Vispirms jau vienā no četriem V.A. Mocarta mežraga koncertiem, kurus komponists nez kādēļ visus rakstījis vienā un tajā pašā tonalitātē, Mibemol mažorā. Tolaiku t.s. naturālajiem mežragiem tā bija augstākā virtuozitātes virsotne, kas padodas arī ne katram mūsdienu instrumenta spēlētājam. Mežragi būs līderi arī vienā no divām G.F.Tēlemaņa uvertīrām. Savukārt otrajā - trīs obojas, no kurām vienu atbilstoši pagātnes kapelmeistaru tradīcijām diriģēt un spēlēt pūtīs pats diriģents Normunds Šnē. Diriģents bijis arī mūzikas Šerloks Holmss, sameklējis Tēlemaņa uvertīras Eiropas bibliotēkās un gatavojas atvērt klausītājiem Latvijā jaunas mūzikas vēstures lappuses. (Arī Mocarta agrīnās jaunības 17.simfoniju.) Lai arī dažādām galma vajadzībām rakstītu uvertīru Tēlemanim ir ap 400, koncertam izraudzītās nav nekāda masu produkcija. Forma no Parīzes, dejiskais raksturs no Polijas stāsta par paša vācu komponista dzīvi, kas vadīta arī Poļu Silēzijas galmos. Koncerts Mežradznieki Arvīds Klišāns, Viesturs Vārdaunis un orķestris Rīgas kamermūziķi diriģenta un obojista Normunda Šnē vadībā spēlē Mocarta un Tēlemaņa klasiku Cēsu kultūras centrā 10.oktobrī plkst.19 un Rīgā, Vāgnera zālē, 11.oktobrī plkst.19
Mežragu zelta gājiens
XVIII gs. mūzikas klasiķi pirmie sāka izmantot savā mūzikā optimistiski augšupejošo, tipisko mežragu zelta gājienu, kas sadzīvē jau izsenis saistījās ar karaliskajām medībām. Šoreiz mežrags būs arī zelta rokās, kādas Latvijā ir tikai šī instrumenta spēles nepārspējamajam vecmeistaram Arvīdam Klišānam.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

