Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Rīgā mainīta Čaka ielas satiksmes organizācija

Rīgā mainīta līdzšinējā Čaka ielas satiksmes organizācija, likvidējot vienu velojoslu, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Satiksmes departamentā.

Viena velojosla saglabāta virzienā uz centru. Pašlaik notiekot joslu pārmarķēšana.

Virzienā no centra tiek ierīkota sabiedriskā transporta josla un autotransporta josla, savukārt virzienā uz centru tiek saglabāta esošā satiksmes organizācija - kopēja josla autotransportam un sabiedriskajam transportam - un viena velojosla.

Satiksmes departaments atgādina, ka velosipēdistiem, vietās, kur nav ierīkota velo infrastruktūra, atbilstoši normatīviem, pa ceļu jāpārvietojas vienā rindā - tuvāk braukšanas joslas labajai malai.

Savukārt, braucot pa ietvi, ir jāpārvietojas tādā ātrumā, kas neapdraud satiksmes drošību un gājējus.

Šīs nedēļas laikā, kamēr notiek Marijas un A. Čaka ielas apzīmējumu pārmarķēšana, satiksmes dalībnieki tiek aicināti būt piesardzīgi un iecietīgi.

LETA jau ziņoja, ka 31.jūlijā notika pikets, kurā tika prasīts saglabāt velojoslas.

Piketā piedalījās arī Rīgas koalīcijas frakcijas Par/Progresīvie vadītājs Mārtiņš Kossovičs.

Jau iepriekš frakcija koalīcijas partneriem "pieprasījusi saglabāt" abas velojoslas Čaka ielā līdz 1. novembrim.

Frakcija aicināja sasaukt Satiksmes un transporta lietu komitejas ārkārtas sēdi, lai izvērtētu jūlijā komitejas pieņemtā lēmuma izpildi saistībā ar satiksmes organizāciju Aleksandra Čaka un Krišjāņa Barona ielās.

Šāda komitejas sēde joprojām nav sasaukta.

Kā ziņots, saskaņā ar komitejā lemto, no 1.septembra Čaka ielā satiksmi jāorganizē pa divām autotransporta joslām, vienas sabiedriskā transporta joslas un vienas velojoslas centra virzienā. Iepriekš partija Progresīvie šo lēmumu nosauca par pagaidu kompromisu.

Komitejas lēmums arī paredzēja Krišjāņa Barona ielas pārveidi, lai tā kļūtu par pilnvērtīgu ielu gājējiem, velosipēdistiem un tramvaja satiksmei.

Top komentāri

Daži kretīni čakarē sabiedrību
D
Čaka ielas "eksperiments" ir totāla cūcība pret visiem tiem daudzajiem Rīgas iedzīvotājiem, kuri ne tikai savos auto bet arī sabiedriskajā transportā brauciešie, tērē laiku sēžot sastrēgumos blakus pustuksām un tukšām velojoslām. Tā ir nelietība.
Čaka ielas tolejbuss
Č
Par to, ka 40 tūkstošiem rīdzinieku brauciens no Purvciema uz centru un atpakaļ sabiedriskā transporta šaurībā, kur 15 kvadrātmetros ir nevis viens, bet vismaz 15 braucēju, tagad ir trīskārt un pat pieckārt ilgāks, tā dodot dāsnu augsni Covid19 izplatībai, Staķi, Ķirsi, Pulku, Andersoni un viņu līdzskrējējus kādreiz tiesās!
Es tevi "gribu" divreiz
E
Čaka ielas risinājums man atgādina kādu pastāsts par kompromisiem: Kāds nekaunīgs vīrietis esot piegājis klāt jaunai, skaistai sievietei un teicis: es gribu ar tevi pārgulēt divas reizes. Kad sieviete sašutumā esot iebildusi, viņš atbildējis: labi, lai ir kompromiss - drāz'''u tevi vienreiz. Kad sieviete vēlreiz iebildusi, tad nekauņa esot teicis: tas taču ir kompromiss. E piekāpos un arī tev ir jāpiekāpjas
Skatīt visus komentārus

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas