Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Eiropas galvaspilsētu pieredze rāda, ka veloceliņš/iela neatliekamajam medicīnas un drošības transportam ir vieglākais un precīzākais risinājums

Apinis: Veloceliņš pilsētas iedzīvotāju drošībai

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Hūgo Vācietis >no barikād vācietis
BET,LEPĀJĀ MĒS VISI SLAVĒJAM ULDI SESKU PAR TIEM VELOCELIŅIEM !!!
Dostojevskis
D
Pēteris Apinis ilgu laiku bija kādas ārstu biedrības priekšsēdis. Ziniet, es gribētu redzēt šos ārstus!
biedram Apinim
b
Iedzīvotāji juties pavisam droši ja velosipēdistiem aizliegs braukt pa ietvēm trakā ātrumā...
padomaa pirms raksti
p
Vispār jau tas ir aizliegts! Palasi CSN!
  • 0
  • 0
Ruta
R
Ir jādomā un jārīkojas pirms kas slikts varētu notikt. Pēteris aicina pareizi.
Enģeļa viesis
E
Ja Rīgā nav vienota velo celiņu plāna ar domu, ka paredz to, ka tur brauks tūristi uz Brīvdabas muzeju piem. un cilvēki uz darbu ikdiena, nav jēgas rušināt...nevajag vispār ... jābūt ir ērti, bet nav ...ir jābūt tuneļiem un estakādēm un kompleksa ar gājēju pārejam un auto kustību! Te vajag kompleksu projektu un kabeļus pagraba stāvā un mazuta trubas un ko tik vel nē ...nano sūdu plūsmu kanalizācijā
>Eņģeļa viesim
&
tu saki: Rīkoties kā Kremlim: Puški v mesto masla?'' Rīga vajag celiņus, bet Daugavpilī nevajag???? Un citu ar neko nevajag, kā tikai celiņus????
  • 1
  • 6
inga
i
tam "gudriniekam", kas ķipa izveidoja velojoslu uz Barona ielas, pēc tam pateica, ka tā ir tikai rekomendējoša un pa to drīks braukt arī mašīnas, no sirds novēlu izmēģināt šo ekstrēmo izklaidi, adrenalīns garantēts!
valera>inga
v
tas gudrinieks ir Rigas Dome un Nils. Tu esi pret Nils?
  • 6
  • 1
Latvijas ceļš
L
Pēteris bija mūsu labākais ministrs. Visu ko darīja-tikai mūsu un tautas labā.
Scorseze
S
Pilnīgs DEBILISMS veidot infrastruktūru, kura izmantojama trīs mēnešus gadā!!! Tā vietā lai domātu par autotransporta kustības labāku organizēšanu, jaunām autostāvvietām, efektīvāku sabiedrisko transportu (es domāju tieši efektīvāku ne dārgāku). Visa šī "zalā" muldēšana ir noriebusies līdz kaklam, Latvijā ir arī lietus, sniegs, sals, un reāli ar velosipēdu pārvietoties var tikai trīs līdz četrus mēnešus gadā, taču nāciet vienreiz pie prāta!!!
Vello
V
10 mēnešus gadā
  • 7
  • 2
Gils>Scorseze
G
Neticu tev: ja tev butu noriebies-saktu ko darit,ne te gast neta savus govno katru dienu...
  • 4
  • 1
Irlielāmērāticams
I
ka Rīgas Metro būvētāji būs tik godīgi, ka vienu no stacijām nosauks Alfrēda Rubika vārdā.
Irlielāmērāticams
I
ka Pēteris Apinis raksta ievērības cienīgus tekstus, bet... tos vajadzētu publicēt citās sadaļās, tipa - zinātniskā fantastika, vai kā.
meli..
m
Tādā "pīļu dīķi"kā Rīga,ātrajiem,ugunsdzēsējiem,un policijai ieslēdzot bākugunis un skaņas signālu izbraukt jebkur nekad nav bijusi problēma...
bitīt matos
b
Par Misteru Plaģiātu Apini runāt nav jēgas. Gribu teikt tikai vienu, ja man aizliegs staigāt pa Ušakov-gradas trotuāriem jo pāris tūkstošu kundziņu grib ciskadrillēt uz šaurām divu ļaužu platuma ietvēm, sākšu ņemt līdz pastaigās morgenšternu un aicināšu uz akciju ''pagrūd riteņaini''.
tam velo
t
Tavu stilu tak te visi jau 15 gadus pazīst, Trolljeen. Netēlo tīni savos 50 gados, LOL.
  • 3
  • 1
Velo
V
Sižetiņš no jūtūba: tirliņš ar bitēm matos pagrūž džeku uz velo, tas apkrīt, pieceļas, noņem riteņa pieslēdzamo ķēdi, lēnām aptin to ap roku un dodas tirliņa virzienā. Tirliņš pēkšņi apčuraajas un biksēs škidro brūnumu palaiž :)
  • 3
  • 2
guntis
g
arsts apinis ir plasak eruditets un zinosaks medicinas sistemas un zinosaks ka visi citi un piekritis reformam ko es no Visuma Saprata ar mandatu seit uz musu planetas'rikoties uz maniem iesmatrijumiim esmu iecelis dakteri Apinni par Latvijas veselibas aizsardzibas ministru/no 4'07''2019 g iepreksejam nodot lietes 4'o7 2o19 pPublicet valdibas vestnesi
Enģeļa viesis
E
Bitīt "matos @.*,ne tikai pilsēta vajag velo celiņus, bet gar 3 nozīmes ceļiem laukos arī ( tur brauc tūristi brīvdienās), jo kur iet fūras un nav nomales , tur risks vakaros, miglā tikt nobrauktam ir 100 reižu lielāks , nekā pilsētās, kur visi uzmanās...
he-he>Aizsajusmas....
h
Ak,ignorē, saki? Un tu kā autovadītājs neignorē citu drošību? Ignorē. Nu, tad muti ciet, biedri, citādi pavisam bez elpas paliksi..
  • 1
  • 3
Aizsajūsmasaizrāvāselpa
A
Savā autovadītāja prakses laikā, 40 gados es tikai kādas divas reizes esmu redzējis velosipēdistus, kuri tērpušies kaut cik saredzamās drēbēs. Parasti ir melnie, tumši pelēkie un tumši zilie. Velosipēdisti , plašsaziņas līdzekļu mudināti, sevi uzskata par sabiedrības augstāko kastu un ignorē gan savu, gan citu cilvēku drošību.
  • 10
  • 6
Krējums Saldais
K
Četri riteņi slikti, divi labi :) Visās Apiņa minētajās pilsētās pirms veloceliņiem bija metro. Parīzē no 1900.gada. 4 miljoni pasažieru katru dienu. 303 stacijas. Biļetes cena, kā Rīgas satiksmes tramvajam. Gandrīz :) Pie kam pilsētā, kura pēc platības 3 reizes mazāka par Rīgu :) Uz 90 km2 atrodas 245 stacijas. Tas ir faktiski Rīgas centrs bez Ķīšezera, Jaunciema, Sužiem, Juglas ezera un Bolderājas līdz Jūrmalai. Šādas pasažieru pārvadāšanas infrastruktūras pārnešana uz veloceliņiem liecina, nu pat nezinu, par ko :). Un tagad lūdzu mīnusiņus :)
Nav tik vienkārši
N
Rīgai ir sarežģīta ģeoloģija, augsts gruntsūdens līmenis.
  • 2
  • 0
Krējums Saldais
K
Daini, nolaidiet pazemē, kaut vai nosacītā - ar ātrgaitas tramvaju zem paša centra tuneļos un atļaujiet no Bolderājas pa dzelzceļu caur Imantu nokļūt Juglā daļai no tiem 400 000 ko katru dienu pārvadā RS + tos, kuri pateicoties šai iespējai izvēlēsies nededzināt benzīnu personīgajā mašīnā un jūs redzēsiet, ka auto plūsmas intensitāte samazināsies apmēram par 20%. Uzceliet Park/Ride vēl +20%. .Nu neatrisināsiet jūs Rīgas transporta problēmas ar veloceliņiem. Skumīgi ir tas, ka Apinis nerunā par sistēmu, bet piedāvā kādam konkrētam gadījumam individuālu risinājumu uz citu satiksmes dalībnieku rēķina.
  • 11
  • 4
Dainis
D
Ja esi kaut cik saprotoss, tad zini, ka raksts nav par visam pilsetas likstam un labumiem, bet tiesi par dzivibas glabsanu musdienu realitate , Rigas infrastrukturas apstaklos. Pat zem raksta minets, kadel sads raksts tapis. Apinis neruna par un aplinkus, vins runa par labako iespejamo risinajumu, varbut pat vienigo Rigai, kas ir gan ekonomiski pacelams, gan laika un vieta vajadzigs. Mes vienmer dzesam ugunsgrekus, nevis preventivi piestradajam, lai tie nenotiktu. Vai MAXIMAS tragedija, vai TALSU celamkrans, bernu izvarosanas un tt utt. Apinis runa, jo so jomu, problemu specifiski atpazist, bet protams, pretim vinam stajas un slimi argumente tadi, ka Tu- Krejums saldais......
  • 10
  • 2
Krējums Saldais
K
Putrai - Pasaules mazākā pilsēta, kur izbūvēts apakšzemes metro ir Francijas pilsētā Renne, kurā ir tikai 212 000 iedzīvotāju. • Metro darbojas kopš 2002. gada, tā garums ir 9,4 km un kopā ir 15 stacijas. • Ik dienu tiek pārvadāti 120 000 pasažieru. • 2018. gadā plānots atklāt otru metro līniju. . . . .PS. Rīgas Satiksme katru dienu pārvadā 400 000 pasažieru :) PPS. Eiropā esot kādas 15 pilsētas, kurās ir metro un kur iedzīvotāju mazāk kā Rīgā.. :)
  • 9
  • 4
Skābputra
S
Protesti pret metro izbūvi bija mūsu brīvības sākums un psrs beigu vēstnesis. Pilnīgi lieka greznība 500 000 pilsētai. Lielākā problēma ir okupantu pašpārvaldes izsniegtās brīvbiļetes pensionāriem un krievi-bezbiļetnieki.
  • 8
  • 7

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Valsts policijas iestrēgušās reformas(6)

Iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens (KPV LV) jau pirms vairākiem mēnešiem kategoriski paziņoja par plāniem veikt izmaiņas Valsts policijas vadībā un neapmierinātību ar tās priekšnieku Intu Ķuzi. Tas,...

Komforta slimība jāizslimo(5)

Iedomājies, viesnīcā daži grami sāls, eļļa, cukurs – katrs atsevišķā iepakojumā! Tiešām tā vajag katru porciju safasēt?! Tiešām nevar uz galda nolikt kopīgi lietojamus sāls un cukura trauciņus, eļļ...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē