Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +11 °C
Daļēji apmācies
Sestdiena, 17. maijs
Umberts, Herberts, Dailis

PR: Īpašnieku maiņa PR aģentūrai "Prospero"

Līdzšinējā kompānijas vadītāja Mudrīte Grundule ir kļuvusi par vienīgo sabiedrisko attiecību aģentūras Prospero īpašnieci, nopērkot 35 procentus uzņēmuma kapitāldaļas no to līdzšinējā īpašnieka - finanšu kompānijas SIA Laika Stars.Prospero dibināta 2000.gadā. Paplašinot darbības ģeogrāfisko areālu, kopš 2008.

gada Prospero ir lielākā Centrālās un Austrumeiropas neatkarīgo sabiedrisko attiecību aģentūru tīkla CEEPR-net dalībniece. Baltijas valstīs aģentūras sadarbības partneri ir lielākā Lietuvas un arī Baltijas sabiedrisko attiecību aģentūra Publicum un viena no vadošajām aģentūrām Igaunijā Corpore.  Prospero apgrozījums 2008. gadā bija 261 000 latu. Prospero īpašniece un direktore Mudrīte Grundule: „Tieši ekonomiskās recesijas laikā saskatu lielu attīstības potenciālu sabiedrisko attiecību nozarei un mūsu kompānijai. Krīzes laikā uzņēmumi meklē ekonomiskus un radošus risinājumus, lai pievērstu klientu uzmanību, vairāk pārdotu un palielinātu pircēju plūsmu. Mūsu aģentūras piedāvātie pakalpojumi mērķtiecīgi sasniedz auditoriju, klientiem ieguldot nelielus finanšu līdzekļus.”Prospero piedāvā tradicionālus sabiedrisko attiecību pakalpojumus, kā arī radošus, nestandarta un ieteikumu mārketinga (buzz un word-of-mouth) risinājumus. Pieprasītākie Prospero pakalpojumi ir: PR preču un pakalpojumu virzīšanai tirgū, korporatīvās sabiedriskās attiecības, publicitātes pasākumu rīkošana un publicitātes veicināšana, ieteikumu mārketings, uzņēmumu iekšējā komunikācija – aptaujas, pētījumi, pasākumi darbiniekiem. „2009. gadā Prospero attīstīs jaunus, uzņēmējiem ekonomiskās krīzes laikā piemērotus ieteikumu mārketinga (buzz) un darbinieku iekšējās komunikācijas pakalpojumus,” par šī gada plāniem stāsta Mudrīte Grundule.Prospero ir ievērojama biznesa sfērā uzkrāta pieredze, kas iegūta deviņu gadu laikā, vadot Latvijas un starptautisku kompāniju sabiedrisko attiecību kampaņas. Aģentūra īstenojusi veiksmīgus projektus tādiem uzņēmumiem kā Aldaris, AstraZeneca, Baltijas Betonmix, izdevniecība Dienas Bizness, Drogas, ELVI, E.L.L.Nekustamie īpašumi, GlaxoSmithKline, Hansabanka (tagad Swedbank), Latvijas Kuģniecība, Noord Natie Ventspils termināls, RIMI, Rīgas Vagonbūves rūpnīca, būvmateriālu ražotājs Sakret, Samsung, Severstaļlat, tirdzniecības centrs Spice, Sony, Ventspils Graudu termināls un citiem, sabiedriskām organizācijām – Latvijas Kardiologu biedrība, Latvijas Elektronikas un elektrotehnikas rūpniecības asociācija (LEtERA), sporta organizācijām - Rietumu Banka Rīga riteņbraukšanas komanda, Igo Japiņa sporta aģentūra. Sadarbībā ar Latvijas Olimpisko komiteju Prospero rīkoja ceremoniju Latvijas Gada balva sportā 2008.Informācijai2008.gada sākumā sabiedrisko attiecību kompānija Prospero kļuva par Centrāleiropas un Austrumeiropas valstu PR aģentūru tīkla CEEPR-net dalībnieci. Tas pavēra iespējas izvērst sabiedrisko attiecību kampaņas visā reģionā: Lietuvā, Igaunijā, Polijā, Ukrainā, Čehijā, Austrijā, Bulgārijā, Rumānijā, Slovākijā, Gruzijā, Baltkrievijā.

CEEPR-net ir pirmais un lielākais neatkarīgo PR aģentūru tīkls reģionā, kurā, pamatojoties uz profesionalitāti un ilggadējo pieredzi starptautisku un vietēju uzņēmumu komunikāciju kampaņu vadīšanā, apvienotas 12 aģentūras.
Tīkls izveidots, lai apmierinātu arvien pieaugošo starptautiskā biznesa pieprasījumu pēc sabiedrisko attiecību pakalpojumiem Centrāleiropā un Austrumeiropā. Pašlaik koordinatora lomu tīklā veic Polijas aģentūra Partner of Promotion.

Mudrītes Grundules  CV:
- Sabiedrisko attiecību aģentūras Prospero līdzīpašniece un direktore kopš 2000.gada;
- 13 gadus darbojusies sabiedrisko attiecību, mārketinga un reklāmas nozarē, konsultējot vadošas kompānijas;  
- guvusi pieredzi starptautiskajās sabiedriskajās attiecībās pasaulē lielākajā PR kompānijā Shandwick International Londonā (tagad Weber Shandwick);
- realizējusi dažādus buzz mārketinga (ieteikumu mārketinga) projektus, ieguvusi Emanuela Rozena kursa „Buzz Anatomija” sertifikātu;
- vadījusi liela mēroga pasākumu un starptautisku konferenču organizēšanu, piemēram, Latvijas Gada balva sportā 2008 ceremoniju, Privātās un publiskās partnerības konferenci;
- pirms Prospero izveides kā sabiedrisko attiecību aģentūras Consensus darbiniece koordinējusi Procter & Gamble, Philip Morris un Coca-Cola Baltijas reģiona komunikācijas kampaņas;
- bijusi starptautiskā mārketinga komunikācijas tīkla „Young and Rubicam” asociētās aģentūras “Garāža 4x4” projektu vadītāja;
- guvusi neatsveramu pieredzi, sadarbojoties ar Augustu Sukutu, starptautiskā kino foruma „Arsenāls” dibinātāju;
- beigusi Latvijas Kultūras akadēmiju starptautisko kultūras attiecību un vadības specialitātē.

Papildus informācija

www.ceepr-net.com
www.prospero.lv

Mudrīte Grundule
Prospero sabiedrisko attiecību aģentūra
direktore
Elizabetes iela 2, Rīga LV 1340
Tālr. 67039769, 26523052
E-pasts: mudrite.grundule@prospero.lv

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits