"Daugavpils lidostas" valdes priekšsēdētājs Viktors Puzāns laikrakstam stāstījis, ka pēc sertifikāta saņemšanas Lociku lidlauks kļūs par vispārējās aviācijas nozīmes lidlauku, kas spēs uzņemt lidmašīnas ar svaru līdz 20 tonnām.
DB vēstī, ka Daugavpils lidostas izveide Lociku lidlaukā plānota trīs etapos. Pirmā etapa mērķis ir pēc iespējas ātrākā laika posmā nodrošināt iespēju pilsētā nodarboties ar aviāciju. Savukārt nākamais mērķis ir komerclidostas izveide, kas varētu notikt, pabeidzot otro etapu. Otrais etaps paredzēts no 2008. līdz 2013.gadam, kura noslēgumā savu darbību uzsāktu komerclidosta. Pēdējā, trešajā, etapā no 2013. līdz 2025.gadam lidostu plānots apaudzēt ar industriālo zonu.
Laikraksts arī atgādina, ka pie lidostas attīstības ģenerālplānojuma novērtēšanas pusgadu strādāja dāņu kompānijas "Ramboll" eksperti, kas atzinuši, ka pilnīgai komerclidostas izveidei un attīstīšanai Daugavpilī līdz 2025.gadam būtu nepieciešamas investīcijas 33 miljonu latu apjomā.
Pētījumā teikts, ka "Daugavpils lidostai" plānots piesaistīt lēto aviobiļešu aviokompānijas ar "Boeing 737800" un "A320" lidmašīnām. Iecerēts, ka 2013.gadā lidostā apkalpos vienu miljonu pasažieru. Lidojuma virzieni varētu būt uz visām Eiropas valstīm, uz kurām pašreiz lido no Rīgas, un iekšzemes pārvadājumi kā šobrīd Liepājā.
DB arī atgādina, ka Liepājas, Ventspils un Daugavpils pašvaldības ir atbalstījušas Satiksmes ministrijas priekšlikumu apvienot šo pilsētu lidostas vienā uzņēmumā ar lidostu "Rīga".
Lidostas "Daugavpils" izveides projekta realizēšanai 2005.gadā Daugavpils pilsētas dome nodibināja uzņēmumu "Daugavpils lidosta", kuras vienīgais īpašnieks ir pašvaldība