Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +21 °C
Viegls lietus
Trešdiena, 16. jūlijs
Hermīne, Estere, Liepa

SEO audits mājaslapai un interneta veikalam

Lai jūsu mājaslapa parādītos Google meklēšanas rezultātu augšgalā, ir nepieciešams SEO audits. Tas ļauj precīzi identificēt uzlabojumus, kas jāveic tieši jūsu lapā, lai uzlabotu tās pozīcijas meklētājā. SEO audits atklāj lapas tehniskās kļūdas, satura trūkumus un neizmantotu potenciālu, kas tieši ietekmē apmeklētāju plūsmu un pārdošanu.

Vairāk par SEO auditu skaidro digitālā aģentūra eComStrive - SEO optimizācijas un web izstrādes pakalpojumi.

Kas ir SEO audits un kāpēc tas nepieciešams?

SEO audits ir padziļināts jūsu mājaslapas vai interneta veikala tehniskais pārskats – līdzīgi kā automašīnas tehniskā apskate. Tas palīdz atklāt problēmas, kas kavē jūsu lapas redzamību Google meklētājā, un parāda, kur veicami uzlabojumi, lai klienti vispirms atrastu jūs, nevis konkurentus.

Biežākie iemesli, kāpēc veic SEO auditu:

  • Tikko izveidota mājaslapa / interneta veikals;
  • Lapa nerādās Google pirmajos rezultātos vai ieņem zemas pozīcijas;
  • Ir daudz apmeklētāju, bet maz konversiju (mērķa darbību);
  • Vēlaties profilaktiski veikt SEO auditu, lai novērstu potenciāls problēmas;
  • Mainīts lapas dizains, struktūra vai pievienotas jaunas sadaļas.

Ko ietver SEO audits?

Kvalitatīvs SEO audits aptver gan tehnisko, gan satura, gan arī ārējo faktoru analīzi.

Tehniskajā daļā tiek pārbaudīta lapas:

  • indeksējamība,
  • ielādes ātrums,
  • mobilā lietojamība,
  • drošības iestatījumi (piemēram, SSL)
  • iekšējo saišu struktūra un kļūdas (404, redirecti u.c.).

Satura izvērtējumā analizē:

  • atslēgvārdu izvietojumu
  • virsrakstus
  • meta datus un to atbilstību meklēšanas nolūkiem.

Tāpat tiek izvērtēta ārējo saišu profila kvalitāte un tiek veikta datu analītika no Google Search Console un Google Analytics, lai identificētu kritiskos punktus, kas ierobežo organisko redzamību un konversiju potenciālu. Ne mazāk svarīgi - audita laikā tiek veikts arī nozares konkurentu salīdzinājums.

“Mūsu praksē daudz klientu ir ieguldījuši ievērojamus līdzekļus mājaslapas dizainā un reklāmās, bet pamatu – SEO – nav sakārtojuši. Rezultātā potenciālie klienti viņus vienkārši neredz.” komentē e-komercijas speciālists Edgars Kebbe.

Cik maksā SEO audits?

SEO audita izmaksas ir atkarīgas no mājaslapas apjoma, tehniskās sarežģītības un izvēlētā pakalpojuma veida. Tehniskais SEO audits izmaksā no 150 EUR līdz pat 2000 EUR, īpaši lielām vai tehniski komplicētām vietnēm. Taču ir pieejamas arī vienkāršotas audita versijas – dažkārt tās iespējams saņemt bez maksas.

Arī eComStrive piedāvājumā ir vienkāršots bezmaksas SEO audits, kas palīdz noteikt būtiskākās problēmas, kuras kavē jūsu interneta veikala izaugsmi.

Uzticiet darbu profesionāļiem

Profesionāls SEO audits palīdz pieņemt pamatotus lēmumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem, lai sasniegtu biznesa mērķus. Digitālā aģentūra eComStrive piedāvā uz ilgtermiņa pieredzi balstītu auditu, kur tehniskā precizitāte savienota ar izpratni par jūsu uzņēmuma specifiku. Mēs palīdzam atklāt lapas potenciālu, kas bieži slēpjas aiz tehniskām kļūdām vai satura trūkumiem.

Uzziniet vairāk un piesakiet SEO auditu: https://e-komercija.lv/

 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli


Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti