Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +12 °C
Skaidrs
Ceturtdiena, 28. marts
Ginta, Gunda, Gunta

Pagarināts Latvijas Pasta Klientu centra darbalaiks

Uzlabojot Latvijas Pasta vienotā informatīvā tālruņa darbību, pagarināts Klientu centra darbalaiks – tagad darbdienās centrs strādā divas stundas ilgāk un uz klientu zvaniem atbild arī sestdienās. Klientu centrs nodrošina visas valsts pasta nodaļu klientu apkalpošanu vienuviet ērtākajā saziņas veidā – pa tālruni, ar mobilo īsziņu, e-pasta vēstulē vai sociālajos tīklos. Latvijas Pasta Klientu centru nākotnē plānots aprīkot arī ar virtuālajiem asistentiem.

Izveidojot mūsdienīgu un klientiem draudzīgu Klientu centra modeli, Latvijas Pasts pārņēmis visu pasta nodaļu klientu zvanu apkalpošanu vienuviet, nodrošinot identiskus apkalpošanas standartus, klientu problēmu un jautājumu apzināšanu, kā arī to analīzi un uzskaiti. Klients tādējādi iegūst vienotu un precīzu informāciju par viena un tā paša pakalpojuma saņemšanas iespējām neatkarīgi no pasta nodaļas atrašanās vietas, norāda Latvijas Pastā.

Latvijas Pasta Klientu centra vadītājs Kārlis Udrass uzsver: "Klientu centra darbalaika pielāgošana ilgāk strādājošo pasta nodaļu darbalaikam ir vēl viens solis komunikācijas uzlabošanā ar klientiem. Mūsu klienti jau šobrīd atzinīgi novērtē plašo saziņas iespēju kāstu ar Latvijas Pastu – tālruņa zvans, mobilā īsziņa, e-pasta vēstule vai ziņa sociālajos tīklos. Turpinot klientu apkalpošanas modernizāciju un saziņas dažādošanu, Klientu centru plānojam aprīkot arī ar virtuālajiem asistentiem."

Latvijas Pasta Klientu centrs pasta nodaļu ienākošo zvanu pakāpenisku pārņemšanu sāka 2018.gada nogalē, un šobrīd centralizēta attālinātā komunikācija tiek nodrošināta visās 377 pilna spektra pasta nodaļās.

Latvijas Pasta Klientu centra kontakti – tālrunis 27008001 vai 67008001, e‑pasta adrese [email protected], darbdienās no plkst.8 līdz 19 un sestdienās no plkst.9 līdz 15.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno dažādus klientu ērtību un kvalitātes uzlabošanas projektus.

Top komentāri

solo
s
Latvijas pasts pamazām vien no pakalpojuma sniedzēja (kurš sēž nodokļu maksātājiem uz kakla) pārvēršas par komercstruktūru. Piemēram, dziļos laukos tālu no mega lielpilsētas "Rīga", kura Latvijas pasts, gluži kā daudzās jo daudzās mazpilsētās ar VIENĪGO pasta nodaļu nolēma nenodarboties ar klientu apkalpošanu sestienās, strādājošiem cilvēkiem ir padarīts par nepieejamu. Uzspiež izvēlēties maksas pakalpojumus pasta pārsūtīšanai uz citu pasta nodaļu ...
>:-)
&
Kā "klients", tagad. dienišķo odekolonu dabūs? Arī šādi ? Pēc konkurentu, liekuklīgu glumu svētuļu piespēles aprietiais Pasts, vairs odekolonu nepārdod !
Skatīt visus komentārus

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Kariņa liktenis premjeres rokās

Viens no Vienotības valdes locekļiem Cēsu mērs Jānis Rozenbergs intervijā Agnesei Margēvičai atzīst, ka situācija partijai ir ļoti sarežģīta un neko nedarīt tā vairs nevar atļauties.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas