“Sociālo tīklu platformas ir kļuvušas par arvien nozīmīgāku elementu politiskajās kampaņās, taču vairums Latvijas politiķu joprojām atpaliek no iespējām, ko šie rīki piedāvā. Iepriekšējās Saeimas un Eiropas Parlamenta vēlēšanās sociālo tīklu ietekme bija tik milzīga, ka atsevišķi politiskie spēki tieši sociālajos tīklos guva panākumus, pateicoties kam tika ievēlēti. Neskatoties uz to, ka ir precedenti, ko izmantot kā piemēru, gaidāmajās pašvaldību vēlēšanās kandidāti joprojām neizmanto šo potenciālu tik pilnvērtīgi, cik varētu,” viedokļos dalās sabiedrisko attiecību un influenceru mārketinga aģentūras “Do Epic” dibinātājs Toms Briedis un juriste, digitālā satura autore Elīna Sviridova.