam kļūdām daudziem LV brendiem ko es esmu novērojusi ir izlikošanaas ka soc.mediji ir vieta kur tikai pazinjot jaunumus un atbildēt uz shiem rakstaa piemineetajiem sasaapeejushiem jautājumiem . Shobrid nevaru iedomāties pat nevienu labus crowd sourcing piemēru šogad . Un tad veel Taa novecojusii Like vākšana ar " laiko sheero vinee" kaa arii spied Like un Izpildi testinju. tam like ir jaanaak peectaa testinja organiski ja vinjsh bijis labs, nevis jaabuut uzpiestm. tas protams vaaks mazaak Likus bet tie buus no pareizaas taargetgrupas. kuras izpeetei soc tiikli arii ir ljoti noderiigi, bet kuru gruuti saziimeet ja salaikojushi visi kas grib kko vinneet vai vienk tiinji kam dariit nav ko un kaukaadus suudus saspaidiijushi. sen jau pierādīts ka like daudzums nav svarīgs bet aktiivo brenda fanu daudzums ir. Un ja vinji ir viņus vajag izmantot un apbalvot par to regulaari , lai viņi kljuust par zinjneshiem. Protams tādai šo mediju aģentūrai ir vieglāk pie klienta iet un teikt "teku mees jums shomeenes dabuujaam 1000 likus" un klients priecīgs, lai gan jēga no Taa visa taa pat nav jo ja tie taadi like un vinee lietotāji tad vinji brenda ierakstus taa pat neredzees.
s
s
Man jau likās, ka to Turkebabu adminsitrē kāds maziglītots jauns skuķis no laukiem, bet izrādās, ka pieaudzis vīrelis, turklāt vadītājs.
zvirbulēns
z
Kad bankrotēs LETA, piegriezies tas kantoris!
!
!
"Līdzīgu domu izteica kebabnīcu "TurKebab" līdzīpašnieks un komunikācijas vadītājs Andis Zusts, kurš, runājot par krīzes komunikāciju, kritiski izteicās par piemēriem, kad pirmdienā nākas lasīt atvainošanos, ka uzņēmums nevarēja atbildēt brīvdienās. Viņš sociālo tīklu profiliem, ko uztur kā uzņēmuma īpašnieks, sekojot pastāvīgi." Ja kebabus taisa labi, internetā laiks nav jāpavada. Ko uzņēmumam dod čatotāji, kas faktiski ir tie, kas tobrīd neko nepērk? To nevajag pārvērtēt.
hm
h
Pilnīgi piekrītu, varbūt tikai 5% no Twitter, Facebook vai draugi.lv lietotājiem, kuri čivina par tēmu, kļūst klienti tēmas skartajā virzienā. Klienti parasti svarīgako informāciju uzzin no mājas lapām. Par to viennozīmīgi liecina pašu klientu aptaujas.
  • 1
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē