Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +15 °C
Skaidrs
Ceturtdiena, 28. marts
Ginta, Gunda, Gunta

Vāc parakstus pret četru joslu ātrgaitas šoseju plānu Latvijā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Bzdun
B
Protams ka pastaldaunīšiem tāda šoseja nav vajadzīga!Vajag bērzu birzi pa kuru pastalinās un tāšu cepurītē laimē diet.
kas dārzā
k
Petīcijas autoriem derētu aizbraukt uz Poliju un izbraukt cauri visai Varšavai, ko var izdarīt 20 minūšu laikā. Polija pēdējos 30 gadus (Slovākija un Čehija arī) apzinīgi ir attīstījuši autobāņu tīklu. Šodien viņu izveidotā infrastruktūra ir valstu ekonomikas asinsrite. Bāleliņi - idioti vispirms nojauca virkni dzelceļu līniju, izzogot naudu sabūvējuši bezjēzīgus, bīstamus 3 joslu ceļus. Un nu saulvežu, jeb jauno komunistu partija sapņo par Rail Baltica. Vai protestētāji no šīs partijas rindām?
fuksis
f
...un šie jaunieši nezkāpēc katru vakaru trenkā savu noskrandušo "bemberi", cik tik var izspiest, pa manu spļāviena platuma ielu.....Atradušies vietējie "grētas tunbergas".
Reksis
R
Dievs izdarīja kļūdu ļaudams pērtiķiem nokāpt no kokiem uz zemes, jo reizē ar pērtiķiem uz zemes nokāpa arī mērkaķi. Pērtiķi ātri saprata Dieva kļūdu un uzkāpa kokos atpakaļ. Mērkaķi palika.....
Pravietisnejaukais
P
Reksi... nepalaid garām iespēju izpētīt un saprast... vai tiešām Dievs būtu kļūdījies... .
  • 3
  • 4
jevlampijs
j
Vajadzētu rīkoties vēl radikālāk,auto aizliegt ,atgriezties pie zirgu transporta ,HES nojaukt ,pie skalu gaismas ,katrā mājā atkal vērpjamo ratiņu un tad tik būtu zala dzīve.
Labvēlis
L
Pat LV lieliem projektiem, seviški tiem, kas finansēti par nodokļu maksātāju naudu, būtu vispirms jāveic pienācīga sociālekonomiskā analīze - būs vai nebūs atdeve, kas būs ieguvēji, kas būs zaudētāji, utt.? Un protams gan stratēģiskais, gan parastais ietekmes uz vidi vērtējums ar sabiedrisko apspriešanu. Tā to dara civilizētās un par Latviju ekonomiski daudz attīstītākās valstīs. Ja jums sovjetiskas zagšanas un izšķērdības vietā iesaka vispirms apgūt ekonomisko analīzi un tiesību zinātnes, ka arī XXI gadsimta līmenī vides pārvaldību, tad jūs gribat teikt, ka tas ir akmens laikmets? Turpiniet vien samainīt sīknaudā to, ko citur pasaule pērk par dārgu naudu. Vispirms jāatzīst, ka Latvija ir nabadzīga valsts beraugoties uz to, ka diezgan daudzas dēles no budžeta ir trekni uzblīdušas. Ja iznīcinās to, kas vēl palicis, t.sk. dabas vērtības, nebūs vispār nekā un jūsu pēcnācēji varēs braukt uz Ķīnu berzt podus. Bet tautai, kas ienīst intelektu vairāk nekā noziedzībnu, nevar būt citas nākotnes
  • 11
  • 6
Turpmāk vāks parakstus
T
četrujoslas čurātavas ierīkošanai.
Jens Z
J
Lielāko daļu komentētāju škiet motivē plātīgi sapņi par alkatību un naids pret vides aizsardzību. Pagaidām tikai viens komentētājs šeit ir norādījis uz nenormāli uzpūstām izmaksām, bet neviens nav aprēķinājis, par cik pieaugs ikp (vai tiešām pieaugs?), kad tiks izšķērdēts tik milzīgs budžets, (vai gan pēkšņi no nekurienes radīsies tranzīts, vai gan pēkšņi Latvijā masveidā sāks ražot kaut ko ar augstu pievienoto vērtību?) Neviens šajos komentāros nav minējis, kādā stāvoklī ir citi ceļi, un cik tas iznīcinoši ietekmē uzņēmējdarbību, sociālo situāciju un iedzīvotāju masveida aizbrauksanu uz ārzemēm, tātad nodarbinātību un ikp. Latvijā varu uzurpējusī zagļu kliķe savas lielummānijas apmierināšanai varbūt drīz vēl sāks celt Ēģiptes piramīdas? Dievs nemīl, ka nabagi trako, un uz tāda pamata kā maitības pret dabu un līdzcilvēkiem nevienai tautai vēl nekad nekur nav izdevies sasniegt labklājību.
Dostojevskis
D
Zvirgzdgrauda kungam ir pilnīga taisnība, ka labāk ir sataisīt labā kvalitātē VISUS Latvijas ceļus, nekā būvēt ātrgaitas četru joslu haivejus. Ja Rīgas apbraucamajam ceļam uzbūvētu visos krustojumos divus līmeņus, galvenā problēma būtu atrisināta. Rīgā varētu iekļūt bez stāvēšanas 3 km rindās. Kur vēl Latvijā ir sastrēgumi? Bet, tie, kuri rij putekļus vasarā, bet slīkst dubļos rudenī, tie patiesi ir ļoti motivēti doties uz valstīm, kur asfaltēti ir VISI ceļi. PS. Un , neaizmirstiet uz Latvijas ceļiem, kuri par Eiropas naudu nu ir sataisīti gluži labā līmenī, atļaut braukt ar loģisko , ceļam un autoparka kvalitātei piemēroto ātrumu - 100km/h.
  • 9
  • 6
baušķenieks
b
Ieteiktu tam puišelim ar visu to viņa protestētāju varzu kādu mēnesi pabraukāt no Bauskas uz Rīgu darbā un atpakaļ. Redzētu kādu dziesmu tad dziedātu, rīdzinieku idiņi izlutinātie.
Iedzīvotājs
I
Saremontējiet tos ceļu kas jau ir valstī, nopērkat modernus vilcienus beidzot, lai ar tiem var pārvarēt braucienus no Rīgas visos galvenos virzienos, ja būs ātri un moderni vilcieni, cilvēki viņus arī izmantos, ne tos vecos mēslus, kaimiņos jau daudz gadus brauc, kas tie pa murgiem par šādiem ceļiem? Kur nauda tam visam būs?
Panks
P
Tāpēc arī Latvijā vairs nav ne darbinieku, ne uzņēmēju, ne ekonomikas, ne dzīves...
Panks
P
Darbi paredz vecā asfaltbetona seguma izlīdzinošo frēzēšanu un divu jaunu asfaltbetona kārtu ieklāšanu, kā arī nomaļu aizpildīšanu. Tiks sakārtotas arī autobusu pieturas. Posmā ir noteikts ātruma ierobežojums 50 km/h. Satiksme tiek organizēta ar ceļazīmēm un vadstatņiem, kā arī ir divi luksoforu posmi. Remontdarbu posma šķērsošanai nepieciešamas aptuveni 22 minūtes. Būvdarbus veic SIA “Saldus” ceļinieks par līgumcenu 1 892 927 eiro ar PVN.
Panks
P
Tā parakstu vākšana šajā sakarā tiešām ir truluma kalngals! Cits jautājums ir: Vai kāds no satiksmes ministrijas vai tiem projekta bīdītājiem sev būvētu ceļu pa 900 tūkstošiem kilometrā? noteikti nē! Tad kāpēc valsts ceļus būvē un atjauno tik dārgi? Es savos 5 ha pievadceļus ~800 m izbūvēju par aptuveni 100 tūkstošiem. Protams, es nemaksāju nodokļus, pasakainas algas un projektēšanas izmaksas man bija 250 eiro. Pieskaitot to visu viena josla nesanāk vairāk par 300 tk eiro divas joslas nebūs x2 bet maksimums 500 tk eiro. Es saprotu, ka ceļa posmā Ogre-Tīnūži kur ~500 metri bija purvs, bija lielākas izmaksas, bet kā var attaisnot šo restaurāciju?: Tāpat šonedēļ sākti seguma atjaunošanas būvdarbi uz reģionālā autoceļa Vecumnieki–Nereta–Subate (P73) posmā no Aknīstes līdz krustojumam ar autoceļu Rubeņi-Ancene-Subate (V800) (97.69.km – 113.km). turpinājums sekos!
sazAļota politika
s
Dabiski, ka cilvēki grib dzīvot tīrā un sakoptā vidē. Tas traucē lielām korporācijām, kam daba ir megapeļņas gūšanas līdzeklis. Ko lai tās dara, lai piemuļķotu cilvēkus? Rada skaļas mikroorganizācijas ar absurdām prasībām. Paklausot šos apmaksātos ķertos, cilvēki maina domas - varbūt labāk iztikt bez ekoloģijas.
Pravietisnejaukais>13:03
P
Šie nav "jārada". Sātans viņus jau ļoti sen ir "radījis". Bet var manipulēt, ieskaitīt kādu naudiņu, iesūtīt kādu provokatoriņu ar skaļāku rīkli un VIRSAIŠA dotībām. Jā, pareizi, to var!
  • 7
  • 5
kā parasti
k
Vispirms polarizēt sabiedrību kādā jautājumā, tad finansēt gan tos, kuri piedāvā vienu risinājumu, gan arī tos, kuri piedāvā pretējo risinājumu. Jo vairāk sabiedrība tiek polarizēta, jo vairāk cilvēku nobalsos par šīm partijām. Pēc tam šīs partijas varēs strīdēties un plēsties šajā jautājumā, bet vienlaikus kopā pa kluso darīt to, ko finansētājs ir paredzējis. Bet strīdīgajā jautājumā nauda tiks piešķirta kā grib A nometne, bet ceļi netiks uzbūvēti kā to grib B nometne, nauda paliks sponsoram. Kā vienmēr.
Visur viens un tas pats laikam...
V
Es vēl tieši nesen kā domāju, cik labi, ka nedzīvoju amerikā, jo tur šī tribālistiskā domāšana un citi politiķu/mediju centieni sadalīt cilvēkus un politizēt kaut ko tik vienkāršu kā masku valkāšanu ir krietni izteiktāki, bet nē - izrādās, ka visur iespējams sastapt šos "pareizi" domājošos galejībniekus. Kā arī, letiņiem tipiski klaigāt internetā, bet sabiedrībā norīt mēli. Saki ko gribi par parakstu vācēju iniciatīvu, bet viņi dara ko vairāk par šiem tastatūru karēvjiem...
  • 0
  • 2
ļuļa
ļ
bezsmadzeņu dauņi bez pienākumiem, bez atbildības un bez kādas informācijas par to, ka veidojas tautsaimniecība un cik svarīga ir infrastruktūra. interesanti, cik no šitās jauniešu organizācijas reāli strādā un pelna paši sev naudu? cik maksā īpašuma nodokļus utt? cik no viņiem saprot, kādu sadzīves sadārdzinājumu sola viņu aizsāktās iniciatīvas, lielākā daļa no kurām ir tīrais populisms bez jelkāda zinātniskā pamatojuma? bet es minēšu, ka šie ir gana nodrošinātu vecāku bērneļi, kam dzīvē daudz par labi iet un kam nekad ne par ko reāli dzīvē nav bijis jāsit pušu deguns. vispār būtu jāsāk ar to, ka šitiem šmurguļiem atņemtu aifonus, jo tie ir dabai un klimatam drausmīgi kaitīgi. tāpat kā visa cita elektronika. lai sāk ar sevi un no tā visa atsakās. un ja grib, lai pārvietojas pa pilsētu jāšus uz kazas.
Lietpratējs
L
Bravo! Aizmirsi tik piebilst, ka uz kazas jau arī nedrīkst – dzīvnieku tiesības taču.
  • 14
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Kariņa liktenis premjeres rokās

Viens no Vienotības valdes locekļiem Cēsu mērs Jānis Rozenbergs intervijā Agnesei Margēvičai atzīst, ka situācija partijai ir ļoti sarežģīta un neko nedarīt tā vairs nevar atļauties.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas