Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus

Lidosta Rīga aicina Saeimas komisijas deputātus klātienē iepazīties ar lidostas darbu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
.
.
Smieklīgākais ir tas, ka lidosta kā lielu sasniegumu norāda, ka nesen esot cēlušie šiem cilvēkiem algas par 15%. Nuja, jo vairs nespēja konkurēt par darbiniekiem ar tik bēdīgi slaveniem darba devējiem kā Maxima, jo tur varēja nopelnīt vairāk nekā drošības kontrolieris RIXā. Kā bonusus norāda absolūti pašsaprotamas lietas: bezmaksas autostāvvietu un formas tērpa ķīmiskās tīrīšanas izmaksu segšanu. Bet Satiksmes ministrs priecājas, ka tad, kad viņš lidojis, rindas neesot bijušas, saticis pat visu adminisrtrāciju, kura sniegusi atbalstu. Nuja, nomīza un, kad lidoja vecais Tālis, izlīda pazīmēties, ka nepatriec vēl no siles.
?
?
Loģisks iznākums situācijai, kad valde saņem 7000 mēnesī, bet drošības kontroles darbinieks 5 eiro pirms nodokļiem par stundu. Darbs maiņās, un maiņas tādas, kas būtībā izslēdz jebkādu ģimenes vai privāto dzīvi. Šobrīd RIX meklē 12(!!!) drošības kontroles darbiniekus. Un, es baidos, ka diez vai atradīs, bet, ja kādu atradīs, vidējo tur cilvēki nostrādājot vien apmēram gadu. Toties vadībai algas 2x lielākas kā ministriem un Valsts Prezidentiem. Laikam par pūlēm saplānot neiespējamus lidojumu grafikus, ko lidosta nespēj apkalpot. Un par murgošanu un melošanu. Piemēram, par to, ka no rīta esot arī daudz tranzīta pasažieru. Uz kurieni? Uz Liepāju, vai? Un pat, ja ir, kāds viņiem sakars ar krīzi drošības kontrolē, viņi caur drošības kontroli RIXā neiet.
Jana S.
J
Es ari sonedel lidoju otrdien no rita ap 6, rinda nostaveju kadas 10 min. Pec info interneta un briesmu stastiem atbraucu vairak ka divas stundas pirms un tiku cauri visam pusstunda. Dabuju 2 stundas nikt un gaidit lidojumu. beidziet panikot!!!
X
X
ZZS smirdošā kloāka - lidosta un nekam nederīgie ZZS ieceltie puspriekšnieki pret darbiniekiem izturās kā pret suņiem. Padomijas atraugas!
  • 2
  • 2
!
!
Vienkārši RIX tagad plūc auglīšus savai gadu desmitiem nenormālajai attieksmei pret saviem darbiniekiem. Mīlīši, bija taču jāsaprot, ka nelielā valstī nevar rēķināties, ka nekad neapsīks drāžamo aunu. Tie, kas pie jums strādājuši, nekad pie jums atpakaļ neies, RIX, jūs taču saprotat, cerams, kāpēc. Un tie, kas pazīst kādu, kas strādājis, arī tur nestrādās. Viena problēma ir zemās algas, bet otra - dažādu pusvadītājeļu nenormālā attieksme pret saviem darbiniekiem, dusmu izgāšana, ņirgāšanās. Tur ļoti sen jau ir smagas problēmas. No bagāžas zog, bagāžas piegāde reizēm jāgaids 30 un vairāk minūtes, bet nu vadzis ir lūzis drošības kontroļu darbiniekiem, kuri vienkārši masveidā slimo. Lai nav jāiet uz riebīgo darbu ar riebīgo vadības izturēšanos pret viņiem un jāstrādā nenormālā pārslodzes režīmā, pakļautiem emocionālajai vardarbībai gan no savas vadības, gan pasažieru puses. RIX ir vajadzīga visu augstāko un vidējo vadītāju nomaiņa un attieksme maiņa pret darbiniekiem
!
!
Kā Karnītei nav kauna! Kāda jēga kaut ko paplašināt, ka problēma ir tā, ka pīķa stundā nestrādā visas drošības kontroles lentes. Pat ne puse no tām, kas tur JAU ir. Un rindas, kas stiepjas līdz pat rindām uz bagāžas nodošanu un ar tām saplūst, nekādi netiek organizētas, ir vienkārši bars, kas kaut kur stumjas. Un cilvēki, kas izmisumā, lai nenokavētu savu reisu, maksā par Fast Track, kur arī jau ir 200 cilvēku rinda. Tāda bija situācija kolēģei, kas lidoja pagājušajā nedēļā ar rīta reisu uz Frankfurti. Tas NAV normāli! Un tam nav nekāda sakara ar investīcijām, problēma ir tā, ka nav, kas strādā, jo algas ir pārāk zemas un attieksme pret darbiniekiem līdz šim RIXam un Havašam bijusi kā pret kāju pamesliem. Nav normālu algu, nav normālu apstākļu, nav normālas komunikācijas, nav paužu, nav iespējams dabūt brīvdienas, kad vajag, jo mūžīgi nav, kas strādā, tāpēc ņem slimības lapu. Katram regulāram lidotājam uz aci ir redzama kadru mainība. Un bijušie darbinieki mēli aiz zobiem netur.
un
u
ja RIX nepiekrīt, ka pie viņiem pastrādā tikai, kamēr pāriet finansiāls izmisums un atrod citu darbu, tad lai, lūdzu, nāk klajā ar datiem, cik ilgi pie viņiem vidēji šobrīd nostrādājuši tie krāvēji un drošības kontroļu darbinieki. Nu, tur, krāvēja vidējais ilgums, ko viņš pie mums strādā ir x gadi vai mēneši. Tas ļoti daudz ko pateiks par situāciju lidostā ar darbiniekiem. Un, nē, tas nav aiz tā, ka nav vispār vairs kas strādā, bet tāpēc, ka par darbu nemaksā adekvāti.
  • 2
  • 1
Pasažierim
P
Bet tas, kas notika pagājušajās nedēļās, NEBIJA NORMĀLI. Un situācija būtu tāda pati, ka cilvēki nesāktu celt trauksmi, jo vadībai tak vienalga. Grib lidot arī, piemēram, vecāki cilvēki vai grūtnieces. Viņi fiziski nevar stundu rindā nostāvēt bezgaisa telpā. RIX vadībai vajadzēja pamanīt krīzes tuvošanos pašai, nevis sagaidīt skandālu. Bet tie pārapmaksātie muļķi uz domāšanu nav spējīgi. Nākamā problēma, kas ir jārisina, ir bagāžas gaidīšanas laiks. Piedodiet, bet RIX ir neliela lidosta ar ne pārāk lielu reisu un pasažieru plūsmu, taču bagāža reizēm ir jāgaida 30 un vairāk minūtes. Un atkal ... tur NAV KUR APSĒSTIES! Stāv arī veci cilvēki kā muļķi un gaida bagāžu nepiedodami ilgi, bet iemesls parastais: nav cilvēku, kas pārkrautu bagāžu, prioritāte ir izlidošana. Un nav tāpēc, ka nav normālas algas un nav normālas attieksmes pret darbiniekiem. Pret viņiem izturas kā pret suņiem. RIXā strādā tikai tie, kam ir galējs izmisums. Kā atrod ko labāku, momentā aiziet prom.
  • 1
  • 1
Pasazieris
P
Es piemēram lidoju darba darīšanās katru nedēļu. Jā, pagājušajā nedēļā bija traki, bet šonedēļ lidoju pīķa stundās divas reizes un situācija ir ok. Rindas bija, bet tās ir visās lidostās. Drošībā strādāja 4 vai 5 ejas, tā ka brauciet iz lidostu ne pēdējā brīdi un viss ir kārtībā.
  • 3
  • 2

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas