Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Ceturtdiena, 9. maijs
Klāvs, Einārs, Ervīns

Raidījums: Autovadītājus tiecas sodīt arī par sīkiem pārkāpumiem

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
pajoļiem
p
Autovadīšanā sīku pārkāpumu nav!
Punkts.
P
Vajag sodus! Es par.
alberts
a
Vājprāts! Ātruma pārsniegšana no 1 km/st? Mans spidometrs rāda ar precizitāti +/- 5 km/st - tad KO man darīt? - vilkties pie 50 ar 40?
Mantrausis
M
Hm... Īsti nav skaidrs: kur atrodama robeža starp sodu kā ierobežojošu apstākli un sodu kā valsts kases papildināšanas un varas demonstrēšanas ieroci... Šķiet, Latvijā viena daļa sabiedrība (maza), kas var sodīt vai sacerēt sodus, ir kļuvusi domāšanā aprobežota, ka neko citu izdomāt nespēj. Varbūt – lai rāda piemēru? Sodu apjoms taču neko gadu gaita nav mainījis. Arguments par soda lielumu, salīdzinot ar citām valstīm neiztur kritiku – algas citās valstīs ir atšķirīgas, dzīves līmenis cits un attieksme pret sabiedrības lietām pilnīgi savādāka. Par kļūdām dažkārt ir jāmaksā, bet šeit izskatās pēc ilgstošas kļudu kultivēšanas, paretam ievācot ražu...
melnais humors
m
Manuprāt, Golubevs ir psihiski nevesels indivīds, kam drīzāk būtu jāatrodas istabā ar polsterētām sienām un durvīm bez rokturiem.
ohho
o
Visa Skandināvija brauc uz 80 un daudzviet uz 70 km/h, kamēr mēs uz savām bedrēm vālējam uz 90, bet reāli ne mazāl par 120 gan dienā, gan naktī, gan sniegā un lietū, gan gar skolu, gan gar bērnudārzu un veikalu! Varoņu tauta - visi esam kaut kādi Lāčplēši kā tiek pie braucamā :(
protams izdevigāk
p
ir sodit vaditājus, jo tad nauda budzetā ienāk. ja sāktu novērst avārijas situācijas-salabotu ceļus, policistus piespiestu strādāt neviss naudu slaukt, noorganizet satiksmi normāli neviss kā šobrid vietām... tie visi ir izdevumi. un kurš politiķis brīvprātigi naudu tērēs?
MK
M
Tā bija nevis problēmas risināšana, bet no ļoti bieza cēloņsakaru buljona izvilta asaka, kura nenosaka gandrīz neko. Smadzeņu skalošanas programma pirms radaru iegādes tēriņiem un sodu palielināšanas. Ar sodīšanu līķu skaitu nesamazinās, tikai satiksmi sajās. Cilvēki braukt jāmāca, sevišķi jau tumšajā gada periodā. Ne uguņus māk slēgt, ne zin kā ceļu ieraudzīt ja uz viņa nevienas strīpas nav. Tā pat tumšie gājēji jāsoda utt.
Senais
S
Piekrītu un domāju, ka daudz stingrākiem vajadzētu būt eksāmeniem un , protams, autoskolās apmācībai daudz nopietnākai, praktiski apmācot braukšanai tumsā un pa slidenu ceļu, "šlepēšanu", u.t.t. Citādi pienāks diena, kad , kā siltās zemēs, trīs centimetrus snieģelis, apturēs satiksmi.
  • 6
  • 1
autobraucējs
a
Bērnudārzs. Tā iet, kad idiotus savēl.
Senais
S
Iespējams, būtu lietderīgi mainīt soda formu, jo naudas zaudēšana daudziem, kam tās šikās un ātrās mašīnas, tāds sīkums vien ir. Varbūt derētu atjaunot "svētdienas skolu" praksi, jo laiks tomēr vairumam ir ļoti svarīgs, sevišķi brīvdienās.
Fredis
F
Nu, par +10 ikm/h tomēr pietiktu ar aizrādījumu. Nevajag braukt otrā grāvī! Ja tik precīzi būs jāseko spidometram, nebūs laika skatīties uz ceļu, avārijas kļūs biežākas un smagākas.
tufta
t
Vajag ieviest jaunu nodokli visiem autovadītājiem, ko iekasētu vainīgs vai nē...
Videoreģistrātorus vajag ieviest, l
V
Visa tā mūldēšana ar fotoradariem un ātrumu apliecina nekompetenci. Ja būtu vismaz uz viām valsts un pašvaldības transporta viedeoreģistratori, tad noskaidrot CSNg un pārkāpumu cēloņus būtu daudz vieglāk. Un tad atklātos, ka pie vainas ir CSDD, policija un nesākārtoti ceļi.
Fotoradars:
F
pats apjēdzat, kādas muļķibas paužat!?
  • 2
  • 2
valdis
v
Tas neko nemainīs.Bagātie atpirksies,nabagie taisīs vairāk avāriju skatīdamies uz spidometru,neviss uz ceļu.Vajadzētu bargāk sodīt tikai ļaunprātīgos.Virs 20 pilsētā un 40 km ārpus pilsētas.Pirmajā rezē naudassodu atkārtoti gada laikā tiesības nost uz 6 mēnešiem.
XAU
X
Ja runa ir par rupjiem pārkāpumiem 20- 40 km/h, tad ir pilnīgi ok, ka atkārtoti pārkāpjot sods ir ļoti bargs. Ja sāks sodīt no 1.km, tad tiešām tas varētu tikai situāciju pasliktināt, jo vairāk skatīsies uz spidometru kā uz ceļu un vēl vairāk savairosies tādi, kas drošības pēc brauks 5 km lēnāk, tādējādi vairojot nepieciešamību veikt apdzīšanas manevrus
  • 0
  • 0
nepiekrītu tām atkārtotības reizēm
n
nepiekrītu tām atkārtotības reizēm, jo tad atkārtotību vajadzētu noteikt kaut kādā proporcijā ar nobraukto kilometru vai stundu skaitu, bet to neviens nevar izmērīt . Citādi iznāks, ka tie, kuri ikdienā brauc daudzas stundas (varbūt pat pilnu darba dienu), sanāks tie lielākie grēcinieki, bet svētdienas braucēji izspruks ar vienu sodu gadā vai vispār "neuzrāvušies."
  • 6
  • 1
abc
a
pilnīgi piekrītu,sodīt vajag skrējējus un bargi,2 reizē tiešām tiesības nost uz pusgadu,ātri vien viss sakārtotos,tavi ieteiktie ātrumi varētu būt arī par 5km mazāki,tas gan apspriežams jautājums.
  • 6
  • 3
trusis nejaukais
t
raksta autors vai nu izliekas vai patieshaam ir mazliet stulbs, jo saliidzinot sodus starp valstiim buutu jaanjem veeraa arii videejie ienaakumi attieciigajaas valstiis. un runaajot par shiem secinaajumiem, ka jaasoda buutu teju vai visi autovadiitaaji, manupraat, tas patiesiibaa liecina to, ka probleema ir nevis autovadiitaajos bet pashos ierobezhojumos. jo nu buusim reaali, nevar visi brauceeji buut stulbi.. ja visi sho ierobezhojumu paarkaapj, tad varbuut der aizdomaaties vai tas ierobezhojums nav uzlikts taapeec, ka kaadam vienkaarshi taa ir iegribeejies.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas