Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +19 °C
Skaidrs
Ceturtdiena, 16. maijs
Edijs, Edvīns

Velosipēdisti lielajam transportam pa kājām

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
lk
l
mani autobus neapdzen, es gan vinju apdzenu. laikam "aatri" brauc RS otkatu parpilnais parks
Vienkāršs ieteikums
V
Daži te piemin Londonu, Stokhomu u.c., bet tās ir pilsētas, kur municipalitātes ir sakārtojušas velosipēdistiem iespēju pārvietoties pa atsevišķu joslu. Kāpēc mūsu "visuvarenie" nesaprot, ka manevrējoši velosipēdi uz ietves APDRAUD gājēju drošību. Atzīstu, ka ariī gājēji ne vienmēr ievēro apzīmētās ietves daļas un TĀPĒC... brīnos, ka velosipēdistiem nav obligāta prasība - ZVANIŅŠ, ko starp citu, Eiropas pilsētās lieto visi pedāļu minēji. Mūsu resnās hemoroīdu pakaļas līdz tam nespēj aizdomāties.... un turpina imitēt, ka domā, ka strādā, ka.... Maitas!
bumers
b
Tas tirliņš zaķītis vispār māk braukt ar velosipēdu? Kaut ko tik stulbu var tikai tāds cilvēks pateikt. Un ja tādam nav nekādas sajēgas, nav ko muti dzisināt un tādi āksti jāatlaiž no šādas darba vietas, kur notiek tikai bikšu deldēšana un mūsu nodokļu naudas piesavināšanās. Es arī dažkārt braucu ar velo- es nemaisu pilsētas transportam, bet tie gan apstājoties man bremzē kustību. Pilsētas transports izraisīs mazāk avārijas , ja pa to joslām brauks arī velosipēdisti - jo retāk būs iemesls riktīgi ieskrieties un pie luksaforiem atkal strauji bremzēt! Uz kurieni jāskrien, ja priekšā regulāri jābremzē un jāstāv pie nākamajiem luksaforiem ???? To tikai tas āksts zaķis nesaprot. Neprofesionālus un neattapīgus cilvēkus no šādiem amatiem jāatlaiž, pietiek normālu cilvēku šādās vietās.
Bez vestes
B
Auto un velo, Rīgas ielās, nav savienojamas lietas!
No malas
N
Labāk iet kājām, nekā braukt pa Rīgas ielām ar velosipēdu. Ja jasu grib labprātīgi aiziet pa pieskari, tad, lūdzu ....!
1 + 1 = 2
1
V E L O C E L I Ņ I ? ? ? Un šoreiz ar kaut kādu sakarīgu plānojumu ?
a
a
Kapēc tie cisku drillētāji nebrauc pa trotuāriem? Gājēju nav daudz un arī drošība ir daudz augstāka! Piemēram pa Miera ielu pie lielajiem kapiem dzeks stūrgalvīgi brauc pa brauktuvi kaut gan tur pat 1m tālāk ir pilnīgi brīvs gājēju celiņš..... Pa kuru gājēji iet reti ...... NESAPROT!!! Rīgas infrastruktūra nav paredzēta atsevišāki joslai, jo mūsu dižie riteņbraucēji pat nebrauc pa " velo celiņiem" Kr. Valdemāra iela, bet tā pat stūrgalvīgi mauc pa ielu
stūrgalvīgā velobraucēja
s
es ar savu kopsumā 9 tūkstošus eiro vērto karbonu netaisos dauzīt aploces pret tām ietvju apmalēm. un es neuzskatu ka būs droši ja es ar saviem 35km/h vidējo (kas lielā mērā ir pat lielāks nekā auto reālais vidējais ātrums pilsētā) lidošu pa ietvi.
  • 2
  • 2
mauc pa ielu
m
stūrgalvīgi mauc pa ielu
  • 1
  • 0
Kaspars
K
Nu, ja nekad neesi brauci ar velosipēdu, tad arī nesapratīsi. Gājēju vidējais ātrums ir 4 km/h. Divriteņa vidējais ātrums variē, bet nu mazāks par 20km/h nav. 5x lielāks vidējais ātrums. maksimālais ikdienas atrums ir pat 8 un vairāk reizes lielāks. Savukārt uz brauktuves auto brauc tikai 2-3 reizes ātrāk par velosipēdistu. Pie tam, ietves ir nekvalitatīvās, ar paaugstinājumiem, kurus bez problēmām nevar pārvarēt.
  • 3
  • 0
UK
U
Londonas centra iebraukšanas nodoklis ieviests 17.02.2003. Tā sākotnējā zona bija 21 kvadrātkilometru liela. Kopš tā laika nodoklis pilsētas kasei ienesis vairākus miljonus mārciņu. Nodokļa mērķis ir samazināt satiksmes haosu Londonā un apkarot gaisa piesārņojumu.
Vārds
V
Izstāsti tad arī to, cik dienas gadā Londonas ielas caurmērā ir sasnigušas vai apledojušas, cik dienas gadā t ir virs 0. Nevajag tikai akli kopēt vārdus "pilsēta" un "iela". Pilsētas ievērojami atšķiras viena no otras.
  • 0
  • 1
zz
z
Man ir sajūta, ka tie, kas spriež par bīstamu un traucējošu velosipēdu sabiedriskā transporta joslā paši ar velosipēdu nekad nav braukuši. Ko tad labāk būtu, ja velosipēdists brauc pa ielas vidu, starp sabiedriskā transporta un pirmo joslu??? Es piekrītu, ka daudzi velobraucēji neievēro satiksmes noteikumus, tikai atšķirībā no autovadītājiem kuri starp citu arī ļoti bieži neievēro noteikumus un citus satiksmes dalībniekus, velosipēdists nav potenciāls slepkava.
zz
z
Man ir sajūta, ka tie, kas spriež par bīstamu un traucējošu velosipēdu sabiedriskā transporta joslā paši ar velosipēdu nekad nav braukuši. Ko tad labāk būtu, ja velosipēdists brauc pa ielas vidu, starp sabiedriskā transporta un pirmo joslu??? Es piekrītu, ka daudzi velobraucēji neievēro satiksmes noteikumus, tikai atšķirībā no autovadītājiem kuri starp citu arī ļoti bieži neievēro noteikumus un citus satiksmes dalībniekus, velosipēdists nav potenciāls slepkava.
Jānis
J
Rīgā RS autostāvvietu cenas ir lielākas kā vairumā Eiropas pilsētu: centrā 4.27-7.11 EUR, blakus centram 2.00-2.84 EUR, utt. Bet raksta muļķības, jo ar velo braukt pa sabiedrikā transporta joslu ir drošāk kā tagad pēc noteikumiem - pa 2.joslu! Labākais risinājums būtu visas ielas samazināt līdz 1 auto joslai, pārējo nododot gājējiem, velo un sabiedriskajam transportam.
  • 0
  • 0
zzz
z
Londona ļoti labs piemērs. Gan ar sabiedriskajiem autobusiem, taksometriem, velosipēdiem, tur pārvietoties sanāk diezgan operatīvi. Un šāda situācija izveidojās pēc tam, kad Londona ieviesa maksu par iebraukšanu centrā. Stāvvietas centrā padardzināja - 3poundi stundā. Tagad pilsētā pārvietošanās situācija ievērojami uzlabojās. Kā arī darbaļaudīm atkrīt ideja par personisko auto. Neizdevīgi.
  • 2
  • 2
!
!
Kā riteņbraucējs domāju, ka katram ir jāizvērtē pašam sava drošība. Es izvairos dzīties tur, kur brauc lielgabarīta smagā tehnika. Neko labu es te nesaskatu, tikai problēmas.
velobraucēja
v
es daudz labprātāk brauktu pa sab.transporta joslu, nevis kā šobrīd pēc noteikumiem man ir jābrauc starp sab.transporta joslu un auto joslu, kur attiecīgi sanāk ka jālavierē starp diviem transportlīdzekļiem.
  • 2
  • 0
hhh
h
Vēl ar vilcienu izdomājiet velosipēdistus laist vienā joslā! Šīs idejas ir pilnīgs absurds, lai attaisnotu nekā nedarīšanu veloceliņu izveidē. Tad varēs turpināt muldēt "ka mēs visu izdarījām, bet redz, velosipēdisti nav, acīmredzot nepatīk mums tie". Reāli braukt kopā ar sabiedrisko ir riskantāk nekā ar vieglajiem, jo busiem ir sliktāka redzamība un lielāka masa (atcerēsimies neseno Mežaparka gadījumu). Tā kā, paldies par rūpēm...
SAB
S
Velo prioritāte ir nacionālās drošības un patriotisma jautājums. Auto lietotāji dara mūs atkarīgus no Krievijas. Katru dienu, pērkot benzīnu vai auto gāzi, tiek atbalstīti Kremļa oligarhi. Taču velo braucējs katru dienu degvielā ēd Latvijā audzētos dārzeņus, Latvijā cepto maizi, piedzer Latvijas gotiņu pienu, un našķējas ar Latvijas saldumiem. Visi velosipēdisti atbalsta Latvijas ražotājus! Nauda paliek Latvijā! Velobraucēji ir īstenie Latvijas patrioti.
Vārds
V
"lielu daļu pārtikas audzēju pie lauku radiem pats" Un tā pārtika tur pati tā ņem un aug? :) Bez mēslojuma, bez cītīgas kopšanas, bez uzpasēšanas... Vai Dievs, bērniņ... Kas tev lika to rakstīt? Tava nezināšana. Atver RIMI vai Maxima avīzi šodien un apskaties, kas no kurienes nāk, lai nav jārunā muļķības un par blakustēmu. Lielveikali Latvijā no zemniekiem bieži neko nepērk tikai viena iemesla dēļ - viņi nevar apgādāt veikalus ar pietiekami lielu daudzumu vienādas produkcijas. Mazajos veikaliņos, kas vēl pastāv, ir savādāk.
  • 0
  • 0
SAB
S
Es rakstīju par Latvijas ražotāju atbalstīšanu, nevis par izcelsmes zemēm. Iemācies lasīt tekstu. Tev taisnība, lielveikalos iepērkos reti, jo lielu daļu pārtikas audzēju pie lauku radiem pats. Kad iepērkos, tad atbalstu Galiņu produkciju, jo tie ir savējie. Domā, kam tiek Tava nauda. Bet naftas produktu atkarīgie, ka visu veidu atkarīgie, dzīvo noliegumā.
  • 2
  • 2
Vārds
V
Smieklīgs tu esi. Acīmredzot neiepērcies lielveikalā, ja tādas blēņas raksti par produktu izcelsmi. Sākot ar saldumiem, kur cukuram un kakao nav Latvijas izcelsmes, beidzot ar spāņu tomātiem un lietuvas burkāniem vai poļu kartupeļiem. Tā ir, kad mamma visu atnes mājās, bet pats tu kā puišelis tikai minies apkārt.
  • 8
  • 0
ss
s
Nesaprotu ko var cepties. Pedalu micitajiem savu joslu un ar to izteikts viss. te kads [piemin Angliju, tad tas nav raditajs. Bet par paraugu var nemt Stokholmu. Un nekadu problemu. Katram ir sava josla un visi draudzigi parvietojas. Protams tur tadu brinumu ka trolejbuss nav. Ir trmvaji dazi. Autobusi kurse nepartraukti.
Un vēl
U
+ kārtīgu maksu par iebraukšanu centrā ar privato auto.
  • 1
  • 3
Arnis
A
Maksas iebraukšana cenrā atrisinās tādas problēmas. Tāpat jāpadārdzina stāvvietas. Tagad visi mokās, bet ja proletariāts nevarēs atļauties braukāt pa centru, tad būs laba satiksme, un cilvēki varēs ātri pārvietoties.
Vārds
V
Neviens jau neienīst tos velosipēdistus, kas ir nesaprātīgi, tik ļoti, kā viņi sevi paši apskādē ar savu uzvedību. Tas neattiecas uz normālajiem. Latvijā nav iespējams sekot līdzi citu valstu pieredzei, jo parasti tiek kopēta Golfa straumes un Atlantijas okeāna sildītu zemju pieredze. Londonas satiksmes īpatnībām nav nekāda sakara ar Latvijas ziemu un pavasaru realitāti.
  • 0
  • 1
Vārds
V
Te viss ir pateikts: raksta komentāros visi piemin Londonu un Nīderlandi. Vajag iemācīties lasīt. Par Helsinku velosipēdu megasatiksmi atļaušos pasmaidīt.
  • 0
  • 0
neVārds
n
Kopenhāgena? Oslo? Stokholma? Helsinki? Siltā Eiropa? Tu ko pīpē. Ja esi nīgrs velofobs, tad arī tā atzīsti, nevis spriedelē par silto Eiropu.
  • 4
  • 3
Vārds
V
Ja kāds politikā gribēs kandidēt ar aicinājumu ar izrēķināšanos ar autovadītājiem šādi risināt satiksmes problēmas, tāds cilvēks nekur netiks ievēlēts. Riteņmaniakiem Ir jāsaprot viena lieta - tas, ko jūs noskatāties siltajā Eiropā, kur pusgadu nav sniega un ledus valstības kā pie mums, nav automātiski kopējams un pārceļams uz šejieni. Bet tam vajag prātu. Prāta riteņbraucējiem var arī nebūt, jo tie nepelna pietiekami daudz.
  • 4
  • 6
t
t
un tu mums miljonārs?? nekāda iebraukšanas maksa, bļin. pietiek, ka rīgā ir pieraksts, nodokļus maksājam.
  • 4
  • 4
Džonsons
D
Jā, maksas iebraukšana centrā visiem auto. Tas būtu ideāls risinājums. Satiksmes intensitāte samazinātos, bet velo krietni vairotos.
  • 8
  • 5

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Vēl viens vaibsts televīzijas portretā

Par publisko skandālu saistībā ar Latvijas Televīzijas lēmumu rīkot EP priekšvēlēšanu diskusijas krievu valodā Guntars Gūte sarunājas ar politologu Jāni Ikstenu.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas