Vienīgais nosaukums, kas spēj ietilpināt pārmaiņu mērogu, ir kājām gaisā apgriezts vecais. Citiem vārdiem – MOOZ!”. Nopietns iemesls aģentūras nosaukuma maiņai bijusi arī kompānijas vēlme attīstīties un uzsākt darbību starptautiskā tirgū. „Ir pienācis arī īstais laiks doties tālāk, un ar „tālāk” mēs saprotam Rietumeiropu – spēcīgākas konkurences un lielāka izaicinājuma virzienā. Tas nozīmē nepieciešamību fokusēties uz kvalitāti un pasaules līmeni,” norāda Ē.Stendzenieks. MOOZ! pirmā filiāle jau oktobrī uzsāks darbu Vācijas galvaspilsētā Berlīnē. Tā strādās Vācijas tirgum, taču Vācijas speciālisti jau tagad tiek iesaistīti atsevišķos Latvijas projektos. Septiņu gadu laikā ZOOM! ir kļuvusi par radoši spēcīgāko aģentūru Baltijā, kuras vārdu pazīst visā Austrumeiropā. Aģentūras kontā ir gan atzinība globālajos Kannu, EPICA un „GoldenDrum” festivālos, gan pašmāju reklāmas festivālā „Golden Hammer”. ZOOM! ir bijusi izdevība strādāt ar brīnišķīgiem klientiem – tādiem kā „Siemens”, „Hansabanka”, „Dual”, „K-rauta”, „Latvijas Valsts meži”, „Sky&More”, „Mitsubishi” un citiem, kopumā vairāk nekā 50 zīmoliem. „Kopš 2000. gada mums ir bijis gods īstenot arī daudzus no Latvijas aizraujošākajiem projektiem, sākot ar kampaņu par Latvijas dalību Eiropas Savienībā, Eirovīzijas konkursu līdz Cūkmena tēlam un „Es Mīlu Savu Mitsu”,” norāda Ē.Stendzenieks. Pārmaiņas gaidāmas arī aģentūras MOOZ! radošā direktora Ērika Stendzenieka profesionālajā izaugsmē. Nākamā gada februārī Ēriks Stendzenieks uzsāks studijas radošās vadības (creative leadership) MBA programmā Berlin School of Creative Leadership, kas ir Steinbeis universitātes filiāle. Tā ir vienīgā skola pasaulē, kas piedāvā iegūt MBA grādu radošajā vadībā un tās mērķis ir radošos talantus pārvērst radošos līderos. Programma vērsta arī uz radošās domas izpēti, radošu struktūru izveidi, iedvesmošanu un vadību. Tieši ar savu redzējumu par komerciālo reklāmu sociālo aspektu Ēriks Stendzenieks ieinteresējis universitātes pasniedzējus un tās prezidentu – slaveno reklāmas speciālistu Maiklu Konrādu (Michael Conrad), kas viņu arī uzaicinājis pievienoties elitārajam nākamā gada studentu pulkam. MOOZ! radošā direktora Ērika Stendzenieka kursabiedri būs Eiropas lielāko reklāmas aģentūru īpašnieki un radošie vadītāji, savukārt mācībspēku rindās varēs redzēt pasaulē atzītākos reklāmas, mārketinga, dizaina un radošās domas speciālistus, tādus kā Michael Conrad, Dave Droga, Stefan Sagmeister, Keith Reinhard, John Hegarty un citus. Mācības notiks ne tikai Berlīnē, bet arī Čikāgā, Londonā, Ņujorkā un Tokijā. Papildu informācija: Andris Eglājs MOOZ! Biznesa attīstības vadītājs Mob. tālr.: 29900899 E-pasts: andris@mooz.lv www.mooz.lv
Reklāmas aģentūra ZOOM! pārtop par MOOZ! un dodas „iekarot” Eiropu
Pēc septiņu gadu veiksmīgas darbības Latvijas tirgū reklāmas aģentūra ZOOM!, kas tikko kā saņēmusi augstāko radošo novērtējumu Starptautiskajā reklāmas festivālā „Golden Hammer” (Creativity case), maina nosaukumu un atver filiāli Vācijā. Aģentūras dibinātājs un radošais direktors Ēriks Stendzenieks skaidro racionālos un emocionālos aģentūras nosaukuma maiņas iemeslus: „Šie septiņi gadi, kopš ZOOM! darbojas kā pilna servisa reklāmas aģentūra, mūs pašus ir izmainījuši tādā mērā, ka šobrīd ir pienācis brīdis mainīt arī kompānijas identitāti.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.