Latvijā aplūkotas 19 bankas, Lietuvā un Igaunijā - pa desmit, apskatot banku interneta versiju stiprās un vājās puses un salīdzinot ar pērno gadu.
Līdera pozīcijas kopš pagājušā gada izdevies saglabāt "Swedbank". Uzlabojot visus rādītājus, no 2007.gada pētījumā iegūtās 6.vietas uz 2.vietu pakāpusies "Parex banka", arī "GE Money bank" uzrādījusi ievērojamu kāpumu, no pērn iegūtās 11.vietas
šogad pakāpjoties uz 5.vietu. To izdevies panākt, pateicoties uzlabotajiem rādītājiem
ērtuma ziņā un rūpīgāk sniedzot atbildes uz jautājumiem, kas iesūtīti
ar elektroniskā pasta starpniecību.
Savukārt "SEB banka" no pērn iegūtās 4.vietas noslīdējusi uz 10.vietu, kam, pēc pētījuma autoru domām, par iemeslu bijusi elektroniskā klientu apkalpošanas servisa pasliktināšanās, kā arī internetbankas vispārējā saprotamība.
Pārskatā banku interneta versijas analizētas pēc 500 kritērijiem, kas iedalās piecās kategorijās, - funkcionalitāte (kādas operācijas iespējams vai nav iespējams veikt tiešsaistē), mobilā internetbanka (kādas operācijas iespējams vai nav iespējams veikt ar mobilā tālruņa starpniecību), saprotamība (cik vienkārši vai sarežģīti internetbankas sistēmā ir orientēties un veikt dažādas operācijas), ērtums (vai internetbanka ir ērti lietojama arī retam lietotājam), atsaucība (cik ātri un izsmeļoši bankas nodrošina atbildes uz jautājumiem, kas sūtīti ar elektroniskā pasta starpniecību).

