Mazumtirdzniecības tīkla Lidl reklāma, kurā salīdzinātas cenas 800 gramu griķu pakai veikalos Maxima un Lidl, izraisījusi domstarpības, jo Maxima ieskatā reklāma ir nekorekta. Lidl izplatītajā paziņojumā savukārt norāda, ka reklāmas pamatā ir tā veikts kontrolpirkums pie konkurentiem un viss ir likuma robežās.
Korekti vai nekorekti?
"Mazumtirgotājs Lidl atkārtoti īsteno maldinošu salīdzinošo reklāmas kampaņu, sniedzot sabiedrībai nekorektu un tendenciozu informāciju par konkurentu cenām, liecina Maxima Latvija novērojumi. Līdzīga prakse jau iepriekš radījusi juridiskas sekas Lietuvā – uzņēmumam UAB Lidl Lietuva tika piemērots sods," trešdien izplatītā preses relīzē norādījusi SIA Maxima Latvija komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule. Lidl publicējis cenu komunikācijas kampaņu, radot iespaidu, ka Maxima privātās preču zīmes griķi ir dārgāki nekā līdzīgs produkts Lidl sortimentā. Maxima savukārt apgalvo, ka faktiskā situācija liecina par pretējo: Maxima veikalos pieejami privātās preču zīmes Extra Line griķi 800 gramu iepakojumā par ievērojami zemāku cenu – tikai 1,38 eiro, bet Lidl reklāmā ir norādīta 1,75 eiro cena par 800 gramiem, taču salīdzinājumam izmantoti citi Maxima privātā preču zīmola Well Done griķi, tādējādi Maxima ieskatā tiek radīts maldinošs iespaids par cenu atšķirībām. Tāpat cenu salīdzinājumā izmantoti vēl citi produkti, kur Lidl lētākie produkti esot nekorekti salīdzināti ar
Visu rakstu lasiet avīzes Diena piektdienas, 4. jūlija, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt klikšķinot šeit!
Raksta cena: €1.00

