Vismaz reizi dienā radio klausījās 61% jeb 1,024 miljoni Latvijas iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā. Viens radio klausītājs vidēji dienā radio klausīšanai veltījis četras stundas un 23 minūtes, kas ir par 19 minūtēm vairāk nekā šā gada pavasarī.
Mediju pētījumu klientu vadītāja Solvita Kronberga norādīja, ka, salīdzinot radio auditorijas pētījuma rezultātus pavasara un rudens periodos pēdējo divu gadu garumā, ir vērojama radio klausīšanās sezonalitāte. Rudens periodos palielinās kopējais radio patēriņš - radio vairāk klausās gan mājās, gan darbā. "Līdzīgu tendenci varam vērot arī daļā radio staciju patēriņā, kad rudenī klausītāju skaits ir lielāks, nekā pavasarī," atzīmēja Kronberga.
Šā gada rudens periodā trīs klausītākās radio stacijas pēc klausīšanās laika sadalījuma palikušas nemainīgas no iepriekšējiem pavasara un rudens periodiem divu gadu laikā. Klausītākā radio stacija Latvijas iedzīvotāju vidū 2017.gada rudenī ir Latvijas Radio 2, kurai veltīti 20,8% no visa kopējā radio klausīšanās laika. Otrajā vietā pēc klausīšanās laika sadalījuma ierindojas Radio Skonto ar 13,3% lielu klausīšanās laika daļu, bet trešā klausītākā radio stacija ir Latvijas Radio 1 ar 8,7% lielu klausīšanās laika daļu.
Šā gada rudens periodā radio staciju Latvijas Radio 2 vismaz reizi nedēļā klausījās 22,2% jeb 371 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, Radio Skonto klausījās 19,6% jeb 327 tūkstoši klausītāju un Radio SWH - 13,6% jeb 227 tūkstoši klausītāju.
Desmit Latvijā klausītāko radio staciju vidū 2017.gada rudenī ierindojas arī Radio SWH (6,3%), Latvijas Radio 4 (5,5%), EHR (Eiropas hitu radio) (4,9%), SWH+ (4,0%), Star FM (4,0%), Retro FM (3,4%) un Radio TEV (3,2%).
Kantar TNS Radio auditorijas pētījuma 2017.gada rudens periods norisinājās no šā gada 15.augusta līdz 5.novembrim. Vienas nedēļas garumā radio dienasgrāmatas visā Latvijā aizpildīja 2100 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.