Jaunā Rīgas teātra pirmizrāde Kritiens augšup ļauj
priecāties par iemīļotiem aktieriem un kārtējo reizi jautāt,
kāpēc viņi netiek nodarbināti atbilstoši talanta mērogam
Nacionālais teātris šoruden atceras komponistu Uldi Stabulnieku viņa 80. dzimšanas dienā un pievēršas Janas Egles stāstiem, sešus no tiem iedzīvinot Aktieru zālē
Balstoties izmeklētājas Ritas Aksenokas pārliecībā, ka katrā noziedzniekā ir jāmeklē cilvēks, arī Nacionālā teātra iestudējums Ko var cilvēks iedziļinās iemeslos, kāpēc galvenais varonis kļuva par noziedznieku.
Ferdinanda fon Šīraha tiesas drāma Viņš teica, viņa teica režisora Dmitrija Petrenko versijā ir inteliģenta diskusija uz skatuves, kas neizraisa līdzīgu diskusiju skatītāju rindās
Artura Konana Doila stāsti izrādē Seši Šerloki sablīvēti ekscentriskā, taču nogurdinošā ērmīgu tipāžu parādē, kurā velti meklēt britu humoru un eleganci
Ir vērts apmeklēt Lietuvas Nacionālo drāmas teātri, lai piedzīvotu neparastus notikumus 1938. gadā Šveices kalnu viesnīcā – izrāde Kvanta ir Lukaša Tvarkovska zinātnes triloģijas pirmā daļa
Režisores Indras Rogas jauniestudējumā Indulis un Ārija samērā ātri var noprast, ka galvenā varone ir nevis reālistiski uztverams, bet gan simbolisks tēls. Grūtāk atbildēt uz jautājumu, ko īsti viņa simbolizē
Liepājas teātra izrāde Amerikas latvieši, kuras darbība notiek diasporas jauniešu nometnē, atspoguļo universālus latvietības jautājumus, kas var būt aktuāli arī Latvijā
Lapsēna un cālītes draudzības stāsts Ludvigs un Tuta Latvijas Leļļu teātrī ir klasiskā širmja izrāde, kurā savs daudzums asprātību pietaupīts arī mammām un tētiem.