„Tas, ko mēs lietojam uzturā, būtiski ietekmē mūsu organismu un nodrošina tā funkcijas. Ja gribam, lai organisms ir vesels, uzturam jāsatur noteikts daudzums dažādu vielu. Taču ne vienmēr mums ir laiks, iespējas un vēlēšanās ēst pareizi. Laba papildu iespēja bez problēmām papildināt to, ko neuzņemam ikdienā ar ēdienu, ir uztura bagātinātāju lietošana. Walmark strādā, lai palīdzētu cilvēkiem. Mēs ceram, ka Latvijas tirgus būs atsaucīgs,” atzīst SIA Walmark tirdzniecības vadītājs Latvijā Māris Melbārdis.
Papildus kompānijas Walmark noturīgajām pozīcijām Čehijas Republikas tirgū, tā darbojas arī Slovākijas Republikā, Rumānijā, Polijā, Ukrainā, Ungārijā, Bulgārijā, Lietuvā, kur atrodas pārējās Walmark filiāles. Turklāt Walmark ražojumi tiek eksportēti vēl uz vairāk, nekā 20 valstīm Rietumeiropā, Tālajos un Vidējos Austrumos. Kompānijas 2001. gadā izvirzītais stratēģiskais mērķis - kļūt par lielāko Centrālās un Austrumu Eiropas uztura bagātinātāju ražotāju – nu ir sasniegts. Walmark ir Centrālās un Austrumu Eiropas uztura bagātinātāju tirgus līderis. Eksporta tirgus veido 60% no Walmark pārdotās produkcijas daudzuma, un nākotnē pārdošanas apjomus plānots palielināt.
Izklāstot Walmark kompānijas nākotnes plānus, ģenerāldirektors Tomáš Macura atzīst, ka, sasniedzot iepriekš noformulētos stratēģiskos ilgtermiņa mērķus, kompānijas vadība ir sākusi apsvērt domu par citu kompānijas stratēģisko mērķu izvirzīšanu, kurus plašākai publikai būs gatava prezentēt septembrī.
Uzņēmums Walmark ir dibināts 1990. gadā. Walmark ir izpildījis Zāļu likuma un GMP (Labas ražošanas prakses) likumu prasības farmaceitisko preparātu ražošanai un izplatīšanai. Balstoties uz veiksmīgu sertifikācijas procesu, kopš 2003. gada Walmark ir Valsts Zāļu kontroles institūta izdota atļauja zāļu ražošanai.
Vairāk par kompāniju Walmark interneta mājas lapā:
www.walmark.lv
Informāciju sagatavoja:
Māris Melbārdis,
SIA Walmark tirdzniecības vadītājs Latvijā
Maris.Melbardis@walmark.lv