Laika ziņas
Šodien
Migla

Neatklāj airBaltic rezultātus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Līna
L
Likumsakarīgs rezultāts, ja pavēro airbaltic cenu politiku. Kuri mēdz lidot bieži - to sapratīs. Vairums, ja jāizvēlas lidot ar airboltic vai citu kompāniju, izvēlēsies citu. Nereti lidojumi ar pārsēšanos būs lētāki nekā airbaltic taisnie lidojumi. Par servisu uz bortu pat neizteikšos.
Aleks
A
Šogad visas aviokompānijas strādāja ar zaudējumiem Lufthansa ar -300miljoniem
Z Līvmane
Z
Varbūt tapēc, ka cena neatbilst kvalitātei??
anjansons
a
Grūti iedomāties, ka viss būtu tik slikti laikā, kad visās Baltijas lidostās (sevišķi Rīgā) turpina pieaugt pasažieru skaits un tikko AirBaltic vēl ir Tallinā izkonkurējis igauņu nac. aviolīniju... Lapsa ir pret JKP, Satiksmes ministriju vada JKP ministrs... Nu nez.
MMM
M
Tad beidzot pamodās, cik ilgi uz sales/lease back varēja noturēt to murgu, jo ar katru gadu nomas maksājumu apjoms aug dēļ jaunajām nevienam nevajadzīgām lidmašīnām. Investori jau nav duraki, tāpēc Gausa veiksmes stāsts ir tikai pašam Gausam. Operatīvais rezultāts ir bijis no 2012 gada robežās starp 30 - 40 miljoni zaudējumu, kas tika segts ar interesantiem finanšu elementiem, tiesvedību rezultātiem utt. Vajadzēja klopēt ciet 2011. gadā. Varbūt Diena var atrast to plānu ar kuru 2011 Gauss devās pie Dombromvska par kompānijas glābšanu, tur nav izpildīts pilnīgi nekas, tālāk jau sākās sapņu stāsti no sākuma 2021, pēc tam, kad Gauss neko nevarēja izpildīt, tad pārādijās Horizont 2025, vismaz tālāks gada skaitlis, var gudri muldēt.
Irlielāmērāticams
I
ka vienreiz vajadzētu beigt skaļi klaigāt par grāmatvedības rādītājiem, ja daudzi pat grāmatveži tos nesaprot. Toties tauta domā, ka saprot...! Šāda panikas celšana rada trīs reizes vairāk ļunuma kā jebkuras naidīgas krievu ziņas. Ceru, ka mūsu dižie drošības eksperti šai sakarā arī varētu ko sacīt...!
viena tante teica ka...
v
Toties maksāt vadītājam Gausam katru gadu algā vienu miljonu eiro,to "bagātā" valsts var atļauties....
Opis
O
Bet vēl nesen lielījās, ka Latvijas veiksmes stāsts. Sen jau zināms, ka bez regulārām valsts naudas piešpricēm šī kompānija sen jau būtu pa skuju taku.
Venta
V
Ko tur brinities, ka airBaltic ir ar minusiem, jo si ir viena no pretigakajam aviokompanijam pasaule, kura ir alkatiga un skopa, kura tirgo loti dargas biletes un O pakalpojumu, lidmasinas lido pustuksas. Tikai iedomajaties, Riga-Brisele lidojums ir 2.25, biletes cena ir 200 eiro viena virziena un par so dargo bileti pasazierus ne pabaros, ne padzirdis. Kura valsti, kura aviokompanija tads bezpridels vel ir iespejams? Vai tad ES direktivas nav notiekts, ka, ja lidojums ir ilgaks par 2h, obligati ir jasniedz visi pakalpojumi, tas ir, kvalitativs ediens, dzerieni. Un vel, airBaltic regulari kavejas un vienmer aizbildinas ar tehniskajiem iemesliem, tad lidmasina ir nomainita, tad tas un tas, lai tikai nebutu jamaksa kompensacijas pasazieriem par kavesanos, reti, reti pretiga aviokompanija. Rigas lidosta dzirdeju ka viens pasazieris no Peterburgas teica, eta jobanaja kompanija...
Tirza
T
Cik bieži esi lidojis ar AB?Es savukārt dzirdēju ka visi no krievijas esot jobani.
  • 8
  • 7
Konteksts jāzin
K
Uztaisīt sensāciju par viena (ziemas!) ceturkšņa datiem aviācijā ir tas pats, kas brīnīties, kāpēc slēpošanas trases vasarā nenes peļņu
kontekstam
k
runa ir par informäcijas trükumu, un tädam nevejadzeetu büt, nevis par pelnjas/zaudeejumu apreekjinu un to ietekmeejoshiem faktoriem, aspräti!
  • 1
  • 2
Konteksts
K
Ļoti labs komentārs!
  • 2
  • 1
Niknais
N
Flikam ar šleseru vēl nav miera
gp
g
spec. raksts priekš kremlinu troļļiem, nu tie var gārgdami mesties klabināt klavieri :D ir forši ka mums ir savas aiviolīnijas, iekāp pēc ceļojuma lidmašīnā taja galā un jau jūties kā mājās.
rūgtā patiesība
r
Jā, kad ieraugi augstprātīgās, slinkās stjuartes, kuras runā ar kaut kādu čangaļu akcentu, tiešām ar šausmām atskārsti, ka drīz nolaidīsies Latvijā ar pusmežonīgu sabiedrību.
  • 5
  • 7
solon
s
Tak vēl "veiksmes" stāstnieka, excel tabulu guru Dombrovska laikā, šķiet, tur iegrūdām ap 80 miljonus NODOKĻU MAKSĀTĀJU NAUDAS!!! Ļooti parocīgs bizness - var iegrābties tautai kabatās un rau - nekādi paskaidrojumi nav jāsniedz! Urā biedri!
:):):)
:
Tas, ka mums ir sava aviokompānija un lidosta, neapšaubāmi visiem ir ļoti ērti. Vienīgais, kas ir nepareizi, ka šī ir privāta kompānija, kurā valsts grūž naudu. Vajadzētu to nacionalizēt, lai Air Baltic ir valsts uzņēmums, tad viss nostātos savās vietās!
  • 6
  • 0
zvirbulēns
z
Un ko par to visu saka satiksmes ministrs Linkaits?
Valstij nav jālien biznesā,
V
kur darbojas normāls tirgus. Ja valsts tur ielien, tad to aptīra

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

Diena jautā

Burova kļūšanu par Rīgas mēru vērtēju

Kopā nobalsojuši: 1186

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas