Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +17 °C
Daļēji apmācies
Sestdiena, 21. jūnijs
Monvīds, Egita, Emīls

"TV3 Latvia" neplāno slēgt nevienu kanālu; jaunus kanālus pagaidām nepiedāvās

Telekompānija "TV3 Latvia" neplāno slēgt nevienu no kanāliem, taču arī jaunus kanālus pašlaik nav plānots piedāvāt, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" pastāstīja telekompānijas "TV3 Latvia" vadītāja Baiba Zūzena.

Pēc viņas teiktā, "TV3 Latvia" plānojusi piedāvāt jaunus kanālus, taču pašreizējā tirgus situācijā tas nav iespējams.

Zūzena klāstīja, ka TV3+ ir uz krieviski runājošu auditoriju orientēts kanāls un "TV3 Latvia" to apkalpo mārketinga un pārdošanas jomā. Kanāls ir bāzēts un tiek veidots Londonā.

"Patlaban TV3+ piedāvā tikai pirkto produkciju. Runājot par Krievijas kanāliem, ko veido Krievijā un var redzēt arī Latvijā, mums ar tiem ir ļoti grūti konkurēt oriģinālraidījumu jomā. Krievijas tirgus ir daudz lielāks, reklāmas tirgū tur apgrozās daudz vairāk naudas, tādējādi arī ir daudz vairāk iespēju investēt dažādos šovos. Tādēļ TV3+ mērķis ir labākā Krievijā ražota izklaide. Kanālam ir stabila tirgus niša, kas mūs apmierina, mēs reklāmdevējiem varam piedāvāt gan latviešu, gan krievu auditoriju. Tas ir ļoti būtiski mūsu valstī," atzina telekompānijas vadītāja.

Savukārt kanāla TV6 pamatauditorija ir 15-35 gadu veci aktīvas dzīves piekritēji. "Tas ir vīrišķīgs kanāls un līdz ar to ieņem unikālu nišu Latvijas TV tirgū. Šis kanāls pašlaik ir augšanas stadijā, tomēr jau tagad, reklāmas tirgum kļūstot aizvien sazarotākam, reklāmas devējs meklē pēc iespējas precīzāku auditorijas, šāds kanālu "grozs" mums tikai palīdz," pavēstīja Zūzena.

"TV3 Latvia" īpašnieks ir Zviedrijas kompānija "Modern Times Group" (MTG). MTG Latvijā pārstāv TV3, 3+, TV6, "StarFM", "TV-Shop", "TV1000", "Viasat Explorer" un citus zīmolus.

Pagājušajā gadā "TV3 Latvia" strādāja ar 10,929 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 8% vairāk nekā 2007.gadā, un nopelnīja 2,35 miljonus latu, kas ir par 4% mazāk, salīdzinot ar gadu iepriekš. Atbilstoši uzņēmuma aplēsēm pērn saglabāta 35% televīzijas reklāmas tirgus daļa.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits