Viņu ieņēmumi no ieroču un militāro pakalpojumu pārdošanas pērn sasniedza 676 miljardus ASV dolāru (582 miljardi eiro). Atbilstoši inflācijai koriģētie dati rāda, ka tas bijis par 5,9% vairāk nekā 2023. gadā. 100 nozīmīgāko ieroču ražotāju ieņēmumi laikā no 2015. līdz 2024. gadam pieauguši par 26%.
"Pagājušajā gadā globālo ieroču ražotāju ieņēmumi sasniedza augstāko SIPRI jebkad reģistrēto līmeni, jo ražotāji aktīvi izmantoja augsto pieprasījumu," SIPRI Militāro izdevumu un ieroču ražošanas programmas pētnieka Lorenco Skaracato paziņoto citē AFP. Tās pašas programmas pētniece Žada Giberto–Rikāra uzsvēra, ka pieaugumu galvenokārt nodrošināja Eiropa, lai gan pieaugums ieroču tirdzniecībā bijis visos reģionos, izņemot Āziju un Okeāniju. Pieprasījumu Eiropā galvenokārt veicinājis karš Ukrainā un bažas, ko Eiropas valstīs rada potenciālais apdraudējums no Krievijas.
Pieprasījums pēc ieročiem pieaudzis gan no pašas Ukrainas, gan no valstīm, kas to militāri atbalsta un kurām pēc šī atbalsta sniegšanas bijusi nepieciešamība atjaunot savus ieroču krājumus. Ž. Giberto-Rikāra arī piebilda, ka daudzas Eiropas valstis tagad cenšas paplašināt un modernizēt savus bruņotos spēkus, kas būšot vēl viens pieprasījuma ieroču tirgū avots.
No 100 pētījumā apskatītajiem nozīmīgākajiem ieroču ražotājiem 39 ir bāzēti ASV, ieskaitot trīs lielākos ieroču ražotājus – Lockheed Martin, RTX (agrāk pazīstams kā Raytheon Technologies) un Northrop Grumman. ASV ieroču ražotāju ieņēmumi pērn palielinājās par pieticīgiem 3,8%, sasniedzot 334 miljardus ASV dolāru, kas ir gandrīz puse no pasaules kopējā apjoma. Savukārt 26 ieroču ražotāju Eiropā (izņemot Krieviju) ieņēmumi pērn pieauga par 13%, sasniedzot 151 miljardu ASV dolāru.
Visstraujākais ieņēmumu pieaugums bijis Čehijas uzņēmumam Czechoslovak Group – 193% –, sasniedzot 3,6 miljardus ASV dolāru. Uzņēmums ieguvis no Čehijas munīcijas iniciatīvas, kuras mērķis ir piegādāt Ukrainai artilērijas šāviņus. No Krievijas ieroču ražotājiem simtniekā iekļuvis uzņēmums Rostec un United Shipbuilding Corporation .

