Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Inovatīvs projekts velobraucējiem palīdzēs plānot savu pārvietošanos

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
F
F
Praktiski galvenais iemesls, kāpē velosipēdus nelieto vairāk ir tas, ka tos zog. Šo problēmu arī jārisina.
Laila
L
Varbūt sāksim ar to, ka uztaisīsim normālus veloceliņus ar tiešām PAZEMINĀTĀM ceļa apmalītētm, lai pie katras mazākās ieliņas nav jālec nost no riteņa. Tādas izlīdzinātas apmales ar ceļu ja labi ir pie pāris lielākajiem krustojumiem, kur pats par sevi prasās nokāpt no riteņa. Un tas ir 0,001 % no visiem krustojiem..
Vija
V
Dīvains salikums ar Latviju : "vēl tādas valstis kā Lielbritānija, Spānija, Beļģija un Slovēnija". Vai visās šajās valstīs ir ziemas sezona vismaz 3 mēnešus ar sniegu un salu.
Ieva
I
Un ko iesākt gājējiem, kas ar velosipēdu pārvietoties nevar vai pat nedrīkst?
Velobraucējs Bambakam
V
Kā velobraucējs to pašu varu teikt autobraucējiem. Bieži liekas, ka tiek spēlētas spēlītes "cik velobraucēji ietrieksies, ja izbraukšu priekšā", "cik tuvu var nobraukt garām nenotriecot" un "vai izdosies nostumt no ceļa". Pēdējā spēlē, diemžēl, vienmēr uzvar autovadītāji, jo vieglāk ir vienkārši nobraukt no šosejas asfalta, nekā pierādīt savu taisnību no slimnīcas gultas. Šo spēļu dēļ arī vakar savu velo noglabāju uz ziemu - ar sniegu vēl vairāk bail atrasties uz ceļa. Par Vanšu tiltu, esmu pārliecināta, ka tas noteikti ir gājēju dēļ, kuri, savukārt, lai kā tiem nezvanīsies, nekliegsi un citādi nepieversīsi uzmanību, bieži liks Tev pilnībā apstāties, līdz palaidīs garām un kāda gan vaina braucamajai daļai, ja velobraucējs pārvietojas normālā ātrumā?! Neba pa ceļa vidu, bet maliņu brauc. Uzskatu, ka vispirms ir jāizglīto visi satiksmes dalībnieki, jāsakārto ceļi, lai par tiem normāli var pārvietoties gan ar velo, gan automašīnām un pēc tam, ja paliek brīvs laiks, var domāt par dīvainiem projektiem..
Ieva
I
Pamēģini reiz paskatīties apkārt, tad redzēsi, ka ielas ir pilnas cilvēku, kam tu uz sava riteņa sagādā papildu neērtības (ceru neesi no tiem, kas ar to spraucas sabiedriskajā transportā?) - ir ļoti daudz cilvēku, kam pastāvīgi sāp kājas, reibst galva, cilvēku, kas slikti redz, cilvēku, kas slikti dzird, cilvēku, kam ir problēmas ar proporciju uztveri... Bet tu un tev līdzīgie nesaties pa ietvēm, sak, mēs tādi videi draudzīgi, tāpēc bučojiet zemi pa kuru braukušas mūsu riepas!
  • 0
  • 0
Ieva
I
Tu apskaties, cik daudz vietas uz Vanšu tilta ir atstāts gājējiem, bet cik vellapēdistiem! Lai gan, protams, tas nav sliktākais variants, jo velosipēdists, kas atzīst gājējus par cilvēkiem esam, tur gan jau spēs tikt galā, toties, piemēram, uz Gaisa tilta, kur veloceliņš nemaz nav iezīmēts.... Lai gan arī vienkārši lekt dubļos vai kupenās, vai uz brauktuves, jo velosipēdistam, redz, vajag .....
  • 0
  • 0
Bambaks
B
Vispirms Rīgas domes Satiksmes departamentam vajadzētu nedaudz parūpēties, lai Rīga nebūtu viens milzīgs satiksmes sastrēgums- hronisks sastrutojis augonis. Un tikai tad bīdīt savus idiotiskos projektiņus par veloceliņiem, tā vēl vairāk sačakarējot satiksmi. Un vispirms vajadzētu inovatīvu projektu, kurš iemācītu velobraucējiem elementāru Ceļu satiksmes noteikumu prasību ievērošanu un to, ka nav labi pārvietoties pa Vanšu tilta braucamo daļu, ja turpat ir veloceliņš. To, ka uz neregulējamas gājēju pārejas velosipēdistam ir jānokāpj no sava braucamā vai vismaz jāpārvietojas ar gājēju ātrumu. Satiksmes departamenta darbinieki nerisina problēmas, jo nav kompetenti, bet izdomā savas pseidoproblēmas, kuras paši arī "risina". Ar netīru mietu jūs, parazītus vajadzētu izdzenāt, ar netīru mietu!

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Jaunumi

Vairāk Jaunumi