Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

SEO Pakalpojumi – 12 iemesli, kāpēc Jūsu biznesam ir nepieciešams SEO – Iesaka Yoursite.lv

Daudzi zīmoli un uzņēmumi zina (vai vismaz domā, ka zina), ko nozīmē SEO (meklētājprogrammas optimizācija) un ko viņu bizness no tā var iegūt.

Nav šaubu, ka SEO uzlabos mājaslapas meklēšanas rezultātus un uzlabos apmeklētāju plūsmu, tomēr kāds ir tā īstais ieguvums? Kāpēc SEO ir tik svarīgs?

Šeit apkopotie 12 fakti skaidro, kāpēc nepieciešams SEO. Neatkarīgi no biznesa apmēra un jomas, tas palīdzēs piešķirt tam jaunu kvalitāti.

1. Dabiskā meklēšana kā pamatavots
Dabiskā meklēšana veido lielu daļu no tā, ciktāl tiek izmantota un atrasta konkrētā mājas lapa, līdzīgi kā, piemēram, automātiska lietotāju piesaistīšana ar reklāmām vai aicinājumu pievienoties.

Kā jau visiem iesaistītajiem zināms, tad Google pieder lielākā daļa no meklētāju tirgus, starp tādiem konkurentiem kā Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo un daudziem, daudziem citiem.

Nav tā, ka citas meklētājprogrammas neveicina kāda zīmola redzamību – arī tie to dara – tomēr jāņem vērā, ka Google pieder ap 75% no kopējā meklētāju tirgus. Tas ir viennozīmīgs līderis, kāpēc arī svarīgi ievērot tieši Google vadlīnijas.

Atlikušie 25% no citiem tirgus dalībniekiem, viennozīmīgi arī ir svarīgi, Google ir visapmeklētākā meklētājprogramma pasaulē (jo īpaši ASV), vienlaikus tas ir arī populārākais e-pastu pakalpojumu sniedzējs (ar vairāk kā miljardu lietotājiem). Vērts norādīt, ka otrs izplatītākais meklētājs ir Youtube.

Mēs zinām, ka lielākā daļa pasaules, kur tiek nodrošināta piekļuve internetam, vismaz reizi dienā apmeklē Google, lai atrastu sev nepieciešamo informāciju visdažādākajās jomās.
Esot atrodamam un redzamam tādā meklētājprogrammā kā Google noteikti būs ieguvums Jūsu biznesam.  Tāpēc kvalitatīvs SEO un augstas kvalitātes mājas lapas nodrošina zīmola redzamību tur.

2. SEO ir paļaušanās un uzticamība
Katra pieredzējuša SEO mērķis ir izveidot pamatu mājas lapai ar efektīvu lietotāju pieredzi, kas ir viegli atrodama pateicoties zīmola uzticamībai un tās īpašībām.
Tieši tāpēc Yoursite.lv piedāvā kvalitatīvu SEO mājas lapas optimizāciju.

Daudzi elementi ir saistīti ar meklētājprogrammu Google. Papildus mājas lapas ietekme pieaug, pateicoties zemāk norādītajiem faktoriem:

  • Spēcīgus ārējo saišu signālus ar kvalitatīvu saturu
  • Pozitīva lietotāja uzvedība
  • Machine-learning signāli
  • Optimizēti lapas elementi un saturs

Nodrošināt, ka zīmolam tas palīdzēs vairāk nekā citi, piemēram, citi digitālās optimizācijas rīki. Problēma rodas, ka lapas uzticamību  nevar iegūt pa vienu nakti – kā, piemērma, tas būtu dzīvē. Tās ietekme tiek nopelnīta un izveidota laika gaitā.

Lai izveidotu ietekmīgu zīmolu, tas prasa pacietību, darbu un apņemšanos, bet vienlaikus tas prasa piedāvāt klientiem vērtīgu, kvalitatīvu produktu vai pakalpojumu, kas klientiem ļauj uzticēties zīmolam.

3. Labs SEO vienlaikus nozīmē labāku klientu pieredzi
Ikviens grib labākus dabiskos reitingus un maksimālu redzamību. Bet tikai daži saprot, ka optimāla lietotāja pieredze ir liela daļa no tā, kā tur nokļūt.

Google ir iemācījies iztulkot, kāda ir vēlama un nevēlama lietotāju pieredze, un pozitīva lietotāju pieredze ir kļuvusi par galveno elementu veiksmīgai mājas lapai.
Klienti zina, kas viņiem nepieciešams. Ja tie to nevar atrast, tā būs problēma. Un izpildījums būs tas, kas cietīs.

Labs piemērs lietotāju pieredzei ir tas, kā Google ir kļuvis arvien vairāk par atbildes sniedzēju, kas lietotājiem piedāvā meklētos datus tieši SERPs (meklētājprogrammas rezultātu lapā).

Tā mērķis ir piedāvāt lietotājiem tiem nepieciešamos informāciju ar mazāk klikšķiem, ātrāk un vienkāršāk.

Kvalitatīvs SEO ietver pozitīvu lietotāju pieredzi, tādējādi strādājot zīmola labā.

4. Vietējais SEO nozīmē palielināt iesaisti, plūsmu un pievēršanos
Ņemot vērā pieaugošo mobilo datu plūsmu, vietēja meklēšana ir kļuvusi par neatņemamu mazu un vidēju uzņēmumu panākumu sastāvdaļu.

Vietējā SEO mērķis ir pielāgot Jūsu iestatījumus tā,  lai cilvēki ātri un viegli varētu Jūs atrast, nokļūstot soli tuvāk darījumam tieši ar Jums.

Vietējā optimināzija koncentrējas uz konkrētām pilsētām, reģioniem un pat valstīm, lai izveidotu dzīvotspējīgu zīmola atpazīstamību vietējā mērogā.

SEO profesionāļi to dara optimizējot zīmola mājas lapu un tās saturu, iekļaujot pareizus atslēgvārdus un autoratīvus mājas lapu signālus tāpat kā vietējos sarakstus, kas attiecas uz atrašanās vietu un uzņēmējdarbības sektoru, kurā zīmols darbojas.

No sākuma, lai sekmētu iesisti vietējā mērogā, SEO profesionāļiem būtu jāoptimizē zīmola Knowledge Graph panel, tā Google My Business listing un tā sociālo tīklu profili.

Vienlaikus ir jāuzsver arī lietotāju atsauksmes Google, tāpat kā citos meklētājos Yelp, Home Advisor, and Angie’s List (kā arī citos atkarībā no konkrētās nozares).

5. SEO ietekmē iepirkšanos
Pircējiem ir iespēja ar visu iepazīties. Tā ir viena no lielākajām interneta priekšrocībām no pircēja perspektīvas.

Izmantojot SEO metodes, pārraidīt ziņas par labiem piedāvājumiem, jauniem produktiem un pakalpojumiem. Tāpēc tam ko pircējiem varat piedāvāt, ir īpaši nozīmīgi zīmola turpmākā attīstībā.

Zīmoliem ir jābūt redzamiem tur, kur cilvēki var par tiem uzzināt viņiem vajadzīgā situācijā un apstākļos. Vietējais SEO uzlabo šo redzamību un ļauj potenciālajiem klientiem atrast atbildes un vēl svarīgāk atrast uzņēmumus, kas šīs atbildes (preces vai pakalpojumus) piedāvā.

6. SEO labākā pieredze vienmēr tiek uzlabota
Ir labi, ja SEO metodes tiek ieviestas zīmola mājas lapā un tās iestatījumos, taču, ja tas ir īslaicīgs projekts (budžeta ierobežojumi u.tml.) un, ja vietne netiek patstāvīgi uzturēta, tā sasniegs slieksni, kad vairs nebūs iespējams efektīvi veikt šādus uzlabojumus.

Veids, kā attīstās meklētāju pasaule, būtībā pēc Google ieskatiem, pieprasa patstāvīgu pārraudzību par izmaiņām, tādējādi izturot esošo konkurenci un saglabājot vietu pirmajā lapā.

Proaktīva darbība un galveno algoritmu izmaiņu uzraudzība, vienmēr palīdzēs zīmoliem šo līmeni sasniegt.

Mēs zinām, ka Google veido tūkstošiem izmaiņas algoritmos gadā. Tāpēc pārāk tālu atpaliekot, var būt ļoti grūti tikt atpakaļ apritē. SEO nodrošina, ka no šī var izvairīties.

7. Saprotot SEO, tas palīdz saprast interneta vidi
Vidē, kas nepārtraukti mainās kā tas ir globālajā tīmeklī, var būt izaicinājums palikt augšgalā un sekot pārmaiņām.

Būt SEO augšgalā nozīmē būs informētam par galvenajām izmaiņām, kas saistītas ar meklētājiem un to rīkiem.

Pārzinot interneta vidi, tostarp citu līdzīgu uzņēmumu biznesa taktikas un konkurentus, vienmēr tiks uzskatīts par ieguvumu šiem zīmoliem.

8. SEO ir relatīvi lēts
Neapšaubāmi tas maksā naudu. Tāpat kā visas labās lietas, vai ne?

Tomēr SEO ir relatīvi lēts visā plašajā shēmu klāstā, un atmaksa būs ievērojama. To ievēros zīmola atpazīstamībā.

Tās nav mārketinga izmaksas; tas ir ieguldījums biznesā. Laba SEO ieviešana būs vērtīga vēl turpmākos gadus. Un līdzīgi kā citas lietas dzīvē, tas kļūs labāks, jo vairāk uzmanību un investīcijas tas saņems.

Izvēloties Yoursite.lv aģentūru, SEO pakalpojumi kļūs par Jūsu labāko ieguldījumu, kas atmaksāsies ilgtermiņā.

9. Tā ir ilgtermiņa stratēģija
SEO var (un visdrīzāk būs) ievērojama ietekme pirmajā darbības gadā, kā arī daudzām no šīm darbībām būs ietekme vēl turpmāko gadu garumā.

Tā kā tirgus attīstās, noteikti ir rūpīgi jāseko līdzi aktualitātēm un izmaiņām. Tomēr pat vietne, kurā nav intensīvi ieviests SEO, ievērojami uzlabosies no pamat SEO darbībām, nodrošinot pienācīgu lietotāju pieredzi.

Jo vairāk laika, pūles un naudas ieguldīsiet SEO, jo mājas lapa, tostarp zīmols, ilgāk un labāk būs uzskatāma par cienīgu pretendentu savā tirgū.

10. Tas ir kvantitatīvs
Kamēr SEO nepiedāvā viegli aprēķināmu ROI, kā to dara maksas meklēšana, pareizi izsekojot un analizējot, jūs varat izmērīt gandrīz visu.

Lielākā problēma ir savienot punktus aiz visa, kamēr nav viens veidsveids, kā izprast korelāciju starp veiktajām darbībām.

Tomēr ir vērts saprast, kā atsevišķas darbības ietekmē izpildījumu un izaugsmi un cerams viņas tā dara.

Jebkurš labs SEO mēģinās sasniegt šos uzlabojumus, tāpēc punktu savienošanai nevajadzētu būt izaicinājumam.

Zīmoli grib arī zināt, kur viņi bijuši, kur viņi ir un uz kurieni tie iet, ņemot vērā digitālās iespējas, īpaši SEO gadījumā, kad tiem ir persona/uzņēmums, kam tiek maksāts, lai rīkotos tās vārdā.

Nav arī labāka veida, kā parādīt SEO panākumus. Mēs visi zinām, ka dati nekad nemelo.

11. SEO sniedz jaunas iespējas
Augstas kvalitātes SEO vienmēr atradīs veidus, kā zīmolam piedāvāt un atklāt jaunas iespējas, lai zīmols būtu ne tikai redzams, bet arī, lai tas “spīdētu”.

Piedāvāt kvalitatīvu SEO zīmolam, nozīmē iesaistīt SEO visā, kas ir šis zīmols. Tas ir vienīgais veids, kā patiesi tirgot zīmolu, kā tikai ar aizrautību un sapratni par zīmola interesēm, kļūstot par ieinteresēto personu.

Jo labāk zīmols tiek izprasts, jo vairāk rodas iespējas to uzlabot. Tas pats var tikt teikts arī par SEO.

12. Ja Jūs neesat pirmajā lapā, Jūs neiegūstat klikšķus
SEO pasaulē nav noslēpums, ka, ja Jūs neatrodaties meklētāja pirmajā lapā, Jūs visdrīzāk neuzvarat “meklētāja spēli”.

Pēdējie pētījumi rāda, ka pirmās trīs meklēšanas pozīcijas rezultējas aptuveni 40% klikšķu, kamēr 30% no rezultātiem pirmajā un otrajā lapā netiek klikšķināti vispār.

Ko tas nozīmē? Tās ir divas lietas:

  • Ja Jūs neesat pirmajā lapā, Jums tur ir jābūt
  • Joprojām daudz ir tādi gadījumi, kad lietotājs meklēšanas rezultātos neatrod to, ko ir vēlējies

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli


Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti