Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Kāpēc biežāk vajadzētu nodarboties ar slidošanu?

Ir cilvēki, kuri slidošanu uzskata par neatņemamu hokeja sastāvdaļu, vai tikpat labi slidošanu saista vienīgi ar daiļslidošanā veiktajām piruetēm. Savukārt citi cilvēki slidošanu uzskata par labu brīvā laika pavadīšanas veidu.

Nenoliedzami slidošana ir gan sporta veids, gan laba aktīvā atpūta, tomēr iespējams, ka daudzi pat neaizdomājas par to, ka slidošana spēj sniegt arī praktisku labumu gan cilvēka fiziskajai, gan psihiskajai veselībai. Turklāt ar slidošanu var nodarboties gan bērni, gan pieaugušie. Tāpēc ir vērts apsvērt visus tos iemeslus, kāpēc ir vērts biežāk nodarboties ar slidošanu.

Slidošana stiprina sirdi

Slidošana nav paredzēta tikai profesionāliem hokejistiem vai daiļslidotājiem. Ar slidošanu var nodarboties jebkurš. Arī slidot var sākt jebkurā vecumā.Viens no lielākajiem plusiem, ko cilvēks iegūst slidojot, ir tas, ka tiek nostiprināta sirds un asinsrites sistēma. Tas ir būtisks nosacījums, lai cilvēks varētu nodzīvot garu un veselīgu mūžu.

 Jo regulārāka slidošana, jo stiprāka sirds un asinsvadi. Un, pateicoties iekštelpu slidotavām, ar šo sporta veidu var droši nodarboties visu cauru gadu. Turklāt slidojot tiks stiprināta arī organisma imunitāte, kas palīdz cīņā ar vīrusiem.

Slidošana palīdz atbrīvoties no liekajiem kilogramiem

Visbiežāk cilvēkiem ar liekā svara problēmām iesaka doties uz sporta zāli, skriet vai nodarboties ar riteņbraukšanu, tādēļ daudzi varbūt pat neiedomājas, ka arī slidošana ir labs veids, kas palīdz atbrīvoties no liekajiem kilogramiem.

Ja ar slidošanu nodarbojas regulāri, organisma svars saruks, tieši tāpat kā nodarbojoties ar jebkuru citu veidu. Turklāt vienā stundā, kas pavadīta aktīvi slidojot, iespējams sadedzināt līdz pat 400 kilokalorijām.

Lielisks spēka un izturības treniņš

Tiek uzskatīts, ka lielāks spēka un izturības treniņš būs tad, ja cilvēks spēlē hokeju, jo papildus slidošanai, nāk klāt arī ekipējums. Turklāt hokejs ir aktīva spēle, kurā regulāri tiek izmantoti spēka paņēmieni. Tomēr jāatzīst, ka arī no daiļslidošanas, vai pavisam vienkāršas slidošanas būs ļoti labs efekts. Atliek vien izvēlēties sev vispiemērotākās slidas, vai tās būtu hokeja slidas vai daiļslidošanas slidas.

Iesācējiem gan jāņem vērā, ka, lai iegūtu labākus rezultātus un nekaitētu savai veselībai, nodarbību temps jāpalielina pakāpeniski. Tieši tas dos vislabākos rezultātus spēka un izturības nostiprināšanā.

Slidošana nostiprina psiholoģisko veselību

Slidošana labu iespaidu atstāj ne tikai uz fizisko veselību. Arī garīgā veselība no slidošanas tikai iegūst. Pat pavadot slidotavā tikai stundu, cilvēks var atjaunot savas iztukšotās emocionālās rezerves un atbrīvoties no stresa.

Ar slidošanu iesaka nodarboties tiem cilvēkiem, kuriem ir miega traucējumi, īpaši, ja slidošana notiek svaigā gaisā. Slidojot var atbrīvoties ne tikai no sakrātās spriedzes, bet arī uzlabot pašapziņu, īpaši ja tikai nesen apgūta slidotprasme, kā arī uzlabot savu stāju, līdzsvaru un grāciju.

Tāpat kā jebkura sportiska aktivitāte, arī slidošana spēj lieliski uzlabot garastāvokli un uz brīdi aizmirst problēmas.

Kopā būšanas prieks

Protams, ka slidot var vienatnē, bet iespējams, ka lielāks prieks tiks gūts, ja slidotava tiks apmeklēta kopā ar ģimeni vai draugiem. Tas ir brīnišķīgs veids, kā visiem kopā aktīvi pavadīt brīvo laiku, turklāt dalīts prieks ir dubults prieks.

 Un slidotavas apmeklējumu var noslēgt ar karstu tasīti karstās šokolādes, paildzinot kopā būšanas brīdi. Turklāt slidošanu var pārvērst par kopīgu tradīciju, ar kuru nodarboties ja ne regulāri, tad laiku pa laikam noteikti.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli


Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti