Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +5 °C
Skaidrs
Trešdiena, 8. maijs
Staņislava, Staņislavs, Stefānija

Fotoradaru trūkuma sekas - ātruma pārkāpumu skaits pieaudzis par 45%

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Nu
N
Kur tad pierādījumi, ka radaru trūkums kaut kā briesmīgi ietekmē? Ja nu vienīgi potenciālos "ieviesējus"ietekmē, jo piķis nenāk...
kādas sekas
k
Radari neietekmē satiksmes drošību. Avāriju skaitu tas neietekmē pilnīgi! Ja nu vienīgi satiksmi padara nervozāku.
jauna zivs
j
Mineta Pistre
Viss kā parasti TŪTĒ
V
LR aizvien vairāk skan balsis par jauko dzīvošanu iekš PSRS. Tā komunistu paradīze ir nosprāgusi, taču jaukie tolaiku tikumi palikuši un turpina eksistēt kā mūžam dzīveis Leņiņš. Un jāsecina, ka ar tādu cilvēku materiālu pat sauso ateju neuzbūvēt, kur nu nodibināt kārtību kaut vai kādā jomā. Likumus izgudro ar šķirbām, kuru dēļ ar to likumu var noslaucīt dirsu. Cik vēl desmitgadēm jāpaiet, lai ķēkšas un sētnieki beidzot darītu savu tiešo darbu, nevis balotētos Saeimā?
radari
r
der tikai bistamas vietas, pilsetas. Katram nakas parsniegt atrumu apdzenot kadu, kas velkas uz 80. Tomer zinot atbildigo grabsanas kulturu, labak Latvija radarus neieviest, atkartosies vtronic epopeja.
andris
a
Paliek nelabi redzot kā policijas darboņi izmanto traģēdijas uz ceļa lai pamatotu savas biznesa intereses. Uz šosejām ātrumu reāli samazina policijas ekipāžu klātbūtne, ne jau radari. Tiem kas apzināti skrien, ir detektori un viņi šiem radariem uzspļauj.
daisy
d
Savukārt avāriju skaits ir samazinājies salīdzinājumā ar laiku, kad Latvijā bija radari. Loģisks secinājums - radari nevis palielina drošību uz ceļiem, bet gluži otrādi - samazina (ikreiz, kad kāds ieskrien otram aizmugurē, kad šis strauji bremzē pirms radara), un avāriju skaitam nav tiešas korelācijas ar vidējo ātrumu uz ceļiem.
nuchs
n
ne jau nu fotoradari būs tie, kas rūpēsies par drošību uz ceļiem! kā bija? neatceramies vairs, visādas neadekvātas bremzēšanas, raustīšanās uz ceļa, cits vispēr kā klibs gliemezis velkas, nahrena?stāsts ir par cilvēku kultūras līmeni!
w
w
kad bija tie radari- tad- varēja pēkšņi- visa mašīnu strīpa sākat braukt pa šoseju uz 80, kad fotosalonam garām- tad sākās dragreiss,iedzenot iekavēto. Brīžiem šoseja bija pilnīgi " neparedzama"- jo, jebkurš, kurš brauca arī uz to 90, ieraugot priekšā radaru- instiktīvi meta pa bremzēm. Idioti būs vienmēr,kuriem liekas, ka jebkurš prieksā ir jāapdzen- tur radari nelīdzēs- dabai patīk novirzes. Taču- ja kāds meģina ieskaidrot, ka radari bija satiksmes drošībai,nevis privātbizness, tad var tikai pasmieties par naivumu.
P.
P
Nevis "Fotoradaru trūkuma dēļ", bet ceļu policistu nepietiekamās kontroles dēļ.
Idiņš
I
Nu ja stāv policijas patruļa un ķer ātruma pārkāpējus uz Vairoga pārvada, tad protams ka pārkāpēju būs daudz. Jo ja pa ceļu kur ārzemēs var braukt ar 120 km/h, mums ir atļauti 70, tad protams ka visi pārkāps šo debilo ierobežojumu. Vai tur kāds ir cietis pēdējo 3 gadu laikā?
Tā vieta
T
kur tikko, iespējams, ar 170 km/h avarēja tas neprātīgais, bija aprīkota ar zīmi 80, lija lietutiņš, bija tumsa. Vai tu uzskati, ka tur ierobežojums bija debils? Kā ceļš, pa kuru var braukt ar 120, var būt tāds pats, pa kuru drīkst tikai ar 70? Cits reljefs, cits joslu skaits utt.
  • 0
  • 0
agree
a
"Laikā no 2011.gada 21.novembra līdz 2012.gada 22.novembrim ar pārvietojamajiem un stacionārajiem fotoradariem uz Latvijas ceļiem fiksēti 333 697 pārkāpumi" -- 23.novembris 2012, 13:33 Ziņu aģentūra LETA Hmmm ... tiešām pārkāpumu skaits pieaudzis?
Edīte Gornova Rasmusena
E
Pilnīga beatbildība no SM ir nespēja uzstādīt foto radarus lai kontrolētu trako vēlmi braukt ātri…jeb mirt ātri, aizraujot sev līdzi arī tos kas grib dzīvot.
ggg
g
Nevarīgā, impotentā valdība, korumpētā valsts, šaurās grupu intereses. Ko tad šādā valstī var reāli paveikt. Viss, ko uzsāk, agrāk vai vēlāk beidzas ar skandālu, vietēju vai starptautisku.
wet
w
1) varbūt jēdzienu "ātruma pārkāpēji" vajag tulkot savādāk, proti "nepareizi, realitātei neatbilstošas ceļa zīmes un ātruma ierobežojumi". Un tauta, kā jau demokrātiskā valstī pieņemts, pati, šoreiz - ar gāzes pedāli, ieviesa savas korekcijas; 2) nevajag aizmirst, kur tos radarus salika - idiotiskākajās vietās, kur nebija nekādas jēgas bremzēt. Bet plūsma bremzēja, radīja avārijas situācijas un protams, ka IZMĒRĪTAIS vidējais ātrums pēkšņi kļuva mazāks. Viens te pareizi pateica līdzību ar vidējo temperatūru slimnīcā 3) ātrums vispār ir subjektīvs. Ziema, vasara, lietus, sniegs, riepu stāvoklis - vienā un tajā pašā ceļa posmā vienā brīdī drošs ātrums ir atļautais -20 kmh, otrā = +20 kmh ir pilnīgi OK un nevienu netraucē. Un neesmu manījis, ka kāds operatīvi mainītu ceļa zīmes. Tas atkal nozīmē vidējo temperatūru slimnīcā. Lieciet tos radarus mierā, palūdziet policistiem draudzēties ar galvu nevis ar radaru un tad jau arī tauta brauks saprātīgi. Saprātīgi nevis burtiski pēc CSN. Kas arī būtu ideāli.
Viens fotoradars
V
regulāri stāvēja pie Juglas sporta skolas, Juglas ielā, virzienā prom no Rīgas. Tikai un vienīgi ātrai peļņai.
  • 2
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas