UTair ir nonākusi sarežģīta finanšu situācijā nepietiekamā pieprasījuma pēc aviopārvadājumiem dēļ, raksta RAPSI. Vasarā lidsabiedrība sāka restrukturizāciju, optimizējot maršrutu skaitu un atlaižot administrācijas darbiniekus. Septembrī Maskavas Vnukovas lidosta sāka pieprasīt UTair veikt priekšapmaksu par pakalpojumiem.Prasības Krievijas saimnieciskajās tiesās piedzīt parādus līdzekļus no UTair ir iesniegušas arī lidsabiedrība Gazprom Avia par 125 miljoniem rubļu (1,9 miljoni eiro), Rostovas pie Donas lidosta par 28,6 miljoniem rubļu (430 tūkstoši eiro), Kurganas lidosta par 6,5 miljoniem rubļu (100 tūkstoši eiro) un citi saimnieciskie subjekti.UTair grupā ietilpst kompānijas UTair Aviation, UTair Express , UTair-Ukraine, UTair-Cargo, Ņeftejugansk, Helisur, UTair Europe, UTair South Africa un citas. UTair grupas flotē ir 130 lidmašīnas un vairāki desmiti helikopteru.UTair septembra beigās pārtrauca veikt regulāros reisus starp Rīgu un Maskavas Vnukovas lidostu, aģentūru BNS informēja lidostā Rīga. Tā sāka lidot šajā maršrutā 2010.gada augustā.
Tiesā pieprasa vienu no lielākajām Krievijas aviokompānijām atzīt par bankrotējušu
Krievijas aviācijas līzinga uzņēmums Avializing tiesā pieprasījis atzīt par bankrotējušu vienu no lielākajām Krievijas aviokompānijām UTair, pirmdien ziņoja aģentūra RAPSI.Prasība iesniegta Hantu un Mansu autonomā apvidus saimnieciskajā tiesā, jo UTair nepilda tiesas lēmumu, kas noteic, ka aviokompānijai jāsamaksā Avializing 3,5 miljoni rubļu (50 tūkstoši eiro), paziņojis Avializing.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.