Vēl šī gada maijā tikai nepilna piektā daļa Latvijas iedzīvotāju bez priekšā teikšanas vai monētu dizaina rādīšanas zināja, ka uz Latvijas eiro monētām tiks attēlots tautumeitas jeb Mildas portrets. Pēc jūlijā pieņemtā lēmuma par eiro ieviešanu Latvijā, arī iedzīvotāju vidū sāka pieaugt informētība par Latvijas jaunās valūtas dizainu.
Šā gada augustā jau vairāk nekā puse jeb 55% Latvijas iedzīvotāju 15-74 gadu vecumā televīzijā, presē, internetā vai kur citur bija redzējuši Latvijas eiro monētas dizainu ar tautumeitas attēlu. Salīdzinoši biežāk mūsu jauno eiro monētas dizainu bija ievērojuši jaunieši 15-24 gadu vecumā, vīrieši, latviešu tautības cilvēki, vidzemnieki, iedzīvotāji no ģimenēm ar augstiem ienākumiem, kā arī no ģimenēm, kurās pamatā runā latviešu valodā.
Lai noskaidrotu Latvijas iedzīvotāju attieksmi pret mūsu jauno eiro monētu salīdzinājumā ar citu valstu monētām, aptaujātie tika lūgti salīdzināt mūsu viena eiro monētu ar tautumeitas Mildas attēlu uz tā ar katras no pārējo 17 eirozonas valstu eiro monētām. Rezultātā tika noskaidrots, ka mūsu eiro monētas dizains iedzīvotājiem ir pievilcīgāks, nekā pārējo valstu eiro dizaini.
TNS finanšu nozares pētījumu eksperte Ilva Pudule norāda, ka Latvijas eiro dizains ar tautumeitu pievilcīgāks nekā visā aptaujāto izlasē kopumā ir bijis iedzīvotājiem 45-74 gadu vecumā, pensionāriem, latviešu tautības cilvēkiem, galvenokārt lauku iedzīvotājiem, vidzemniekiem un zemgaliešiem, kā arī iedzīvotājiem ar latviešu kā pamata valodu ģimenē.
No 17 salīdzinātajiem eiro dizainiem, neskaitot mūsu eiro dizainu, kas guva izteiktu pārsvaru, Latvijas iedzīvotājiem tāpat pievilcīgāki bija Itālijas eiro ar Leonardo da Vinči slaveno zīmējumu ar Vitrūvija cilvēku, Maltas eiro ar ordeņa zīmi jeb Maltas krustu un Īrijas eiro ar ķeltu arfu. Nākamie pievilcīgākie bija Igaunijas eiro ar valsts ģeogrāfisko attēlu jeb karti uz tā un Francijas eiro, uz kura attēlots mākslinieka Hoakima Himineza zīmēts koks, kas simbolizē dzīvību, nepārtrauktību un izaugsmi.