Ventspils ostas termināļos sešos mēnešos šogad pārkrauti 3,913 miljoni tonnu kravu, kas ir par 31,7% mazāk nekā 2023.gada attiecīgajā periodā, liecina Satiksmes ministrijas publiskotā informācija.
Joprojām nav noteikts, kura valsts institūcija ir tiesīga atļaut izvest amonjaku no Ventspils ostas termināļa, aģentūrai LETA apgalvoja Ventspils domes priekšsēdētājs Jānis Vītoliņš ("Latvijai un Ventspilij").
Valsts ieņēmumu dienests (VID) nav konstatējis, ka patlaban Ventspils ostas termināļos tiek veikti sankciju apiešanas mēģinājumi, aģentūru LETA informēja dienestā.
Prāmis Stena Baltica sestdien, 26.martā, izejot no ostas vētras laikā, skāris Ventspils ostas piestātni un radījis atsevišķus bojājumus vietās, kur nenotiek kravu pārkraušana, aģentūrai LETA pastāstīja Ventspils brīvostas pārvaldes pārstāve Inga Ieviņa.
Saistībā ar noteiktajām sankcijām Krievijai sliktākajā scenārijā no Latvijas ostām visvairāk varētu ciest Ventspils osta, intervijā aģentūrai LETA sacīja satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP).
Prognozējams, ka 2022.gadā Ventspils ienākumi no ostas samazināsies par trešdaļu jeb vienu miljonu eiro salīdzinājumā ar 2019.gadu, kad ienākumi bija aptuveni 3 miljoni eiro, šodien debatēs par grozījumiem "Ostu likumā" sacīja Saeimas deputāts Jānis Vucāns (ZZS/"Latvijai un Ventspilij").
Liepājas ostā oktobrī pirmo reizi pārkrauts vairāk tonnu kravu nekā attiecīgajā mēnesī Ventspils ostā, liecina Satiksmes ministrijas statistika par Latvijas ostu kravu apgrozījumu.
Zviedrijas prāmju kompānija Stena Line nostiprina savas pozīcijas un paplašina pakalpojumus Baltijas jūras reģionā, šogad maršrutā starp Ventspili Latvijā un Nīnashamnu Zviedrijā norīkojot divus jaunus, lielus un modernus prāmjus. Pirmais no tiem - Stena Scandica - ieradās Ventspils ostā jau otrdien, 29. jūnijā, un ir gatavs pirmajam reisam, kas notiks piektdien, 2. jūlijā, informē kompānijas pārstāvji.