Rokasgrāmatā „Sabiedriskās attiecības” gūsiet informāciju, kā veidot dialogu ar mediju pārstāvjiem un uzņēmumam svarīgām mērķgrupām, kā izvirzīt komunikācijas mērķus, kā tos īstenot un pārbaudīt darbā ar sabiedrību. Grāmatas autors Dīters Herbsts ir Berlīnes Mākslas universitātes profesors, 15 gadus strādājis par komunikācijas speciālistu, tagad sniedz konsultācijas sabiedrisko attiecību jomā. Dītera Herbsta rokasgrāmatu „Sabiedriskās attiecības” (184 lpp.) no vācu valodas tulkojusi Dina Ģipsle. Lasiet arī Dītera Herbsta lielisko rokasgrāmatu „Komunikācija uzņēmumā”, kurā izklāstīti pamatprincipi, kā veidot komunikāciju politiku uzņēmumā.
Sabiedriskās attiecības
Grāmata palīdzēs iesācējiem, kā arī uzņēmumu, apvienību un biedrību sabiedrisko attiecību darba organizētājiem izprast, ko nozīmē sabiedriskās attiecības, kāds ir to mērķis un kādi ir to veidošanas ceļi. Viens no uzņēmumu, iestāžu un organizāciju panākumu faktoriem ir nepiespiesta, visaptveroša, nepretrunīga iekšējā un ārējā komunikācija.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.