Franču režisora Leo Karaksa muzikālā drāma Anete ir mākslinieciski drosmīga, absolūtu autora brīvību demonstrējoša filma. No piektdienas, 25. februāra, tā ir skatāma Latvijas kinoteātros
Jaunas tēmas režisora Dž. Dž. Džilindžera daiļradē laikam vēl nav pamata gaidīt – arī Liepājas teātrī tapušais iestudējums Jaunā līgava ir par to, ka vērtīgākā cilvēka dzīves pieredze joprojām slēpjas kājstarpē.
Georga Vilhelma Timma izstāde sniedz iespēju novērtēt XIX gadsimta reālisma distancēto ikdienas vērojumu kvalitātes bez vēlākajiem XX gadsimta režīmu ideoloģiskajiem uzslāņojumiem
Izrāde Ļoti labas minūtes ir absolūts oriģināldarbs, kuram skatītājs ir jāsagatavo. No vienas puses, atsvešināta konstrukcija. No otras – aizkustinošs stāsts par mīlestību
Reperis Wiesulis debijas albumā Fianchetto pārliecinoši atrāda savas prasmes pantu rakstīšanā un pasniegšanā, taču ierakstam trūkst personīguma un vienota koncepta
Latviešu simfoniskās mūzikas lielkoncerta norise ir svarīga investīcija mūsu simfoniskās kultūras attīstībā. Tās efekts sniedzas pāri vienkārši spožu simfoniskās mūzikas svētku nozīmei
Undines Radzevičūtes brīvā, rotaļīgā dzīvošana valodā un stila daudzveidīgumā, teksta iekšējā bagātīgā estētika padara romānu Zivis un pūķi par lasīšanas piedzīvojumu
Jaudīgais, niansētais un profesionāli spēcīgais muzikālais izpildījums diriģenta Mārtiņa Ozoliņa vadībā ir Latvijas Nacionālajā operā tapušā Jāņa Kalniņa operas Hamlets jauniestudējuma pamatvērtība
Dirty Deal Teatro un Kauņas Nacionālā drāmas teātra kopprojekts Frankenšteina komplekss ļauj modelēt situāciju, kurā mākslīgais intelekts ģenerē dramaturģiju dzīva autora vietā