Ar lieliskiem albumiem debitē grupas Podruga un Perestroika, kam nosaukums var kalpot gan par gāzes, gan bremzes pedāli vietējā un starptautiskajā karjerā
Mākslinieces apvienojas sieviešu māsībā un spēkā, lai bez
mazākajiem sirdsapziņas pārmetumiem ar XXI gadsimta
sieviešu pašapziņu un atraisītību runātu tikai un vienīgi par
savām sajūtām.
Tikai nesakiet, ka ceļojošo komediantu dzīve ir garlaicīga. Komponists Zigmars Liepiņš savos memuāros Mūzaīka valodu liek darbībā, un vārdi paši sastājas trauksmainu teikumu rindās.
Valsts svētku nedēļā beidzot arī Latvijā uz kinoekrāniem nonākusi režisora Viestura Kairiša filma Janvāris – drosmīgi un brīvi risināts stāsts par cilvēku un vēsturi
Režisors Dmitrijs Petrenko turpina sāpīgi un smalkjūtīgi
vest teritorijā, kur visi esam ievainojami un neaizsargāti,
ne tikai trīs cilvēkbērni un suns no sociāli nelabvēlīgas vides.
Dailes teātra izrāde Pusnakts šovs ar Jūdu Iskariotu ir konceptuāls apkārt valdošā vērtību relatīvisma manifests – vienīgā nozīme ir piedalīties, saglabājot savu skatījumu uz lietām
Franču komponista Hektora Berlioza dramatiskās leģendas Fausta pazudināšana atskaņojums Liepājā – spilgts un vērienīgs notikums maestro Imanta Rešņa vadībā.
Štruntīga tagadne un biedējoša nākotne – Jaunais Rīgas teātris sezonas sākumā divas reizes pievēršas autoru tandēma Jaeles Ronenas un Dimitrija Šaada dramaturģiskajai produkcijai
Komponista Zigmara Liepiņa 70 gadu jubilejas koncerts Latvijas Nacionālajā operā pierāda – viņš ir lielās formas meistars, kurš labi jūt laiku un precīzi vada mūzikas attīstību.
Režisora Georgija Surkova pievēršanās latviešu autoru šausmu stāstiem Daugavpils teātrī ir intriģējoša, taču ne visiem ir atrasti iedarbīgi izteiksmes līdzekļi
Kinoteātru repertuārā vēl ir jāpaspēj noķert divas svarīgas unļoti atšķirīgas parādības – Uģa Oltes spēlfilmu Upurga un Ivara Selecka dokumentālo filmu Zemnieki
Tēlnieces Leas Dāvidovas-Medenes portretistes talants atklājas līdzsvarā starp individualizāciju, kas ļauj nekļūdīgi atpazīt latviešu kultūras ikonas, un modernisma pieredzē sakņotu kubistisku vienkāršojumu