Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +13 °C
Skaidrs
Ceturtdiena, 2. maijs
Sigmunds, Zigismunds, Zigmunds

Policija meklē divus traģiskā Garkalnes negadījuma aculieciniekus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
bet
b
Visiem tiem kam ir pretenzijas pret "B" šoferi,iesaku vispirms nolikt tiesības un pasēdēt uz poda. Ja es braucu pa kreiso joslu nepārkāpjot ātrumu tas ir atļauts un nekas man nav jādara. Pietiek ka viņš palaida to "A",un viņa pienākums nav strauji bremzēt lai palaistu vēl "P". p.s.Nebraukājiet pa šosejas vidu ar velosipēdiem,tad nekas tāds nenotiks.
nu
n
Labajā pusē ar nepārtrauktu līniju ir vēl viena josla,braukšanas joslas platumā. Ja locekļi no CSDD būtu tur iezīmējuši velo joslu,nekas tāds nebūtu noticis. p.s.Ja velopēdists brauc pa šoseju kur min. ātrums ir 70 km/h ar ātrumu 15-20 km/h,nav brīnums ka viņš rada avārijas situācijas.
es to Vilnis
e
Pieaugušais iespējams drillē vai dročī uz tiem 30-40 km/h,bet ne jau nepilnagadīgie bērni kas tur brauca,attīsta tādu ātrumu.
  • 2
  • 0
Vilnis
V
tu laikam arī brauc uz 10-15km/h, bet normāli drillētāji pa šoseju rullē uz 30-40+km/h
  • 2
  • 2
e.
e
Zīmējumā var saskatit vismaz 5 avārijas izraisītājus. V, kurš traucēja satiksmi un ļāva vienam neaizsargātam riteņbraucējam braukt aiz sevis apsteidzošā kravas mašīna A, kura mīcījās pa otro joslu un traucēja pirmajai fūrei laicīgāk uzsākt manevru, B, kurš līda zem fūres fūre A, kura, redzot velosipēdistu grupu, laikus nesamazināja ātrumu, nesāka bremzēt, bet ieleca otrajā joslā pēdējā brīdī P, kurš rupji neievēroja distanci. Un galvenais, visas automašīnas kopā - uz tā ceļa ir ierobežojums 70 km/h, ne par kādu ātrgaitas autobāni tur runāt nevar. Ja ātrums būtu ievērots, tad sekas noteikti nebūtu tik smagas.
j
Tieši tā. Jā ātrums ir min. 70 km/h tad lūdzu iekļaujies satiksmes plūsmā,un brauc ar savu velo tikpat ātri,tad nelaimes nenotiks.
  • 3
  • 0
Honda
H
Idiotiska distances neievērošana un situācijas neprognozēšana, nekas vairāk!
Hondai
H
Avārija ar riteņbraucēju praidu uz Siguldas šosejas bija tikai laika jautājums.
  • 8
  • 2
:)
:
Baigi gūūūdirs esi!
  • 6
  • 1
inga
i
Vai "A" savlaicīgi ieslēdza pagrieziena signāku PIRMS manevra veikšanas, tādējādi brīdinot P par priekšā esošo šķērsli? Vai sāka manevru un tad, tā starp citu, ieslēdza (ja iesledza vispār) pagrieziena signālu? šis jautājums var butiski ietekmēt A vainu notikušajā, un diez vai A atsauksies uz policijas aicinājumu tikt izprašņātam. Pagrieziena signāla NErādīšana ir masveidīga slimība. Jo īpaši, braucot pa pilsētu!
matemātiķis
m
Ko te visi ņemas ar ''ātrgaitas'' šoseju? Tur zīme ir 70! Ko, visticamāk, neviens, izņemot auto B, arī neievēroja. Kopumā, ir pārliecība, ka pa ceļiem pārvietojas analfabēti un tādi, kas skolā ciparus atpazīt nav mācīti. 70; 50; 90- nav starpības. Visi tāpat mauc uz 110 minimālais
  • 3
  • 2
Lūdzu nejaut Vidzemes šoseju ar ātr
L
!
  • 2
  • 2
redzētājam
r
Neko tu no satiksmes nejēdz. Uz ātrgaitas šosejām riteņbraucējiem nav jāatrodas VISPĀR!
  • 6
  • 1
lauķis
l
Par fūrēm, Inga, to vis nevar teikt!
  • 4
  • 1
redz!
r
Arī "B" nemūžam nepieteiksies! Vislielākās aizdomas, ka tieši tajā auto trāpījies kāds brašulis!
  • 7
  • 4
Kloķvārpsta
K
Nu tad tomēr 101 pirmā reize pienāca. Lai tikpat stulbi bariem paminās vēl ievērojot visas drošības "instrukcijas". Tā 1101 arī pienāks. ------------------------------------------------------------------------------------- Arī UK fūres bieži brauc pa šaurajiem līkumainajiem ceļiem, kurus lieto arī velosipēdists(i) 2-3-max4, jo motorway noklāj tika daļu valsts. Protams tas ir diezgan kaitinoši priekš autotransporta īpaši ja velosipēdists(i) necenšās turēties pie ceļa malas. Apmaļu uz šādiem ceļiem tur visbiežāk nav. Atļautais max. ātrums uz šādiem ceļiem ir 60 mil (96 km/h). Pašam gadījās, ka lietus laikā izbraucot no līkuma manā joslā minās riteņbraucējs un pretējā brauc vieglā. Sākot bremzēt sapratu ka līdz velosipēdistam pilnībā apstāties nepaspēšu. Labi ka pretī braucošā vieglā to saprata un maksimāli pierāvās pie ceļa malas (riteņbraucējs nemaz to nedarīja) dodot man iespēju apdzīt riteņbraucēju. Ja pa šādiem ceļiem brauc velosipēdistu grupas aizņemot visu joslu, tad drošibas pasākumi ir totāli, tālu pamanāmi, ar daudzām policijas un citādi marķētām mašīnām, bākugunīm pat līdz joslas vai ceļa posma slēgšanai. Ja tur kādam britu IDIOTAM pa šādiem ceļiem izdotos noorganizēt (ļoti maz ticams) velosipēdistu grupveida braucienu pašam vienkārši grupai velkoties pakaļā, tad pat pie pašas mazākās problēmas to IDIOTU pa pilno gan izplūkātu gan saknābātu.
Kārlis
K
Pieredzējis fūres šoferis uzreiz tieši tā redzēja tā brīža situāciju! Protams, distance ir jāievēro, bet tajā pašā laikā ļoti daudzi autovadītāji (šoreiz B) "lien" fūrēm apakšā, jo absolūti nesaprot šī auto iespējas (redzamību, manevru, bremzēšanu) Šoteris, kurš izbraukājis visu Eiropu atzina, ka Latvijā šī situācija ir dramatiska: ne reizi vien kaut kādi bezmaz augstāki spēki palīdzējuši izvairīties no traģiskām sekām.
neatsauksies
n
tāpēc ka nav iemesla. šiem stulbiem velosipedistiem jāliedz braukt koplietošanas celos. treninam var izmantot celus 100 km no Rigas. teiksim kada Valmiera - Valka, 50 km, brauc lidz apniks, pa celam sastapsi 10 masinas.
Šajā gadījumā velosipēdisti nebija
Š
Protams, būtu labāk, ja viņiem ļautu braukt pa malējo joslu, jo tad nopietni riski parādītos tikai pie krustojumiem, bet tas ir cits stāsts. Šajā gadījumā no CSN skatpunkta ir vainojams otrās fūres vadītājs (shēmā auto P), kas, ekonomējot degvielu, sekoja pirmajai fūrei ar pārāk nelielu distanci, un morāli ir vainojams arī kretīns parastais vienmēr 2.joslā sēdētājs (shēmā auto B).
  • 3
  • 3
Vilnis
V
Pāmpāli, varbūt vēl piedāvāsi braukt treniņu Zilupes apkārtnē?
  • 3
  • 6
Vārds
V
Tādiem stulbiem cilvēkiem vajag aizliegt braukt ar mašīnu, komentēt, un vispār atrasties sabiedrībā.
  • 4
  • 7
visi brauca pluusmaa
v
atliek cereet uz zinjotaajiem....
dzēlējs
d
kāpēc shēmā nav norādīta josla labajā malā, kas atdalīta ar nepārtrauktu līniju, pa kuru droši varēja braukt velosipēdisti, bet diemžēl to nedarīja?
>viennozīmīgi velosipēdisti tur
&
tu tādu zīmi Latvijā esi redzējis. Nevajag gvelzt muļķības!
  • 0
  • 2
>lūdzu jums nejaucējiem:
&
Un vispār nevajag te acīs bāzt 10 gadus vecu rakstu ar spēkā neesošiem noteikumiem
  • 2
  • 1
>lūdzu jums nejaucējiem:
&
kad minētajām šosejām paralēli būs alternatīvs ceļš, tad arī varēsi bāzt tur savu ātrgaitas ceļa zīmi, bet tikmēr ar braukšu ar savu kombainu gan pa Siguldas gan pa Jelgavas šoseju un visur citur, kur man vajadzēs.
  • 1
  • 1
viennozīmīgi velosipēdisti tur nedr
v
http://kurator.lv/lv/pravila/sign/548
  • 2
  • 2
lūdzu jums nejaucējiem:
l
22.marts 2004 14:42 Jaunie Ceļu satiksmes noteikumi (CSN), kas (kā paredzēts) stāsies spēkā no šī gada 1. maija, radīs būtiskas izmaiņas motociklu, mopēdu, autovadītāju un arī gājēju rīcībai ceļu satiksmē. Jaunajos CSN atcelta virkne ierobežojumu, kas traucēja un apgrūtināja satiksmes plūsmas vienmērīgumu, bet ieviestas arī atsevišķas stingrākas normas, kas vērstas uz satiksmes drošības līmeņa paaugstināšanu. Jaunas ceļa zīmes Saskaņā ar CSN Latvijā tiks ieviestas dažas jaunas ceļa zīmes. Būtiskākā no tām – „Ātrgaitas ceļš”. Tas nav automaģistrāles apzīmējums, tomēr noteiks lielāku braukšanas ātrumu uz noteiktiem ceļiem. Vieglajiem transportlīdzekļiem vasaras mēnešos pieļaujamais braukšanas ātrums uz tiem būs 110 km/h, ziemā – 90 km/h. Pa šiem ceļiem nebūs atļauts pārvietoties velosipēdiem un mopēdiem, lai neradītu satiksmes bīstamas situācijas citiem satiksmes dalībniekiem, kuri pārvietosies ar 110 km/h. Ātrgaitas ceļu apzīmējumus Latvijas ceļiem piešķirs Latvijas Autoceļu direkcija. Tie tiks piešķirti šosejām, kur abos braukšanas virzienos ir vismaz divas braukšanas joslas, piemēra, Jūrmalas, Rīgas-Ogres un Rīgas-Siguldas šosejas. http://www.iauto.lv/zinas/2746-jaunie-csn-radis-izmainas-celu-satiksme
  • 1
  • 2
Lūdzu nejaut Vidzemes šoseju ar ātr
L
!
  • 4
  • 3
Vilnim
V
kā mēs redzam, droši ir braukt pa ātrgaitas šosejas labo malu, traucējot visu citu satiksmi un radot avārijas situācijas.
  • 2
  • 2
Vilnis
V
Tāpēc, ka spriestspējīgi cilvēki saprot, ka braukt pa labo malu nav droši. Bet lielai daļai muļķu pēc pusotras nedēļas skaidrošana, kāpēc, tāpat nekas nav skaidrs.
  • 5
  • 5
transportlīdzekļa B vadītājs ir kre
t
jo 2.joslā atradās pilnīgi nepamatoti.
to > vārds
t
Ja vieglais B tiešām gribētu pabraukt garām fūrēm, tad tas sen būtu to izdarījis. Vācijā un citās normālās valstīs visi, kas brauc ar aptuveni līdzīgu ātrumu, virzās pa vienu joslu. Tas ļauj nepieciešamības gadījumā kādam stipri steidzīgajam ātri un bez starpgadījumiem paskriet lēnākajiem garām, kā arī ļauj pa 1.joslu braucošajiem viegli apbraukt šķēršļus, uz mirkli iebraucot 2.joslā un pēc tam atpakaļ. Latvijā šī prakse ir citāda: pa 1.joslu ar maksimālo atļauto (vai nedaudz virs tā) brauc auto. Tam pietuvojas kāds nedaudz ātrāks vieglais (vai reizēm arī smagais) ieiet 2.joslā, bet apsteigt baidās, jo ir bail, ka var tikt sodīts par ātruma pārkāpumu. Un tā nu viņi kā divjūgā (vai uz Jūrmalas šosejas - pat trijjūgā) brauc, aizņemot visu šosejas platumu. Ja kāds grib tikt garām, sākas mirkšķināšanās ar uguņiem, signalizēšana, aizbraukšana priekšā un bremzēšana, un citi stresu izraisoši gājieni. Savukārt, gadījumā, ja 1.joslā parādās šķērslis, to 2.joslā esošā auto dēļ ir grūti apbraukt - ir jābremzē, jāspiežas iekšā starp 2.joslā braucošajiem u.c. Bet vistrakāk ir tad, ja 1.joslā, ekonomējot degvielu, fūre seko fūrei ar nelielu distanci. Ja šādā situācijā 1.joslā parādās šķērslis un 2.joslā esošo auto dēļ to ir grūti apbraukt, tad 1.joslā esošā pirmā fūre bremzē, distance strauji sarūk, otrais arī sāk bremzēt, vēl nezinot kāpēc bremzē pirmā fūre, un, kad pirmā fūre iespiežas 2.joslā, otrās fūres vadītājam paveras nepievilcīgs skats: priekšā lēni kustošs šķērslis, sabremzēties nevar paspēt, bet 2.joslā iespiesties nevar, jo tajā atrodas kretīns parastais vienmēr 2.joslā sēdētājs.
  • 7
  • 0
nē, nav kretīns
n
viņš aiz fūrēm pie labākās gribas nevarēja redzēt, ka tām priekšā ir riteņbraucēji, un nevarēja paredzēt, ka fūrēm nāksies strauji bremzēt.
  • 2
  • 1
Vārds
V
Pilnīgas muļķības. Ja vieglais B grib pabraukt garām fūrēm, kāpēc tas nevarētu atrasties 2.joslā? Visa problēma ir tā, ka 1.joslā nevajadzēja atrasties riteņbraucējiem. Ātrgaitas šoseja nav treniņtrase. Varbūt vēl kaļimbambā spēlētājiem joslu rezervēsim?
  • 7
  • 4
jā!
j
Tādu Latvijā ir daudz, ļoti daudz!
  • 8
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas