Aptvertas 57 dažādas ekonomikas sfēras, starp kurām bija mazumtirdzniecība, pārtika, sadzīves tehnika, finanses, apģērbs un citas. Iedzīvotājiem netika piedāvāti atbilžu varianti, uz jautājumiem atbildes bija jāsniedz brīvā formā.Tā aptaujas ietvaros noskaidrots, ka Latvijā visoptimālākā kvalitātes un cenas attiecība pēc iedzīvotāju domām ir Laimas produkcijai (kategorija "šokolāde"); Nivea (sejas krēmi); Nike (sporta apavi); Nokia (mobilie tālruņi); Samsung (portatīvie datori); Philips (virtuves ierīces); LMT (mobilo sakaru pakalpojumu sniedzējs); Lattelecom (interneta pakalpojumu sniedzējs); Limbažu piens (piens); Aldaris (alus).Pētījumā tika aptaujāti 1200 Latvijas pilsoņi – interneta lietotāji vecumā no 15 gadiem.
Pētījumā noskaidroti Latvijas iedzīvotāju iecienītākie zīmoli
Latvieši kā vislabākos optimālas cenas un kvalitātes piemērus visbiežāk min Maxima, Laima, Aldaris, Volkswagen un LMT produktus un pakalpojumus – tā noskaidrots pirmajā Latvijā organizētajā Best Buy Awards pētījumā, ko veic Šveices organizācija Iceritas.Oktobrī veiktajā pētījumā mērīts, cik patērētāji ir apmierināti ar preču kvalitātes atbilstību cenai.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.