Laika ziņas
Šodien
Apmācies

PR: "airBaltic" un "Baltic Taxi": par mediju kritisko un tendenciozo attieksmi

Taksometru biznesā ilgstoši pastāvējušas kriminālas metodes un vairāki uzņēmi nesodīti strādājuši lielceļu laupītāju stilā. airBaltic vienmēr iestājies pret krāpniecību šajā nozarē, lai uzlabotu taksometru pakalpojumu kvalitāti gan tūristiem, gan Rīgas iedzīvotājiem. Lidsabiedrība ilgstoši uzsvērusi nepieciešamību pēc godīgas un atbildīgas taksometru kompānijas, kas strādā ar saprotamiem tarifiem un sniedz kvalitatīvu pakalpojumu, tādējādi veicinot nozares sakārtošanu.

Izmaiņas nozarē ir neizbēgamas, tās nekad nav vieglas un ātras, bet ir ārkārtīgi nepieciešamas. Ar šādu pārliecību šogad ir dibināts uzņēmums SIA Baltic Taxi. Lai arī airBaltic nav kapitāla līdzdalības uzņēmumā Baltic Taxi, lidsabiedrība  šo kompāniju uzskata par uzticamu partneri ar augstiem kvalitātes standartiem. Tādēļ airBaltic un Baltic Taxi starpā panākta vienošanās par kopīgu zīmolu, kā arī kopīgām mārketinga, pārdošanas un publicitātes aktivitātēm.  

airBaltic un Baltic Taxi centienus pozitīvi novērtējuši un atbalstu tiem pauduši gan iedzīvotāji, gan politiķi, gan mediji Latvijā un ārzemēs.

Medijos esam izpelnījušies nedalītu kritisku reakciju tikai no divām personām - Sanitas Jembergas (laikraksts “Diena”) un Ilzes Jaunalksnes (TV3 radījums “Nekā personīga”), saņemot šādus jautājumus:

S.Jembergas jautājumi Baltic Taxi valdes loceklim Jānim Naglim:

 “1) Jums daļēji piederošā viesnīca "Islande" un kempings ABC tiek reklamēti kā airBaltic hotels. Kad šie uzņēmumi ieguva tiesības izmantot šo zīmolu? Uz kāda pamata tas notiek? Ja tas ir līgums par zīmola izmantošanu, uz cik gadiem tas noslēgts? Kādu atlīdzību airBaltic saņem par zīmola izmantošanu? Kādi kritēriji bija jāizpilda, lai abas viesu mītnes iegūtu šo nosaukumu?

 2) jautājums Jums LVRA vadītājam: cik no jūsu vadītās asociācijas biedriem ir ieguvuši tiesības izmantot airBaltic hotel zīmolu? Vai tas ir brīvi pieejams katram dalībniekam un kur var iepazīties ar kritērijiem?

 3) kā Jūs ar Flika kungu nonācāt līdz domai izmantot Jūsu firmu "Taxi Elegance" par pamatu "Baltic Taxi"?

 4) kāpēc Jūs joprojām neesat pārreģistrējuši daļu īpašnieku maiņu Baltic Taxi, jo Jūs par vienīgo uzņēmuma īpašnieku kļuvāt maijā un uzņēmuma prezentācija notika pagājušajā nedēļā?

 5) "Taxi Elegance" visus darbības gadus strādāja ar zaudējumiem. Kādas izmaiņas ir notikušas, kas ļauj cerēt, ka Baltix Taxi strādās ar peļņu?

 6) cik uzņēmums maksā airBaltic par zīmola izmantošanu?

 7) pēc kādiem kritērijiem tās ir noteiktas?

 9) vai kāds no Jums daļēji piederošiem uzņēmumiem ir saistīts ar AirPort Express darbību? Ja jā, kādā veidā?

 10) vai visi šie kopprojekti notiek, jo jūs ar Flika kungu, pēc pašu publiski atzītā, esat draugi, vai arī tam ir kāds cits iemesls?

 11) kas Jūs 2002.gadā ieteica darbam airBaltic padomē un kādēļ?

 12) kādu labumu no Jūsu uzņēmumu sadarbības ar airBaltic gūst valsts kā tās lielākais īpašnieks?

 13) par jauno Rīgas tūrisma stratēģijas izstrādes organizāciju - vai LVRA ir precīzi zināms, kad tiks dibināts uzņēmums/nodibinājums, kādā formā, cik daļu LVRA būs, ko asociācija var ieguldīt utt?

 14)vai Jums ar Flika kungu padomā ir vēl kādi kopēji projekti?”

Raidījuma “Nekā personīga” jautājums AIR BALTIC CORPORATION un tās īpašniekiem:

 “Lūdzu informēt, vai, kad un uz kādiem nosacījumiem SM vai uzņēmums „airBaltic” ir sniedzis finansiālas garantijas uzņēmumam „Baltic Taxi”?”

Baltic Taxi ir privāts uzņēmums. Katra privāta uzņēmuma pienākums ir glabāt jūtīgu informāciju un neizpaust to konkurences apstākļos. Tādēļ uz daudziem šādiem jautājumiem atbildēt nav iespējams.

Jemberga un Jaunalksne acīmredzami strādā roku rokā. Šīs personas pārstāv visiem zināmas biznesa intereses, un savu darbību vērš uz Baltic Taxi, airBaltic un to īpašnieku diskreditēšanu, nomelnošanu bez pierādījumiem un faktuāla pamatojuma.

Mūsu uzņēmumu pakalpojumu standarti traucē ļoti daudziem citiem uzņēmumiem, un taksometru pakalpojumu sniegšanā esam to jau pilnā mērā izbaudījuši - pārdurtas riepas, draudi mūsu šoferiem, bloķētas mašīnas, apšaudītas un sašautas mašīnas - tāda ir mūsu pirmo nedēļu bilance. Acīmredzot, nomelnojoša mediju kampaņa ir šīs pretestības neatņemama sastāvdaļa.

Neskatoties uz šiem mediju pūliņiem, esam sastapušies ar ārkārtīgi lielu mūsu klientu sapratni, atbalstu gan jaunu pasūtījumu, gan daudzu atbalsta zvanu formā. Paldies mūsu klientiem.

Bertolts Fliks
airBaltic prezidents

Jānis Naglis
Baltic Taxi valdes loceklis

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits