Lielāko Mantu Plača apmeklētāju interesi piesaistīja seriāla filmēšanā izmantotie apģērbi, no kuriem lielākā daļa tika pārdoti jau pirmās tirdzniecības stundas laikā. Cilvēki labprāt iegādājās arī ZZ dzīvokļa interjera priekšmetus un citas sadzīvē noderīgas lietas, kā arī seriāla varoņu personīgās mantas, kas pircējiem asociējās ar kādu notikumu seriālā vai tā varoņiem.
„Interesanti, ka viena daļa pircēju lielu uzmanību pievērsa kvalitātei, domājot par pirkuma praktisko pielietojumu, savukārt citi kaut ko nopirka joka pēc vai kā „Zelta Zivtiņas” suvenīru. Piemēram, gotiņas Gaujas piena kannu par Ls 2 izvēlējās rīdzinieks Gunārs, atzīstot to par ļoti ērtu un noderīgu trauku, lai iegādātos pienu no Latvijas zemniekiem. Kāds cits vīrs iegādājās mazu kristāla kurpīti un teica, ka iešot meklēt Pelnrušķīti, kurai tā derēs kā uzlieta,” stāsta „Zelta Zivtiņa” varonis Alekss.
„Man bija liels prieks, ka cilvēki par simbolisku samaksu varēja nopirkt dažādas derīgas lietas. Kāda meitene jau krietni sen reklāmu stendos bija ievērojusi manu violeto kleitu un bija ļoti priecīga par iespēju to beidzot nopirkt. Savukārt kāda sieviete tika pie pilnīgi jauna fēna. Taču vislielāko gandarījumu sagādā sajūta, ka ar sapelnīto naudiņu mēs varējām atbalstīt Jaņa Rozentāla mākslas skolas audzēkņus. Kā pateicības dāvanu mēs saņēmām jaunus interjera priekšmetus, kas turpmāk tiks izmantoti ZZ dzīvoklī – gleznu un oriģināli apgleznotu vāzīti,” stāsta „Zelta Zivtiņas” varone Jana.
„Zelta Zivtiņas” stendu t/c “Domina” Mantu placī apmeklēja un interesi par jauniešu piedāvātajām lietām izrādīja visdažādāko vecumu cilvēki – gan ģimenes ar maziem bērniem un jaunieši, gan gados vecāki pāri. Seriāla varoņu mantas tika iztirgotas trīs stundu laikā, kopumā nopelnot un labdarības mērķim ziedojot Ls 210.
Par "Zelta Zivtiņu":
Zelta Zivtiņa bija pirmā priekšapmaksas mobilo sakaru karte Latvijā (1998). Zelta Zivtiņa pirmā piedāvāja viesabonēšanu ārvalstīs (2003), pakalpojumu "Trīs draugi" (2006) un īpašu tarifu plānu "ZZ Pēcmaksa" (2008). Zelta Zivtiņa ir atzīta par labāko telekomunikāciju zīmolu Latvijā (Baltic Brand Formula 2007), tā saņēmusi Cicerona balvu (2007), kā arī mārketinga efektivitātes konkursa Password 2007 galveno balvu kā labākā mārketinga kampaņa Latvijā. Zelta Zivtiņas reklāmas seriāls, kura varoņu dzīvokļa stilā iekārtots arī tramvajs-dzīvoklis, tika aizsākts 2005. gada novembrī. Skatītājiem ir parādītas jau 136 sērijas, bet DVD ar seriāla epizodēm jau trīs sezonas ir viena no populārākajām Ziemassvētku dāvanām.
Vairāk informācijas:
Ilze Meirupska E: ilzem@deepwhite.lv T: 28377234