Kompānijas SM OUTLET valdes loceklis Rihards Rubenis Diena.lv teica, ka kopējās projekta izmaksas ir 1,3 miljoni latu, kas nodrošināti gan no saviem, gan kredītlīdzekļiem.
THE|O kopējā telpu platība ir 1100 kvadrātmetri, tas izvietots divos stāvos. Veikalā kopumā pārstāvētas vairāk nekā 40 zīmolu kolekcijas.
Vaicāts, vai uzņēmumam ir pārliecība par pietiekamu pieprasījumu pašreizējā ekonomiskajā situācija, R.Rubenis norādīja: "Viennozīmīgi, ir pārliecība." Uzņēmums iepriekš pētījis tirgu un secinājis, ka cilvēki ir gatavi pirkt labas lietas par saprātīgu cenu. Mērķauditorija ir cilvēki ar vidējiem un augstiem ienākumiem, taču R.Rubenis pauda cerību, ka izdosies piesaistīt cilvēkus arī ar zemākiem ienākumiem.
Uzņēmums iecerējis izvērsties arī citās Baltijas valstīs, jo "saprotam, ka ar vienu šādu veikalu nebūs
pietiekami", teica R.Rubenis. Tiesa, vispirms tiks vērtēts, kā veiksies Latvijā.
Pirmajā stāvā pārstāvēti tādi modes zīmoli kā Ungaro, Valentino, Versace, Dolce&Gabbana, Yoshi Yamamoto, Dirk Bikkembergs, Galliano, Moschino, Just Cavalli, Alexander Mc Queen, See by Chloe, Ferre u.c. Savukārt otrajā stāvā būs Diesel, Puma, Levi’s, 7 for all mankind, Denny Rose, Firetrap, Guess, Replay, Sonetti.
R.Rubenis informēja, ka veikalā reizēm būs pieejama visa konkrētās kolekcijas līnija, bet reizēm - tikai kāda tās daļa. Tāpat tiek solītas arī zīmolu jaunākās un aktuālākās kolekcijas.
Šā gada maijā intervijā Lietišķajai Dienai Sky&More komercdirektore Ārija Avota stāstīja, ka vēlākais nākamā gada sākumā centrs pārtaps par zīmolu atlaižu jeb outlet centru. "Esošo spēlētāju ir maz, un tie ir ļoti vāji. Līdz šim, Latvijā atverot outlet veikalus, tiem bija nepareiza cenu politika. Tie bija ļoti dārgi. Mēs plānojam piesaistīt jaunus tirgotājus un izveidot tādu veikalu, kāds Rīgā nav bijis," toreiz teica Ā.Avota. Viņa uzsvēra, ka tirdzniecības centra mērķauditorija būs tie, kas brauc iepirkties uz Berlīni un Milānu.
Pēc R.Rubeņa vārdiem, SM OUTLET ir ar Sky&More saistīts uzņēmums.
(papildināts viss teksts)