Raksta turpinājumā apskatīsim, kā pilna servisa auto līzings atšķiras no klasiskās auto iegādes, kādā veidā iespējams samazināt administratīvo slogu un kas jāņem vērā, izvēloties atbilstošāko piedāvājumu.
Mašīnas iegāde vai tomēr pilna servisa līzings: reālā situācija un riski
Auto iegādes procesā spēkrats uzreiz nonāk uzņēmuma īpašumā, bet, ja tiek formēts finanšu līzings, tad par īpašnieku iespējams kļūt tā atmaksas termiņa beigās. Šāds risinājums sākotnēji varētu šķist izdevīgs, jo abos gadījumos tiek iegūtas mašīnas īpašumtiesības. Tomēr jāņem vērā vairāki būtiski aspekti:
- milzīgs finansiālais ieguldījums – īpaši tad, ja tiek pirkts jauns auto no salona vai uzreiz nepieciešami vairāki transportlīdzekļi autoparka izveidei un uzturēšanai;
- neplānoti remontdarbi – kļūšana par auto īpašnieku nozīmē pilnīgi visu izmaksu segšanu;
- vērtības kritums – jāņem vērā, ka auto tirgus vērtība diezgan strauji krītas jau pirmajā gadā pēc tā iegādes.
Savukārt pilna servisa auto līzings nozīmē, ka ir iespēja braukt ar jaunu mašīnu, neraizējoties par apkopēm, remontdarbiem, riepu maiņu un citām problēmām. Visas izmaksas ir iekļautas fiksētā ikmēneša maksājumā. Tas ļauj:
- plānot budžetu un prognozēt izmaksas ilgākā laika periodā;
- izvairīties no apjomīgiem sākotnējiem ieguldījumiem;
- saglabāt uzņēmuma kredītspēju.
Administratīvā sloga samazināšana – būtisks laika ietaupījums
Uzņēmējdarbībā laiks ir nauda, un autoparka pārvaldīšana var būt visai laikietilpīgs process, īpaši, ja jākoordinē spēkratu tehniskās apskates, jānodrošina sezonālo riepu maiņa, jāseko līdzi apdrošināšanas polišu termiņiem.
Pilna servisa auto līzings no tā visa atbrīvo, jo līzinga maksājumā jau ir iekļauti visi izdevumi:
- tehniskās apkopes un remonts autorizētos servisos;
- spēkā esošas OCTA un KASKO polises visa līguma perioda laiku;
- sezonāla riepu maiņa un to uzglabāšana;
- diennakts tehniskā palīdzība uz ceļa neparedzētu situāciju risināšanai.
Rezultātā uzņēmuma darbinieki var pilnvērtīgi veikt savus darba pienākumus, bet vadība gūt izmaksu pārskatāmību, visu enerģiju ieguldot biznesa attīstībā.
Mūsdienīgas mašīnas = pozitīvs uzņēmuma tēls
Pirmais iespaids par uzņēmumu nereti rodas brīdī, kad klients redz tā pārstāvju automašīnas. Novecojušas un nolietotas mašīnas var radīt negatīvu priekšstatu par uzņēmumu, kā arī liecināt par resursu trūkumu.
Galvenās priekšrocības, izvēloties MyAvis pilna servisa auto līzinga pakalpojumu
- Transportlīdzekļi nevainojamā tehniskajā stāvoklī.
- Mūsdienīgi auto, kas aprīkoti ar inovatīvām drošības sistēmām un jaunākajām tehnoloģijām.
- Lielāka mobilitāte darbiniekiem un mazāks risks, ka auto pēkšņi varētu saplīst.
- Automašīnu līzings bez būtiskiem sākotnējiem ieguldījumiem – uzņēmums saglabā apgrozāmos līdzekļus citiem mērķiem.
Automašīnu nomas un pilna servisa līzinga pakalpojumu sniedzējs MyAvis nodrošina augstus kvalitātes standartus, uzticamu servisu un plašu servisa tīklu – bez slēptām izmaksām un citiem “zemūdens akmeņiem”.
Ieteikumi, kā izvēlēties piemērotāko līzinga pakalpojumu atbilstoši uzņēmuma vajadzībām
- Pirms pieņemt lēmumu, svarīgi izvērtēt gan uzņēmuma finanšu situāciju, gan ikdienas vajadzības. Lūk, pāris būtiski ieteikumi, ko ņemt vērā:
- definējiet autoparka lielumu un mašīnu izmantošanas biežumu – cik bieži automašīnas tiks izmantotas;
- nosakiet budžetu – kāds ir optimālais ikmēneša maksājuma apmērs, kādu uzņēmums ir gatavs segt.
- salīdziniet vairākus piedāvājumus – pievērsiet uzmanību līguma noteikumiem, iekļautajiem pakalpojumiem un iespējamām papildu izmaksām;
- pārliecinieties par pakalpojuma sniedzēja reputāciju – klientu atsauksmes, servisa pieejamība, rīcība problēmsituācijās ir būtiski faktori, ko ņemt vērā.
Atcerieties, ka izdevīgs auto līzings ir tāds, kas atbilst ne tikai vēlmēm un vajadzībām, bet arī uzņēmuma finansiālajai situācijai.
Pilna servisa auto līzings ir mūsdienīgs, efektīvs un finansiāli pārdomāts risinājums uzņēmumiem, kuri vēlas būt mobili, uzturēt profesionālu tēlu un izvairīties no nevajadzīga administratīvā sloga. Tā vietā, lai tērētu resursus autoparka pārvaldībai un neparedzētu izmaksu segšanai, uzņēmējs var droši plānot savu budžetu, koncentrējoties uz būtiskāko – biznesa attīstību. Sazinieties ar MyAvis pārstāvjiem, lai rastu jūsu vēlmēm un vajadzībām atbilstošāko risinājumu!

