Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Kariņš: Situācija ar Deglava tiltu ir Rīgas domes īstenotās politikas rezultāts

Situācija ar Deglava tiltu ir Rīgas domes īstenotās politikas rezultāts, ilgstoši neieguldot līdzekļus infrastruktūrā, trešdien intervijā LNT raidījumam 900 sekundes sacīja Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (JV).

"Ja neiegulda infrastruktūrā, bet tikai brīvbiļetēs un citos labumos, lai gūtu balsis... Te nu mēs visi esam," teica Kariņš.

Viņš arī atzīmēja, ka Rīgas dome var nepiekrist Būvniecības valsts kontroles birojam (BVKB), kas atzinis Deglava tiltu par nedrošu, taču, ņemot vērā Maxima traģēdiju, kad iebrūkot lielveikala jumtam, dzīvību zaudēja 54 cilvēki, bet vairāki desmiti guva smagus ievainojumus, būtu jāklausa speciālistiem.

"Galvenais ir iedzīvotāju drošība," sacīja Kariņš.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka BVKB, veicot būvdarbu kontroli, konstatēja Deglava tilta nesošo konstrukciju bojājumus. Tilta bojātie balsti tika konstatēti pēc tam, kad tika demontētas zem pārvada esošās noliktavas. Iepriekš šie balsti nebija pieejami, jo kalpoja kā noliktavu starpsienas. Šogad 8. aprīlī BVKB būvinspektors izdeva atzinumu par būvdarbu apturēšanu visā objektā.

Tāpat ziņots, ka iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens (KPV LV) šonedēļ izdevis rīkojumu, lai ceturtdien, 25. aprīlī, Deglava tilts tiktu slēgts satiksmei. Gadījumā, ja Rīgas domes atbildīgais departaments neslēgs tiltu, ceturtdienas rītā to izdarīs Valsts policija.

Viņš skaidroja, ka Valsts policijai, slēdzot satiksmi, transporta plūsma tiks novirzīta, mēģinot novērst haosu. Tomēr satiksmes regulēšana ir Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītāja Emīla Jakrina un viņa padoto atbildība.

Ģirģens sagaida, ka Rīgas domes atbildīgās amatpersonas līdz attiecīgajam laikam izstrādās plānu satiksmes novirzīšanai prom no Augusta Deglava ielas pārvada.

 

 

 

Top komentāri

.
.
Ir jāatceras, ka Deglava dzelceļa pārvads ir uzbūvēts 1966.gadā, tas ir- pirms 53 gadiem, un praktiski nekad nav remontēts. Remontam bija jāizpaužas tā, ka ir jānodrošina, lai nesošajām konstrukcijām nepiekļūst ūdens- tas ir jānovada. Un tas ir ne tikai "Saskaņas" nopelns, pirms tam mēri bija ārgaļi, birki, bojāri un kas tik vēl ne!
Interesanti
I
Pieņemsim, ka OIKariņam taisnība, bet kādas politikas rezultāts ir valsts tiltu un ceļu bēdīgais stāvoklis?
Nemurgo, Kariņ!
N
LSDSP un Jaunā laika valdīšanas periodā tika pilnībā nolaistas ielas un paņemti kredīti Dienvidu tiltam tādā līmenī, kas stipri ierobežoja nākamo pašvaldības sasaukumu iespējas remontēt ielas un tiltus. neraugoties uz to katru gadu tiek veikti nopietni darbi gan uz tiltiem, gan ielās. Tagad, kad pienākusi kārta arī Deglava tiltam, dažām partijām ir jātaisa priekšvēlēšanu šoviņš.
Skatīt visus komentārus

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas