Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Otrdiena, 23. aprīlis
Jurģis, Juris, Georgs

"Cēsu alus" peļņa pērn - 135 000 latu

Pagājušajā gadā, par spīti ekonomiskajai recesijai un alus tirgus stagnācijai, Cēsu alus realizējis 59 miljonus litru dzērienu, apgrozījums palicis 2008.gada līmenī jeb 27 miljoni latu, bet tīrā peļņa bija 135 000 latu, informēja ražotājs.

2009.gadā Cēsu alus investīciju apjoms uzņēmuma attīstībā bija viens miljons latu. Lielākie investīciju objekti pērn bija vīna raudzēšanas tvertņu uzstādīšana, kas uzņēmumam ļāva uzsākt sidra ražošanu Latvijā, kā arī papildus alus raudzēšanas tvertņu iegāde.

Šogad vērienīgas investīcijas tiek ieguldītas galvenokārt iepakojuma attīstībā, kas saistīts ar Cēsu alus kopējā dzērienu portfeļa paplašināšanu. Jaunas alkoholisko kokteiļu sērijas Cēsu 14% izveidē ieguldīti 100 000 latu. 450 000 latu tiek ieguldīti ražotnes tehnisko iekārtu modernizēšanā, kas ļaušot nākotnē nodrošināt jaudīgāku pildīšanas procesu un iepakojuma variācijas.   

Pēc paša Cēsu alus aplēsēm, tam pērn izdevies palielināt tirgus daļu Latvijas alus tirgū, sasniedzot vidējo tirgus daļu 29% līmenī.

Kā secina uzņēmums, ekonomiskā situācija būtiski iespaidojusi patērētāju pirktspēju, līdz ar to arī novērojamas izmaiņas alus patēriņa paradumos. Audzis pieprasījums pēc alus ekonomiskajā plastmasas (PET) iepakojumā, stabilu izaugsmi piedzīvojis alus skārdeņu iepakojumā. Tāpat būtiskas izmaiņas novērotas sidra un alkoholisko kokteiļu tirgū – šajā tirgū novērots samazinājums par aptuveni 30%, un arī šā gada pirmajos trijos mēnešos vērojama 30% samazinājuma tendenci. Arī enerģijas dzērienu tirgus 2009.gadā piedzīvojis 30% lejupslīdi.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Kad klasiskā reklāma nav variants, jādomā radoši

Dzīvojot dinamiskās konkurences apstākļos, kur auditorijas uzmanība ir augstvērtīga deficīta prece, par kuru notiek nepārtraukta cīņa, uzņēmumiem un to zīmoliem ir vitāli svarīgi prast izcelties ...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses