Vienlaikus viņa norāda, ka ir instrumenti, kā var samazināt ceļā pavadīto laiku. "Te ir jautājums par muitas robežas kontroles veikšanu vilcienā, vilcienu brigāžu maiņu, Krievijas infrastruktūras kvalitāti un citiem," uzsver amatpersona.
Poča arī norāda, ka gaidāmais dzelzceļa elektrifikācijas process līdz Daugavpilij un Rēzeknei "varētu būt viens no pēdējiem posmiem, taču ne noteicošais pasažieru pārvadājumu uzlabošanā". Arī Krievijas puse esot izvērtējusi iespēju elektrificēt sliežu ceļus Latvijas virzienā, taču kaimiņiem aktuāls esot investīciju pieejamības jautājums.
Kā ziņots, iepriekš LDz prezidents Uģis Magonis norādījis, ka vilciena maršruta Rīga-Maskava projektā kā labākais izkristalizējies organizēta un kvalitatīva nakts vilciena variants. "Nezinu, kam būtu jānotiek, lai turpinātu runāt par dienas ātrvilcienu, kura pasažieri attiecīgi ceļā pavadītu četras, piecas stundas. Tās ir lielas investīcijas, jo paredz būvēt atsevišķu ceļu," skaidro Magonis.