Režisors Dmitrijs Krimovs Latvijas Nacionālā teātra
izrādē Pīters Pens. Sindroms atklājas kā iztukšots mākslinieks, kura vienīgā iespēja svešumā turpināt dzīvi ir turpināt radīt to, ko viņš vislabāk prot, – savu mākslu
Ko nupat piedzīvojis neparasti sasārtušais garderobists,
kurš pēc izrādes jums pasniedz mēteli? Nacionālā teātra
iestudējumā Garderobisti paralēli rit dzīve parterā un kulisēs, uz skatuves un realitātē
Mīļais, vai tu mani nepazīsti? Nāras metamorfozes Antonīna Dvoržāka liriskās pasakas jauniestudējumā Berlīnes Valsts operā režisora Kornēla Mundruco un mākslinieces Monikas Pormales interpretācijā
Viktoram Timofejevam datorspēles kļūst par eksistenciālas un introspektīvas pieredzes izteikšanas rīku – gluži kā to var darīt jebkurš cits mākslas medijs
Latvijas Radio kora sniegtais komponistu Mārtiņa Viļuma un Matīsa Čudara darba Vecais Tīss. Vilkatis pirmatskaņojums Cēsīs valdzina ar laikmetīgu arhaiku
Dailes teātra jauniestudējums Visas viņas no citām
monoizrādēm atšķiras vispirms ar to, ka to veido trīs intensīvi,
stilistiski un sižetiski atšķirīgi dažādu sieviešu monologi
Lietuviešu autoru Jurgas Viles un Linas Itagaki grafiskais
romāns Sibīrijas haiku ieguvis tehniski perfektu un emocionāli iedarbīgu skatuves versiju Latvijas Leļļu teātrī Valtera Sīļa režijā
Ar divu pirmo sēriju pirmizrādi ceļu pie skatītājiem no 22. janvāra sākusi režisoru Anda Miziša, Martas Elīnas Martinsones, Dāvja Sīmaņa un Ginta Grūbes astoņsēriju filma Pansija pilī – iespēja pārcelties laikā uz XX gadsimta 20. gadu Latviju un vasaru
Visu Latvijas profesionālo orķestru secīga uzstāšanās vienā vakarā un vienādos akustiskajos apstākļos, kuros salīdzinājums ir kā uz delnas, ir labs dzinulis veselīgai konkurencei
Triju reālu ieslodzīto biogrāfija atdzīvojas režisores Kristīnes Brīniņas izrādē Gaišās naktis Liepājas teātrī, dodot iespēju sevi parādīt jaunajiem aktieriem
Uz Latvijas kinoekrāniem nonāk viena no gada ekstravagantākajām filmām – režisora Jorga Lantima
fantāzijas drāma Nabaga radības ar Emmu Stounu galvenajā lomā