Konteinerkuģis Dali pēc iziešanas no Baltimoras ostas dokiem 26. martā zaudēja elektrības padevi un līdz ar to arī vadāmību un ietriecās tilta balstā. Tilta metāla konstrukcijas sabruka. Viens no laidumiem uzkrita kuģim, iesprostojot to. Kuģa apkalpe pirms Dali ietriekšanās balstā paspēja brīdināt ostas dienestus par ārkārtas situāciju, tāpēc izdevās apturēt satiksmi pāri tiltam. Taču bojā gāja seši strādnieki, kas atjaunoja ceļa segumu uz tilta. Sagruvušais tilts nobloķēja kuģu satiksmi uz vienu no ASV noslogotākajām kravu ostām, ko izmanto autoindustrijas giganti.
Inženieri kontrolēto eksploziju gatavoja vairākas nedēļas, lai panāktu, ka uz kuģa uzkritušā laiduma konstrukcija, kas bija ap 152 metrus gara un svēra ap 544 tonnām, pāršķeltos tā, lai tās fragmenti netraucētu velkoņiem aizvilkt Dali. Metāla konstrukcijas tika iezāģētas atsevišķās vietās, lai panāktu "ķirurģisku precizitāti" sprādzienā. Detonācija esot izdevusies, kā bija plānota.
Tagad tuvāko dienu laikā paredzēts uz baržām izcelt sprādzienā sadalīto tilta daļu un ar velkoņiem nogādāt Dali uz tuvāko ostas termināli.