Laika ziņas
Šodien
Migla

Veloceliņi

Apinis: Veloceliņš pilsētas iedzīvotāju drošībai

Veloceliņš pašvaldības (piemēram, Rīgas) politiķu un ierēdņu prātos nozīmē nelielas ļaužu grupas nepamatota prasība tērēt pašvaldību līdzekļus veloceliņiem. Rīgas kungiem ir pamats uzskatīt, ka daudz ērtāk naudu tērēt, uzturot Rīgas satiksmi, Rīga.lv, krāsojot ēkas, būvējot un pārbūvējot Barona ielu vai vismaz izveidojot atkritumu izvešanas konsorciju (kā portāli raksta– ar Andra Šķēles impēriju) ar pusmiljarda apgrozījumu.

Veloceļus Rīgā pagarinās vēl par 27 kilometriem

Rīgas kā pilsētas infrastruktūru izmanto ne tikai aptuveni 641 tūkstotis tās iedzīvotāju. Aplēses liecina, ka regulāri uz galvaspilsētu strādāt, mācīties, atpūsties brauc aptuveni miljons 200 tūkstošu Latvijas iedzīvotāju. "Pilsētas attīstību iespējams veicināt, uzlabojot ne tikai ekonomiskos apstākļus, bet nodrošinot labus sociālos un vides apstākļus.

Velobraucēji varēs nokļūt Ķengaragā

Plānots, ka jau tuvākā mēneša laikā velobraucēji no centra pa Spīķeru promenādi varēs doties tālāk uz Maskavas forštati un Ķengaragu. Līdz šim veloceļš vienkārši izbeidzās pie Salu tilta un tālāk varēja nokļūt tikai pa velosipēdistu pašu iebrauktu taciņu un Krasta ielas brauktuvi. Dārdzības dēļ dome turpmākajos gados gan iecerējusi vairs tikai dažu veloceļu izbūvi, to vietā veidojot velojoslas.

FOTO: patīkamais un kaitinošais ar velosipēdu Rīgā

Divriteni par lieliskāko pārvietošanās iespēju Rīgā ar katru gadu atzīst aizvien vairāk cilvēku, un to zina arī pašvaldība. Vairākas ērtas un kaitinošas lietas pamanāmas arī Rīgas centrā un tā tuvumā. Sīkāk fotogalerijā!

Latvijā

Vairāk Latvijā

Pasaulē

Vairāk Pasaulē

Viedokļi

Vairāk Viedokļi

Sports

Vairāk Sports

Citi

Vairāk Citi

KDi

Vairāk KDi

SestDiena

Vairāk SestDiena

Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena

Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils

Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms

Izklaide

Vairāk Izklaide