Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +17 °C
Skaidrs
Ceturtdiena, 2. maijs
Sigmunds, Zigismunds, Zigmunds

Gribi izklaidēties, brauc ar taksi

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Gints
G
rīgas satiksmes darbinieku attieksme pret brauktgribētajiem ir unikāla. un lai viņi mazāk muld par nakts transportu kalpotāju vajadzībām. līdz Purvciema galapunktam tie brauc tukši, labākā gadījumā, naktī tajā ir 1 vai 2 pasažieri. vislabākā situācija bija muzeju naktī, kad Gertrūdes ielas pieturā, cerībā uz nakts trolejbusu, stāvēja ap 20 cilvēku, bet 2 tukši trolejbusi viens pēc otra lepni pabrauca garām.
ras
r
tieši tā, paskaitiet, cik reisu no rīgas lidostas izlido ap septiņiem rītā, tātad reģistrācija sākas piecos. taksis no kāda tālāka rajona daugavas otrā krastā nereti maksā tikpat, cik lētā gala lidmašīnas biļete ar visiem nodokļiem.
otto_lv
o
nezinu nevienu lielpilsētu vecajā eiropā (bet bijis esmu ļoti daudzās), kur naktī regulāri nekursētu sabiedriskais transports. vai nu īpaši - apvienoti un pagarināti, nakts maršruti vai arī, piemēram, berlīnē piektdienas un sestdienas naktī, tie paši ierastie autobusi un metro ar nedaudz palielinātu intervālu. par to pašu parasto vai arī pavisam nedaudz augstāku (parīzē) cenu, arī visas abonementa beļetes ir derīgas bez īpašas piemaksas (vadītājam saujā). autobusi vienmēr ir normāli noslogoti visas nakts garumā, iet precīzi pēc saraksta, protams, pasažieri mēdz būt nedaudz iereibuši, tomēr nekādas nekārtības nekad neesmu novērojis. ko tur daudz runāt - mēnešus trīs "bombardēju" Rīgas Satiksmi ar gandrīz ikrīta zvaniem par to, ka tramvajs kārtējo rītu aiziet pat 6...7 min. ātrāk par sarakstā norādīto laiku (sic! kavēšanos es varētu saprast), līdz ar to jāgaida nākamais un darbs ir nokavēts. Jēgas zvaniem nekādas. Tas liecina par attieksmi (berlīnē pēc sabiedriskā transporta var noregulēt pulksteni, un arī taču lielpilsēta ar savām transporta problēmām!). nu jā, bet RS un RD darbinieki jau pārāk aizņemt ar kārtējo tarifu paaugstināšanas aprēķināšanu. pieredzes apmaiņas braucienos kanāriju salās jau arī metro nav... nav laikam sanācis redzēt arī to, ka biļetes tiek drukātas uz normāla blīvuma papīra, lai pēc stundas glabāšanas kabatā tās tomēr vēl būtu cerība ievietot kompostrētājā...
eli
e
pieņēmums, ka nakts transportu vajag tikai uzdzīvotājiem, kas naudu neskaita, ir tukšas atrunas. ir pietiekami daudz citu iemeslu, kāpēc ārpus mājas uzturēties ilgāk. kā jau te tika minēts - ir arī koncerti, teātri, un citi pasākumi, lidmašīnas, kas lido agros rītos un vēlos vakaros. stulbi ir arī, kad, piemēram, ciemojoties pie draugiem, nemitīgi jāvaktē pēdējais transports un pusdivpadsmitos jau jāskrien prom. un nevajag muldēt, ka ''kas var atļauties nakts uzdzīvi - lai brauc ar taksi". daudziem apstākļi bieži vien spiež izvēlēties - vai nu kokteilis/koncerta biļete/pasākums/etc. vai brauciens pēc tam mājās. vācijā arī salīdzinoši nelielās pilsētās naktī vismaz reizi stundā darbojas sab.transp. un tas vienmēr ir pilns. ticu, ka tā būtu arī rīgā, ja vien cilvēki zinātu, ka var ar to rēķināties.
jop jop
j
domaaju, ka, ja izliktu oficiaalus laikus pie peituraam, kad nakts transports kursee, nebuutu nekaadu zaudeejumu, jo cilveeki vareetu reekinaaties, ka tiks maajaas, un nenemtu taksi... tagad vnk negribas nostaaveet stundu pieturaa, lai redzeetu, kaa tavs "kalpotaajs" tev pabrauc garaam ...
Blondais zaķis
B
"Sākot no urlām līdz iereibušām blondīnēm..." *********** Kas tas par sviestu? Kopš kura laika Diena nolaižas līdz tik dzeltenam līmenim? Kopš kura laika pēc matu krāsas sākam grupēt cilvēkus? Piespraust vēl varbūt iereibušajām blondīnēm dzelteno zvaigzni? Un varbūt kāds ir pamanījis, ka iereibušas ir zilacaines vai tetovēti puiši? Vai, piemēram, puiši ar skūtām galvām? Varbūt arī šī autore (praktikante) stilu un robežas nejūt, bet tad ir jābūt redaktoram, kas nepieļauj šādu tekstu parādīšanos it kā uz kvalitatīvu saturu pretendējošā laikrakstā.
no Mežciema
n
ko nozīmē : ''kas var atļauties nakts uzdzīvi - lai brauc ar taxi?" faktiski ir tā, ka aiziet uz teātri vai koncertu ir liela problēma tikt mājās (Mežciems) ... nu vismaz līdz kādiem vieniem sab. transportam vajadzētu kursēt, kaut par dārgāku maksu.
kukainis
k
Un vē Šlesers un Rīgas Satiksme varētu paskaidrot, kā var nokļūt ar sabiedrisko transportu no tās pašas Juglas lidostā uz rīta reisiem un atpakaļ no vakara reisiem.
Nemesis
N
"Rīgas dome nav konstatējusi, ka tāda problēma pastāv." - Nē, nu vienkārši burvīgi.... tas ir pēc principa: Ja RD činavnieki tanī laikā saldi guļ, tātad problēma nepastāv - vienkārši burvīgi.... "..daudz lētāk ir apmaksāt taksometru, nevis dažu pasažieru dēļ dzenāt tramvaju vai autobusu" - OK, kur man griezties lai RD man apmaksāu nakts taksometra pakalpojumus???????? - Vai ar to jāsaprot, ka DR nodarbojas ar taksometru biznesa lobešanu???????? "patlaban ik pēc stundas ar tramvajiem un trolejbusiem naktī tiek vesti tikai Rīgas satiksmes darbinieki, un vadītāju pienākums nav uzņemt citus pasažierus" - NU tad uzlieciet pa pienākumu uzņemt citus pasažierus. JA JAU ŠIS TRANSPORTS REIZI STUNDĀ JAU KURSĒ, TAD KUR IR TĀ LIELĀ PROBLĒMA UZLIKT SARAKSTU CIKOS PRECĪZI VIŅŠ KURSĒ UN PELNĪT NAUDU PAR PASAŽIERU PĀRVADĀŠANU????
Taksi
T
Kas tas par sviestu. Vakar pēc dzeršanas mani 4-os naktī no micrec bāra "rīgas taksometru parks" taksis aizveda līdz baložiem par 6.50ls, kas nav daudz (apm. viena kokteiļa cena). Ja gribi braukt par 0.40ls, tad sēdi mājās pie televizora ar 2L alus "torpēdu" un tev nebūs problēmu tos 5m aizrāpot līdz gultai. Vai arī atmet kautrību un iepazīsties ar kādu no sava rajona un brauciet kopā.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Vai naktī jāpiedāvā sabiedriskais transports?

Jānis Dinevičs, Rīgas vicemērs (LSDSP)


"Nav jēga finansēt tukšus trolejbusus. Ikdienā var runāt vienīgi par pāris garākiem maršrutiem Juglas, Ķengaraga virzienā un varbūt vēl kaut kur pietiekami tālu. Par to varētu būt diskusijas, pieņemot nākamā gada budžetu. Manuprāt, tie, kas var atļauties nakts dzīvi, tie var atļauties arī izmantot taksometrus. Mūsu prioritāte ir rūpēties par maznodrošinātajiem."

Almers Ludviks, Rīgas vicemērs (LPP/LC)


"Rīgas dome nav konstatējusi, ka tāda problēma pastāv. Pirms pāris gadiem bija aicinājums nodrošināt sabiedrisko transportu naktī, bet noskaidrojās, ka tikai nelielam procentam rīdzinieku tas vajadzīgs. Šobrīd Rīgas domes rīcībā nav sūdzību vai iesniegumu par šādu problēmu. Uzskatu, ka šis jautājums netiks apspriests 2009.gada budžeta pieņemšanā."

Andrejs Požarnovs, RD Satiksmes komitejas priekšsēdētājS (TB/LNNK)


"Runājot par nakts dzīvi - tā ir katra cilvēka brīva izvēle. Tiem, kas naktī atgriežas no darba, būtu par iespējām tikt mājās jādiskutē ar savu darba devēju. Turklāt diezin vai nakts "kalpotāju" vadītāji atteiksies uzņemt šādus cilvēkus. Nakts transports ir ļoti dārgs prieks. Pieredze Skandināvijā rāda, ka daudz lētāk ir apmaksāt taksometru, nevis dažu pasažieru dēļ dzenāt tramvaju vai autobusu."

Iluta Bērziņa, uzņēmuma Rīgas satiksme preses sekretāre


"Pēc pieredzes ar iereibušiem demolētājiem, smēķēšanu un lamāšanos sabiedriskajā transportā naktī, patlaban ik pēc stundas ar tramvajiem un trolejbusiem naktī tiek vesti tikai Rīgas satiksmes darbinieki, un vadītāju pienākums nav uzņemt citus pasažierus. Tā kā pieprasījums nesedz izmaksas, šaubos, vai Rīgas pašvaldība ir tik bagāta, ka varētu atļauties dotēt pasažieru pārvadājumus naktī."

Sandra Sirmace naktskluba Kaļķu vārti direktore


"Darbiniekiem nodrošinām transportu. Atkal Rīgas pašvaldība iedzīvotāju vajadzības atrisinājusi uz privāto uzņēmumu rēķina. Vidēji mēnesī tērējam Ls 650, lai izvadātu darbiniekus pa mājām. Naktī strādā kādi 15. Darba grafiks tiek veidots, piemērojoties iespējām braukt mājās ar sabiedrisko transportu. Agrāk bija jūtams, ka kluba apmeklētāji gaida sabiedrisko transportu - visi vienlaikus atstāja klubu. Tagad tas ir grūtāk pamanāms.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas