Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +13 °C
Skaidrs
Pirmdiena, 29. aprīlis
Raimonds, Laine, Vilnis

Vāc parakstus par šaursliežu tramvaja ieviešanu starp Baložiem un Ziepniekkalnu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Rete
R
Smieklīgi, no 23.autobusa dažus cilvēkus pārsēdinās tramvajā, bet autobuss ar to jau īsāks nepaliks un sastrēgums nemazinās. Tie kas brauca ar mašīnām, tie arī brauks. Tikai pašvaldībai pēc tam uzturēt vajadzēs.
Zinošais
Z
Kāds naivums ! Vai autors ir kaut ko dzirdējis par to ka sabiedriskais transports eksistē pateicoties subsīdijām !?!? Vai autors ir dzirdējis, ka kaut kur Latvijā būtu uzbūvēta jauna tramvaja (dzelzceļa) līnija; Šī iniciatīva lieliski ilustrē arī Administratīvi teritoriālās reformas neatbildētos jautājumus - kā risināt pārvietošanās problēmas, ja galamērķi atrodas dažādās pašvaldībās !
Ideja kā māja
I
Vispirms, tramvajs ir pilsētas transports, kas domāts lai pārvadātu pasažierus pa blīvi apdzīvotu teritoriju, nevis pa mežiem un purviem. Un cilvēki kas domā, ka šaursliežu dzelzsceļa uzbērums der tramvajam bez nopietnas naudas ieguldīšanas... Bez tam Baloži nav Rīgas teritorijas daļa un Rīgai nav jāapmaksā tramvaja līnijas ievilkšana teritorijā no kuras tā neiegūst ienākumus. Tā ir Ķekavas pašvaldības problēma un šī ideja neņem vērā administratīvos un birokrātiskos jautājumus. Pirmais ar ko jāsāk būtu lai Baložu iedzīvotāji izteiktu vēlmi pievienoties Rīgai... ja tas nav iespējams, vēl atliek izsludināt Baložus par katastrofas zonu un pārvietot visus iedzīvotājus uz Rīgu - tuvāk tramvajam.
ese
e
Lai atvieglotu sastrēgumus pie A7, Baloži pārsēdīsies uz tramvaju, lai tālāk ar trolejbusu tiktu uz Centru. Un tad tranzītam no Jelgavas būs mazāki sastrēgumi. Varbūt Ķekavas dome domās beidzot kā risināt tranzīta problēmas, nevis radīs vēl lielākas neērtības Baložniekiem. Varbūt Baložu iedzīvotājiem piedeklarēties Jelgavā, lai Jūs sāktu domāt par viņiem, tāpat kā rūpējaties par Jelgavniekiem, lai tie var bez sastrēgumiem pie A7 izbraukt. Kauns Ķekavas domei.
Margarēta
M
Cik tad biezajos Baložos būtu to, kas čukātos ar tramvaju caur purvu un tad tālāk ar sabiedrisko uz pilsētas centru? Padsmit večiņas sanāktu? Ar to negribu teikt, ka ideja kā tāda būtu slikta, bet Baloži, mārupe, baltezers ... ar sabiedrisko... viņi taču ur pieauguši saviem reindžiem.
Ironija
I
Buša kungs nedzīvo Baložos un nesaprot, ka sastrēgumus rada tranzīts, nevis Baložu iedzīvotāji. Un nesaprot, ka Ķekavas pašvaldība Baložos nespēj nodrošināt vietas bērnu dārzos un nu jau skolā, tāpēc vecākiem jāvadā savi bērni uz citām Ķekavas vietām un tāpēc neviens nevarēs pārsēsties tramvajā. Pēc tam brēks, ka vajadzēs pašvaldības finansējumu, tikmēr Baložos skolai nav sporta laukums ir pļava, ceļu stāvoklis ir katostrofa un nav bērnu laukumu.
Es no Baložiem
E
Zinošais esmu dzimis Baložos un nekas man nav jāpēta. Es redzu to mašīnu plūsmu, kas nāk iekšā no Medemciema puses. Kad nebija Medemciemā asfalta, no tās puses gandrīz mašīnu nebija. Vietējie iedzīvotāji nepārkāps uz tramvaju. No rīta paskaties mašīnās - katrā otrajā sēž bērni. Tu ierosini ar tramvaju līdz Ziepniekkalnam, tad ar 4 trolejbusu līdz centram un tad ar autobusu atpakaļ uz Valdlaučiem/Katlakalnu vai Ķekavu? Tie, kas bērnus vadā ar mašīnu, tramvajā nepārkāps.
  • 2
  • 0
Zinošais
Z
Kādā virzienā tad tas "tranzīts" dodas ?!??!? Vajag jau mazliet informāciju palasīt un kartē apskatīties ! Baloži vēsturiski veidojas kā kūdras ieguves strādnieku dzīvesvieta un bija loģiskas sekas tam ka cilvēki dzīvoja tur kur bija darbs ! Diemžēl Latvijā neatradās saprātīgi cilvēki, kas spēja laicīgi prognozēt un risināt tās problēmas, kas rodas "guļamrajonos" bez darba vietām un atbilstošas infrastruktūras lai līdz tām nokļūtu ! Diemžēl tādu vietu ir pārlieku daudz un nav pat vērojama tendence šo problēmu mazināšanā, jo piemēram Rīgā ar visiem tās resursiem attīstības plānā iezīmēta tendence nevis attīstīt jau esošās vietas ar atbilstošu infrastruktūru, bet "uz papīra" zīmēt jaunas, naivi cerot notiks brīnumi un atradīsies kaut kādi "investori mecenāti" kuri nedomās par savu peļņu, bet būvēs vai subsidēs publisku infrastruktūru !
  • 0
  • 0
Margarēta
M
Nu, par to vajadzēja domāt, pirms pirka tās pļavu mājas pie maģistrālā tranzīta ceļa.
  • 8
  • 2
Aivars
A
Kaut gan saubos vai kas sanaks..jo pie mums jebkadas sakarigas idejas tiek noznaugtas jau saknee...
Aivars
A
Vareja jau izmest rinki ari caur Medemciemu..tas gan butu svetigi
Pagarināt 10.tamvaja līniju?
P
Tā vismaz būtu tiešā līnija līdz centram
Re
R
Tikai Baložos trūkst bērnu dārzu un nu jau skolā nav vietas. Božos ir ļoti daudz bērnu, kas jāvadā - un ne jau uz Ziepniekkalnu, bet uz Ķekavu, Katlakalnu, Valdlaučiem utt. kas ir pa ceļam. Tas neatrisinās sastrēgumus.
  • 6
  • 1
Auditors
A
tas jau mīlīt ir smagais tramvajs , nevar salīdzināt ar vieglo , izlasi rakstu , tad sapratīsi . Vieglo ar vienu vagonu un normāli , , kāpēc jākuļas apkārt 10 km , braucot pa autoceļu tāpat izmaksas nav mazas . Iedzīvotāju skaits Baložos 2016 , gada datiem ir 6343 . Jadomā , ka darbs lielai daļai ir tieši Rīgā . tad kāpēc neatvieglot nokļūšanu uz turieni?
  • 10
  • 1
Cik tur ir iedzīvotāju?
C
Un cik no viņiem ikdienā izvēlēsies braukt ar tramvaju, no kura ir jāpārsēžas uz kādu citu transportlīdzekli?
Re
R
Neviens, jo 23.autobus iet tikpat ilgi vai pat ātrāk kā braukt ar tramvaju un tad vēl pārsēsties nākošajā sastrēgumā.
  • 9
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas