Ar divu pirmo sēriju pirmizrādi ceļu pie skatītājiem no 22. janvāra sākusi režisoru Anda Miziša, Martas Elīnas Martinsones, Dāvja Sīmaņa un Ginta Grūbes astoņsēriju filma Pansija pilī – iespēja pārcelties laikā uz XX gadsimta 20. gadu Latviju un vasaru
Visu Latvijas profesionālo orķestru secīga uzstāšanās vienā vakarā un vienādos akustiskajos apstākļos, kuros salīdzinājums ir kā uz delnas, ir labs dzinulis veselīgai konkurencei
Triju reālu ieslodzīto biogrāfija atdzīvojas režisores Kristīnes Brīniņas izrādē Gaišās naktis Liepājas teātrī, dodot iespēju sevi parādīt jaunajiem aktieriem
Uz Latvijas kinoekrāniem nonāk viena no gada ekstravagantākajām filmām – režisora Jorga Lantima
fantāzijas drāma Nabaga radības ar Emmu Stounu galvenajā lomā
Režisores Elzas Gaujas spēlfilma Pastkarte no Romas apliecina jaunu un stabilu spēku Latvijas kino ainavā un ir uzdāvinājusi skaistas lomas Indrai Burkovskai un Jānim Jarānam
Paradoksālā kārtā Dailes teātra izrādi Eiridīke būtu daudz
interesantāk skatīties, ja teksta tajā nebūtu, jo kustību valoda ir daudznozīmīga un izteiksmīga
Roberta Koļcova izstādi pārsvarā aizpilda eksotiski dekoratīvas, spārnotas sieviešu figūras ar sarežģītām galvassegām, kaklarotām un vijīgām matu šķipsnām – vaibstu atkārtošanās faktiski identiskos veidolos piešķir skatei savdabīga seriāla raksturu
Ozola koncerts Arēnā Rīga 28. decembrī vērienīgi
noslēdza hiphopa piepildīto 2023. gadu latviešu populārajā mūzikā, kam "jumtiņu uzlika" divi amerikāņu megazvaigznes 50 Cent paraugšovi
Skaidra priekšstata par to, ka latviešu kultūra nav notikusi tikai XX gadsimta sākumā, lai uz to atkal un atkal atsauktos, bet notiek tieši šobrīd, katru dienu no jauna, mūsdienu Latvijai pietrūkst visvairāk
Latvijas literatūrā šis gads kopumā ne ar ko īpaši neizceļas, taču vairāk nekā pēc desmit gadu pārtraukuma esam sagaidījuši grāmatas no vairākiem novērtētiem autoriem, no kuriem neviens nav daudzrakstītājs